Asos iskustvo F Asos iskustvo M

ASOS: As seen on screen i druge tajne shoppinga na ovoj platformi

18.06.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Modne priče
#ASOS

Nakon pozitivnih reakcija na članke koji donose vodič za kupovinu na Mango Outletu, BestSecretu i Sézaneu, odlučili smo s vama podijeliti i svoje Asos iskustvo kupovine. Ako još niste upoznati s ovom shopping platformom, na njoj možete pronaći više od 850 brendova i odjenuti se od glave do pete, uz bogatu ponudu torbi, nakita, kao i beauty proizvoda te ponekog dodatka za dom.

Asos, inače akronim za As seen on screen, osnovan je 2000. godine, s ciljem privlačenja kupaca u njihovim dvadesetima. 23 godine kasnije, Asos broji 23 milijuna aktivnih kupaca, tvrtka zapošljava preko četiri tisuće zaposlenika, a svaki tjedan na web shopu predstavlja preko pet tisuća novih komada, piše The List. Isto tako, uklanjaju i one artikle koji više nisu popularni među kupcima. Edited piše kako je Asos poznat po tome što strateški uvodi cijele linije odjeće kako bi stvorio trend story, a pojašnjavaju kako su ovaj pristup uspostavili kako bi bili ‘autoritet na području trendova u umovima potrošača’.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli ASOS (@asos)

Asos je iznimno jak i na društvenim mrežama – shopping platforma na Instagramu broji više od 14 milijuna pratitelja, a Elle je njihov profil opisao kao kupovni moodboard. Praćenje Asosovih društvenih mreža način je da budete u toku s najnovijim kolekcijama, ali i dobijete ideju kako stilizirati pojedine komade. Korisna je stvar što se pored svake kombinacije nalazi i šifra pojedinog artikla pa, ako vam se nešto svidi, lako je proizvod potražiti na web shopu, što olakšava kupnju.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli ASOS (@asos)

Kako izgleda Asos iskustvo kupovine?

Asos iskustvo koje mnoge najviše zanima ono je vezano za dodatne troškove pa ćemo krenuti upravo od toga. Budući da je riječ o britanskoj platformi za kupovinu, mnogi strahuju od naplate carinskih troškova. Međutim, s obzirom na to da Asos svoje skladište ima u Njemačkoj, Poljskoj i Češkoj, ne naplaćuju se nikakvi dodatni troškovi, osim shippinga koji je iskazan prilikom check outa. Kada spominjemo dostavu, njezina je cijena 2,89 £ za narudžbe ispod 144,67 £. Dostupna je i opcija next day delivery, čija je cijena 15 £.

Sve cijene izražavamo u funtama, s obzirom na to da se preporučuje shopping upravo u toj valuti. Naime, prilikom kupovine u eurima, račun može biti i znatno veći zbog konverzije valuta pa svakako, prije check outa, promijenite valutu u funtu. Kad je u pitanju povrat, imali smo prilike čitati negodovanje na Asos iskustvo, s obzirom na to da su od prve polovice 2023. počeli naplaćivati povrat, koji je do tada bio besplatan. On sad iznosi 2,95 eura i to je iznos za koji će biti umanjen refund koji sjeda na račun. Rok za povrat je 28 dana, a prilično je jednostavan – nakon što odaberete razlog povrata, isprintate naljepnicu i paket odnesete na poštu. Više detalja, kao i link za kreiranje povratne naljepnice nalazi se ovdje.

Iz Asosa kažu kako vjeruju u svijet u kojem svatko ima potpunu slobodu biti svoj, bez osude. Svijet u kojem se može eksperimentirati, izražavati sebe i biti hrabar pa se brinu da svatko ima jednaku priliku otkriti sve nevjerojatne stvari koje je sposoban napraviti – bez obzira na to tko je, odakle dolazi i kakav stil preferira.

