Axel Arigato tenisice F

Axel Arigato – švedsko ime za kvalitetu među tenisicama

21.03.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Modne priče
#tenisice

U uličnoj modi, na društvenim mrežama ili na pokojem celebrityju možda ste uočili Axel Arigato tenisice. Modeli s potpisom švedskog brenda ne ističu se samo efektnim dizajnom u kojem se minimalizam miješa s retro detaljima, nego i pričom koja stoji iza brenda. Osnivači su se okrenuli novim generacijama, naglasak stavili na komunikaciju na društvenim mrežama i izravan kontakt s kupcem te nove modele osmišljavaju osluškujući potrebe i želje kupaca.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Axel Arigato tenisice

Kako fantastično uskočiti u retro trend u svijetu tenisica i ponuditi modele nosive u mnogo više prilika od samo ležernih, zna švedski brend Axel Arigato. Osnovan 2014., opisan je kao people-powered lifestyle brend, a u svojem radu dizajneri imaju jedan cilj: prihvatiti sadašnjost i uvijek gledati u budućnost. Prije lansiranja, osnivači Max Svärdh i Albin Johansson vidjeli su da postoji prostor za modele koji odišu couture kvalitetom, a cjenovno nisu nedostižne.

Brend danas ima šest fizičkih trgovina u Europi i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a prisutni su online, i to u čak 134 zemlje svijeta tako da svoj par tenisica možete naručiti direktno sa službenog web shopa. Svaka Axel Arigato trgovina posebna je zbog brojnih evenata koje organiziraju – poput potpisivanja albuma ili predstavljanja časopisa. Sve rade s ciljem organiziranja kulturnih događanja relevantnih za kupce, kako bi se odužili lokalnoj zajednici, pritom podupirući mlade kreativce.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

 Max Svardh, suosnivač i kreativni direktor brenda, izjavio je:

Želio sam stvoriti prostor koji je privlačan i otvoren, da se stvori isti osjećaj kao prilikom ulaska u galeriju. Također, želio sam da je prostor fleksibilan za nadolazeće projekte i suradnje. Axel Arigato mladi je brend koji se neprestao razvija. Za nas jedino ima smisla osmišljavati interijere koji se također mogu razvijati.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Axel Arigato brend ima jedinstven sustav predstavljanja noviteta. Svakog tjedna objavljuju nove modele, a ovakav princip rada pomaže brendu u stvaranju ‘zdravih’ zaliha i pridonosi svjesnijoj kupnji. S formatom ‘Drop of the Week’, Axel Arigato kupca stavlja u središte kreiranja proizvoda i koristi njegov feedback kako bi osmišljavao novi dizajn za nadolazeće kolekcije. Većina proizvodnje locirana je u Portu u Portugalu, a naglasak je stavljen na modnu održivost.

Zašto su Axel Arigato tenisice
tako jedinstvene?

Brend surađuje s nekoliko europskih dobavljača, a svaki od materijala pažljivo je odabran. Koža od koje su napravljene Axel Arigato tenisice i ostala obuća potječu iz štavionica s dobrom ekološkom praksom, certificiranom od strane Leather Working Group. Dugoročni cilj je integrirati održivost u svaki aspekt brenda, kao i u vođenje poslovanja. Smanjenje utjecaja na okoliš, kažu, putovanje je kojem se ne nazire cilj, a u svojem radu žele nastaviti rasti, ali na održiv način.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Vogue Business piše kako se brend oduvijek predstavljao koristeći različite reference s područja glazbe, umjetnosti i arhitekture, kako bi ilustrirao svijet kojeg želi projektirati. Kao što je spomenuto na početku članka, Axel Arigato tenisice nastale su jer su osnivači vidjeli priliku za kvalitetne tenisice čija cijena nije ‘paprena’, a pri njihovoj dizajniranju, osluškivali su kupce. Naglasak stavljaju na izravnu interakciju s potrošačima, pa je svaki komad ‘individualiziran’.

AKO STE PROPUSTILI…

Činjenica da su Axel Arigato tenisice toliko popularne, zapravo i ne iznenađuje, s obzirom na to da su osnivači Max i Albin strastveni ljubitelji tenisica. Upoznali su se u Göteborgu, preko zajedničkih prijatelja, a brzo ih je povezala ljubav prema kvalitetnom paru tenisica, kao i nezadovoljstvo modelima koji su se tada nalazili na tržištu. Zajedno su počeli raditi na brendu, i to tako da su stavili fokus na tenisice, vodeći se motom: Prvo Axel Arigato tenisice, a zatim sve ostalo.

