Svijet je bolje mjesto kroz oči djece: Crteži malih hrvatskih kreativaca doprinose bitnom cilju

29.06.2024. | AUTOR: After5

Modne i beauty priče | Beauty priče
#Melem

U svijetu punom boja i mašte, dječji crteži donose posebnu radost koja nas vraća u vrijeme kada je sve bilo jednostavnije i ljepše. Njihova iskrenost i kreativnost nadahnjuju, podsjećajući nas na čistoću i ljepotu dječje perspektive. Svaki crtež odiše nevinom radošću i nesputanom imaginacijom koja nas čak i u odrasloj dobi tjera da sanjamo i vjerujemo u čuda. Upravo je ta čarolija pretočena u novu kolekciju Melem Dragocjena ulja, u kojoj su ambalažu proizvoda oslikala djeca Melem tima, i to s bitnim ciljem!

Ovi mali umjetnici, vođeni svojim maštanjem i entuzijazmom, stvorili su jedinstvene vizualne priče koje krase svaki proizvod. Svaka linija, svaki potez kistom, priča priču o ljubavi, radosti i snovima, donoseći djelić njihove bezbrižnosti i topline u naš svakodnevni život. Ipak, njihova umjetnička djela nisu samo ukras, ona doprinose svijetu punom mogućnosti i za onu djecu kojima je naša pomoć najpotrebnija. O Melemovom projektu koji podržava udrugu „RTL pomaže djeci” imate priliku doznati više u nastavku.

Budi Melem, RTL pomaže djeci, Dragocjena ulja, humanitarna akcija

Početkom lipnja, naš omiljeni Melem, koji brine o koži brojnih generacija još od 1977. godine, predstavio je vlastitu Zakladu BUDI MELEM, kroz koju su odlučili brinuti o cijeloj svojoj zajednici, i to jednako nježno, pažljivo i s ljubavlju kao što su to dosad činili sa svojim proizvodima. Melem je tako postao više od melema za kožu:

Kad već imamo Melem, onda doslovno trebamo i živjeti i biti – melem.

Nije trebalo dugo čekati na njihovu prvu inicijativu. Melem je snage udružio zajedno s humanitarnom udrugom RTL pomaže djeci, skrećući pozornost na djecu kao najranjiviju skupinu društva kojoj je kontinuirano potrebna naša pomoć.

Budi Melem, RTL pomaže djeci, Dragocjena ulja, humanitarna akcija
Budi Melem, RTL pomaže djeci, Dragocjena ulja, humanitarna akcija

Zašto baš RTL pomaže djeci?

Jer tijekom cijele godine ova udruga djeluje kao dobrotvorni fond u kojem donirati mogu i privatne i pravne osobe, a donirana sredstva namijenjena su za financiranje raznih projekata namijenjenih djeci. Pritom je važno istaknuti da projekte prijavljuju neprofitne organizacije – udruge, zaklade, bolnice, škole, vrtići, ustanove socijalne skrbi i razne druge organizacije, a od svog osnutka, RTL pomaže djeci financirala je 315 projekata te time pomogla više od 900 tisuća djece direktnih korisnika. U sve te projekte uloženo je više od 3.3 milijuna EUR, a sa svakim od njih cilj je postići bolje uvjete za odrastanje i razvoj djece.

Što su zajedno smislili?

Melem je pripremio novo ruho za svoju najprodavaniju kolekciju Dragocjena ulja. Ambalaža je ilustrirana veselim crtežima koje su naslikala djeca Melem tima, a ova kolekcija nosi i simbolično ime „Budi Melem“. Od početka lipnja prodaje se ekskluzivno u dm prodavaonicama, partneru projekta koji je podržao ovu dobrotvornu inicijativu.

Budi Melem, RTL pomaže djeci, Dragocjena ulja, humanitarna akcija

Kako vaša kupnja pomaže?

Svaki put kad kupite Melem Dragocjena ulja, postajete dio ove prekrasne priče.

Od prodaje „Budi Melem“ kozmetike, 5% prihoda će se putem Zaklade Budi Melem, po završetku projekta, u cijelosti donirati Udruzi RTL pomaže djeci.  

Udruga RTL Pomaže djeci koristi sredstva za financiranje raznovrsnih programa – od obrazovnih projekata do zdravstvenih inicijativa. Transparentnost i predanost udruge čine je idealnim partnerom u ovoj humanitarnoj akciji.

Mali umjetnici s velikim srcem

Dječji crteži na Melem proizvodima podsjećaju nas da su djeca budućnost i da svaki mali korak može napraviti veliku promjenu. Melemova kolekcija Dragocjena ulja, sa svojim ručno oslikanim ambalažama, simbolizira čistoću dječje umjetnosti i snagu zajedničkog djelovanja.

Pridružite se ovom dobrotvornom putovanju

„Posegnite za omiljenim Melemom za tuširanje ili balzamom za usne, neka vas razvesele crteži naših najmlađih, uživajte u najnježnijim Melem proizvodima i pritom se osjećajte dobro jer činite dobro djelo, pomažete djeci“, apelirala je Anamari Halilović, brend menadžerica Melema i upraviteljica Zaklade Budi Melem te nastavila: „Želja nam je da ovaj projekt pokrene zajednicu te da Melem, sinonim u kozmetici za kvalitetnu, domaću njegu, bude ujedno sinonim za dobra djela i brigu za zajednicu i ljude s kojima živimo. Želja nam je da ovaj projekt traje i da se svi prepoznamo u dvije riječi – „Budi Melem“.

Kampanja traje do 17. listopada, kada će sva prikupljena sredstva biti donirana Udruzi RTL Pomaže djeci.

Plaćeno partnerstvo s tvrtkom Melem

Fotografije: Melem

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5