Na kućnom broju 10 na Plazi de las Salesas u Madridu događa se olfaktivno buđenje. Na toj se adresi nalazi Abanuc, stara pravna knjižnica, a danas dom brojnim niche mirisima. Među njima je i brend Bibbi, kojeg je osnovala Stina Segel, grafička dizajnerica i konceptualna umjetnica iz Švedske. Ostavila je sve kako bi tragala za esencijama zajedno sa svojim brendom kojeg je nedavno pokrenula.
Bibbi parfemi, putovanje u plavom
U razgovoru za Forbes, Stina je rekla kako je parfem za nju završni dodatak odjevnoj kombinaciji, zajedno sa sunčanim naočalama. Vjeruje kako nas jednostavan miris može odvesti na neko sasvim drugo mjesto, u priču o prošlosti ili do nečeg sasvim novog. Bibbi, ime brenda, zapravo je njezin nadimak, a indigo plava kao zaštitna boja predstavlja meditativno putovanje do zapadne obale Švedske, gdje se plaža spaja sa šumom, a voda s drvećem. Stina kaže kako su meditativna iskustva njezina glavna inspiracija, a Bibbi parfemi su “putovanje u plavom”:
“Probudim se negdje drugdje, u drugom svemiru. Doživljavam susrete i viđenja. Ta putovanja želim prenijeti kroz svoje parfeme, njihove su esencije poziv u moju podsvijest.”
Kao stručnjakinja za konceptualni dizajn, smatra da je imidž brenda podjednako važan kao i mirisi. U razgovoru za Forbes je rekla:
“Prije nego osjetite miris, brend mora potaknuti osjećaje već na prvi pogled. Želim stvoriti drugačije interese unutar parfemske industrije, koju doživljavam generičkom. Ja sam Šveđanka, žena sam i majka, imam drugačiju priču za ispričati i prenosim je kroz svoj osobni kutak brenda i marketinga.”
Galerija
Osnivačica brenda rekla je kako Bibbi mirisi predstavljaju hrabar odmak od tradicionalne ponude parfema. U njima se spaja zanatsko umijeće s najnovijom tehnologijom, drevna filozofija susreće se s umjetnom inteligencijom te se stvara potpuno novi doživljaj mirisa:
“Naši su mirisi popust mosta prema unutarnjem biću i pozivaju na otkrivanje nečeg nezaboravnog.“
12 godina radila je u vlastitoj dizajnerskoj tvrtki i nakon toga još nekoliko godina kao freelance stručnjakinja te potom upoznala svojeg supruga, danas i suosnivača brenda Bibbi, Jana Vilhelma Ahlgrena, s kojim ima dvije kćeri. Radila je kao grafička dizajnerica u njegovoj parfemskoj tvrtki, čime joj je otvorio vrata u svijet parfema. To je ujedno bio i okidač za Stininu promjenu karijere. Usred pandemije započela je s radom na svom novom projektu, Bibbi. Počela je istraživati poslovnu ideju kojom je željela svoja meditativna iskustva prenijeti u mirise. U tome je uspjela, kreirajući 10 parfema.
Svaki od Bibbi parfema ima svoju mirisnu priču. Recimo, Ghost of Tom je bestseller kojim se prenosi ideja o tome da smo okruženi entitetima koji pomažu u prikupljanju pozitivnih iskustava. Stina kaže kako je spomenuti parfem podsjeća na njezinog supruga i dodaje kako je ironično što je upravo taj miris podijelio mnoge parove.
“Svi parfemi kreirani su za slobodnu i individualnu upotrebu, što znači da ih svatko može kombinirati kako poželi. Nema pravila. Budući da su prirodni i lagani, moguće ih je kombinirati na različite načine. Igrajte se s njima, oni nisu ništa ozbiljno. Pronađite vlastitu priču”, rekla je Stina za Forbes, uz priznanje da nikad nije nosila samo jedan parfem, već bi ih uvijek kombinirala.
Otkrila je i gdje pronalazi ravnotežu između sebe kao poslovne žene, majke i partnerice te brenda Bibbi, kao meditativnog pristupa životu:
“Nema je. Ako tražiš ravnotežu između svih aspekata svog života, samo ćeš se razočarati. Jedino što možeš kontrolirati je da radiš stvari najbolje što možeš i razlikuješ važno od manje važnog, a važna je obitelj.”
Svi Bibbi parfemi su unisex te su dostupni za narudžbu u Hrvatsku. Dolaze u mililitražama od 2, 30 i 100 pa se cijene, ovisno o veličini kreću od 10 € preko 120 € pa do 245 €. Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 100 € unutar Europske unije.
FOTOGRAFIJE: Bibbi, Instagram @bibbi.parfum