Nismo mogli pronaći brend s kojim bismo se poistovjetili. Željeli smo osmisliti brend za sljedeće generacije, a u to vrijeme, većina konkurenata sve je radila na isti način. Mi smo većinu stvari odlučili raditi suprotno – razgovarali smo izravno s kupcima, gradili zajednicu i prodavali artikle putem web stranice, bez veleprodaje.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Ovakva usmjerenost na samo jedan proizvod omogućila im je da svu energiju maksimalno ulože u usavršavanje kvalitetnog minimalističkog sportskog para obuće. Također, to je bila prilika da razviju brend koji se istinski povezuje sa svojom publikom, i to kroz dva kanala – online, na društvenim mrežama, i offline, kroz razna događanja koja organiziraju u trgovinama.

Neuspjehe koji su se našli na putu iskoristili su kako bi, u konačnici, stvorili brend s kojim se doista mogu poistovjetiti. Željeli su sve napraviti drugačije, prenosi Luxe Digital, s jednim ciljem – stvoriti luksuznu marku koja će odgovarati sve većim zahtjevima sljedećih generacija ‘avangardnih trendsetera’, osobito kada se radi o raznolikosti, održivosti i dizajnu. U pravim milenijalskim manirima, razgovarali su s kupcima online, izgradili virtualnu zajednicu te pravilno iskoristili moć marketinga na društvenim mrežama.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Ovakav pristup radu rezultirao je lojalnom bazom obožavatelja brenda. Dizajn usmjeren prema kupcu značio je da proizvode mogu prodavati izravno potrošaču, čime se smanjuju nepotrebni troškovi. To je osnivačkom dvojcu bilo iznimno važno još od prvog dana pa su uspjeli u svojem naumu – postići couture kvalitetu izrade, no po nešto pristupačnijim cijenama.

Axel Arigato tenisice primarni su proizvod brenda, no zajedno s rastom popularnosti, brend je počeo širiti svoj asortiman na odjeću i modne dodatke. Danas u ponudi imaju i mušku i žensku kolekciju – sportske majice, hlače, pletivo, T-shirte, jakne… Tu je i kurirana kolekcija raznih predmeta poput bočice za vodu, žlice za obuvanje cipela, košarkaške lopte…

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Govoreći o kupcima i lojalnoj bazi potrošača, Luxe Digital se vraća na bit brenda, odnosno viziju da Axel Arigato bude people-powered lifestyle brend. S tom je mišlju nastalo i ime brenda – simbolizira mitsku figuru koja će živjeti i poslije osnivača, odnosno pokretat će je ljudi. Od samog lansiranja, osnivači su naglasili da ne žele biti zaštitno lice brenda, već da baza vjernih kupaca oblikuje brend. Riječ ‘arigato’ u prijevodu s japanskog znači ‘hvala’, no ima i svoje dublje značenje prema kojem opisuje nešto što je teško pronaći. Osnivači su imenom aludirali na ideju da je teško doći do dragocjenih stvari.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli AXEL ARIGATO (@axelarigato)

Gdje kupiti Axel Arigato tenisice?

Axel Arigato tenisice dostupne su na web platformama za luksuznu kupnju kao što su Farfetch, Cettire, Nordstrom i Mr. Porter, a pronašli smo ih i na domaćem web shopu ecipele.hr. Ipak, najraznovrsnija ponuda modela nalazi se na službenom web shopu brenda pa donosimo nekoliko korisnih informacija planirate li naručiti Axel Arigato tenisice:

  • paket dostavljaju kurirske službe DHL ili UPS (Standard ili Express)
  • cijena dostave ovisi o odabranoj službi i lokaciji. Isprobali smo cijene za Zagreb: DHL je 7 eura, UPS Standard 9 eura, UPS Express 30 eura

  • proizvode je moguće vratiti u roku od 30 dana od narudžbe, u izvornom stanju i originalnom pakiranju
PRIJEDLOZI ZA KUPNJU

FOTOGRAFIJE: Axel Arigato, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5