Proljeće nam je (nadamo se) na vidiku pa škicamo i neke cool, a opet vječne modele cipela. U toj nam je potrazi pažnju ukrao Augusta the Brand, brend obuće čija ponuda nije takva da ćete morati beskonačno scrollati kako biste vidjeli cijelu kolekciju, već je ona više “capsule”, odnosno taman toliko velika da u njoj pronađemo ono što želimo.
Augusta the Brand
Iza brenda stoje dvije sestre, Paloma i Cristina Rato koje su se nakon školovanja na području mode i businessa po gradovima diljem svijeta poput Casablance i Singapura, odlučile vratiti u Španjolsku kako bi pokrenule brend cipela (i čarapa) Augusta. Pokrenut je prije nekoliko godina, no brzo je pronašao put do srca ljubiteljica kvalitetne i klasične obuće, ponekad s malim twistom u vidu efektne boje ili cool uzorka. Augusta cipele ručno su rađene u Španjolskoj, točnije u Allicanteu, s maksimalnim naglaskom na kvalitetu i detalje.
Iz brenda kažu kako njihove cipele nikad ne prođu nezapaženo jer u svakom modelu kombiniraju trendove sa stilom žene koja ih nosi. Svaki od modela, predstavljenih u manjim capsule kolekcijama, osmišljen je na način da jednostavan look pretvara u poseban, a veliki je plus i njihova svestranost pa su nosivi i u dnevnim i u večernjim prigodama. Augusta cipele savršen su spoj mode i zanata pa je svaki model pažljivo obrađen i izrađen od kvalitetne kože prema prilagođenom modelu proizvodnje.
U ponudi su dostupne mokasinke, balerinke, Mary Jane modeli, čizme i čarape. Za razliku od cipela koje se izrađuju u Španjolskoj, čarape su napravljene u obiteljskoj tvornici u Italiji, osnovanoj 1923. Trenutno je u ponudi 30-ak modela obuće, s naglaskom na proljetne modele. Među bestsellerima brenda, svoje su mjesto pronašli Mary Jane modeli s mini potpeticom, Lola i Emilia, zatim balerinke Julieta i Sienna te mokasinke Cleo u dvije metalik nijanse, zlatnoj i srebrnoj.
Španjolski Vogue donosi zanimljivost vezanu za brend Augusta: sestre su ga pokrenule u proljeće 2020., tjedan dana prije lockdowna. Iako nisu imale klasičnu marketinšku kampanju te je svijet više-manje bio zatvoren, tvrtka je cijelu kolekciju uspjela prodati u samo dva mjeseca. Sestre kažu kako je najveći hit Mary Jane Emilia model, posebno popularan posljednjih nekoliko sezona, pa tako i ovog proljeća. Inače, u njihovoj obitelji ne postoji nikakva veza s modnom industrijom, no oduvijek su imale snažan osjećaj za estetiku. Za Vogue ističu kako su Cristinin sedmogodišnji boravak u Singapuru te Palomin petogodišnji boravak u Casablanci, oba zbog posla, bili ključni za uspješan razvoj brenda.
“Osobni rast koji doživite živeći u drugoj zemlji je nevjerojatan. Vjerujemo kako nas je učinio hrabrijima i otpornijima, što nas je i potaknulo da pokrenemo brend Augusta.“
Cipele koje stvaraju opisuju kao “zabavne, ženstvene i funkcionalne”, a dizajn prvih modela, kao što je Mary Jane, nastao je iz osobnih potreba:
“Riječ je o klasičnim cipelama koje smo oduvijek voljele, ali nikada nismo uspjele pronaći točno ono što smo tražile pa smo ih odlučile dizajnirati za Augustu. Sve su cipele izrađene od najbolje kože, proizvedene u Alicanteu i ručni su rad.”
Kolekcije, u prosjeku, predstavljaju svaka 2-3 mjeseca, no namjera im je da to bude i češće, kako bi bile dinamičnije i prilagođene trenutku. Iako daju do znanja kako im nije cilj slijediti trendove, jasno je kako je dizajn koji nude ovog proljeća iznimno popularan. Kada se tome doda i privlačna paleta boja, dobije se savršen par obuće kojeg su prepoznale modne entuzijastice, posebno u Španjolskoj. Super je vijest da dostavljaju po cijelom svijetu, pa tako i u Hrvatsku, a paket na adresu stiže u roku od 2-3 radna dana.
FOTOGRAFIJE: Augusta the Brand, Instagram