“Nemam što odjenuti”: Fraza koju smo svi barem jednom izgovorili dobila je svoju knjigu

15.01.2024. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Modne priče
#knjiga

Influencerica Andrea Cheong shvatila je da se zasitila brze mode kada je jednog dana stala ispred dupkom ispunjenog ormara i zapitala se: “Zašto nemam što odjenuti?”

To će pitanje postati naslov njezine knjige, objavljene prošle godine, u kojoj detaljno opisuje kako je promijenila svoje kupovne navike potaknute društvenim mrežama, zbog kojih je imala ormar pun stvari koje nije željela. U svojoj knjizi također govori u prilog pažljivijem načinu potrošnje, usmjerenom na kvalitetu, održivost i vrijednost za novac.

Andrea Cheong

Uz 244.000 pratitelja, Andrea Cheong živi u nišnom, ali sve većem kutku TikToka, piše Business of Fashion, nazivajući njegove članove reformiranim entuzijastima brze mode koji sada žele kupovati manje, ali bolje.

Neovisno o tome, modno tržište još uvijek uglavnom pokreću kupci koji žele kombinaciju cijene i utjecaja, podržavajući i ultra-brze modne brendove kao što je Shein, i masovne luksuzne marke kao što je Louis Vuitton. Ali globalno usporavanje gospodarstva i sve veća zabrinutost za klimu spojili su se s trendom “tihog luksuza”, što je dovelo do pojave skupine kritičnih potrošača koji žude za kvalitetom, kao i osjećajem luksuza. Ovi mladi kupci također vide kvalitetu suštinski povezanom s ekološki odgovornijim i etičnijim načinima proizvodnje.

@andreacheong_

2024 can we not buy things that only look good but don’t last?! The ballet flats are cute ill admit but idk how comfy they’ll be with the soles zara uses #zarashoes #zarafashion #howtoshopsustainably #mindfulmondaymethod #2024trends #fashiontrends

♬ original sound – Andrea

Why Don’t I Have Anything to Wear?

Andrea Cheong, s naslovnice svoje knjige “Why Don’t I Have Anything to Wear?” poručuje nam sljedeće: Trošite manje. Kupujte pametnije. Revolucionirajte svoju garderobu.

Ovom knjigom, Andrea cilja na sve one koji su se susreli s istim situacijama kao i ona, kada bi stajali ispred ormara punog odjeće i govorili sebi samima da nemaju što odjenuti, kada bi kupili džemper koji bi izdržao svega nekoliko pranja ili kada bi se zapitali vrijedi li određeni odjevni komad tih novaca, s obzirom na kvalitetu.

“Why Don’t I Have Anything to Wear?”, tvrdi Andrea, sadrži jednostavna rješenja za svaku od ovih nedoumica. U svom programu u pet koraka ona nas savjetuje kako se osloboditi štetnih obrazaca kupnje, uštedjeti novac, kupovati pametnije i stvoriti garderobu koja nam odgovara. Ovaj jednostavan vodič pruža alate i znanje za pouzdanu procjenu je li odjevni predmet koji želimo kupiti isplativ ili nije, navodi se u opisu knjige.

Ispunjena zabavnim interaktivnim kvizovima, kontrolnim popisima i stablima odlučivanja, knjiga pomaže razumjeti:

  • Kako trgovci igraju igre s psihologijom kupaca
  • Razliku između održive kupnje i održivih marki
  • Vrijednost tržišta rabljene robe i najma
  • Različite vrste materijala
  • Kako kupovati manje da bismo kupovali bolje

U videozapisima na TikToku, Cheong educira svoje pratitelje o tome kako prepoznati proizvod visoke kvalitete, ističući sastav materijala, fit i cjelokupnu konstrukciju proizvoda kao ključne pokazatelje. Neovisno o budžetu, nastoji svoje pratitelje opremiti alatima za bolju kupnju: koje materijale izbjegavati, kako obratiti pozornost na detalje poput kvalitete šivanja i kako prepoznati je li određeni brend doista održiv – ili to samo piše na njegovoj markici.

Knjiga je dostupna u britanskoj knjižari Waterstones po cijeni od £16.99 i na britanskom Amazonu po cijeni od £11.95 funti.

FOTOGRAFIJE: Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5