Asos iskustvo kupovine po pitanju konfekcijskih brojeva iznimno je pozitivno, s obzirom na to da brendovi nude više od 30 veličina, a naglašavaju kako su posvećeni tome da su sve veličine dostupne po istoj cijeni. Surađuju s više od 200 modela koji predstavljaju njihovu publiku te, kako sami kažu, ne ‘dorađuju’ oblik tijela naknadno i ne uklanjaju strije. Ističu i kako su postavili ambiciozne ciljeve za smanjenje utjecaja na planet te uvijek traže nove načine za poboljšanje. Postoji i Asos Zaklada jer vjeruju kako svi zaslužuju pristup istim mogućnostima. Zaklada je dobila status dobrotvorne organizacije 2013. te pruža infrastrukturu, obuku i podršku socijalno ugroženim mladim osobama, kako bi ostvarile svoj potencijal.

Na Asosu se mogu pronaći popularni brendovi kao što su Adidas, Nike, Mango, Stradivarius, & Other Stories, Pull & Bear, Puma, Reebok, a shopping platforma ima i vlastitu modnu marku Asos, s nekoliko podbrendova: Asos Design, Asos White, Asos Edition, Asos Made in Kenya, Asos 4505, Asos Collabs, od kojih je svaki rezerviran za određene prigode, od svakodnevnih preko sportskih i ležernijih pa do onih formalnijih, poput vjenčanja. Beauty sekcija je iznimno bogata i donosi hrpu brendova, a izdvojit ću par vlastitih favorita: The Inkey List, Charlotte Tilbury, Pixi, The Ordinary, Laura Mercier, Huda Beauty, NARS…

PRIJEDLOZI ZA KUPNJU

Pogodnost koju donosi Asos iskustvo kupovine – česti popusti

Jedna od pogodnosti koju sa sobom nosi Asos iskustvo kupovine definitivno su česti popusti. Oni se odnose na razne kategorije te ih je uopće teško svesti pod zajednički nazivnik. Nekad vrijedi 20% ili do 30% popusta na sve, nekad samo na sniženo. Nekad se odnosi na Face + Body dio, a nekad su u pitanju samo haljine. Popusti najčešće traju jedan dan, no znaju imati i večernje akcije, kada on vrijedi samo dva sata, najčešće je to između 20:00 i 22:00. Kada je popust na sve, on se odnosi na većinu proizvoda, no kod nekih klasika (recimo, Nike Air Jordan tenisica ili Birkenstock natikača stoji obavijest kako se na njih ne primjenjuje niti jedna akcija). Dakle, planirate li shopping na Asosu, svakako je dobro pričekati neko od sniženja, a tu je i popust dobrodošlice na prvu kupnju u iznosu od 15% s kodom HELLOASOS.

Osobno, kupovinu na Asosu smatram prilično praktičnom, a u izboru veličina i kroja pomaže i njihov vodič za veličine koji će vas, nakon što upišete podatke poput visine, težine, oblika bokova, trbuha i dobi, voditi tako što će predložiti konfekcijski broj kojeg je naručila većina kupaca sličnih proporcija i njime bila zadovoljna. U izboru mogu pomoći i recenzije koje se nalaze ispod pojedinih proizvoda te pružaju korisne informacije o kvaliteti, veličini i općem zadovoljstvu drugih kupaca, kao i tablica koja pokazuje je li proizvod uobičajene veličine, većeg ili manjeg kalupa.

A tu je i Asos Outlet…

Iako brend nudi redovite popuste i promocije koje oglašavaju putem e-maila i društvenih mreža, Asos je jednu cijelu kategoriju na webu posvetio sniženoj odjeći – Asos Outlet dizajniran je kao zasebna web stranica s artiklima koji su možda izvansezonski ili na nekom drugom sniženju. The List ističe kako se na Asos Outletu može pronaći odjeća renomiranih brendova, uključujući Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Karl Lagerfeld, Lacoste i Calvin Klein, i to po pristupačnijim cijenama.

PRIJEDLOZI ZA KUPNJU

FOTOGRAFIJE: Asos, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5