francuski brendovi F

Francuski brendovi koje bismo mogli nositi baš svaki dan

26.09.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Modne priče
#dizajnerski komadi

Kada spomenemo dobar stil, prvo na što pomislimo su francuski brendovi u kojima pronalazimo sve potrebno za svakodnevno odijevanje: stil, praktičnost, udobnost te neizostavan cool dojam. Bez obzira na to radi li se o vječnoj klasici nošenoj od strane ikona poput Françoise Hardy i Ines de La Fressange ili nouveau chicu kakvog nosi Jeanne Damas, postoji nešto što Francuskinje instinktivno znaju o kreiranju outfita. Put do takvog stila kreće od izvrsno odabrane osnovne garderobe, a upravo takve komade, svevremenske i klasične francuski brendovi imaju u svojoj ponudi. Glamour je napravio ultimativnu selekciju francuskih dizajnera, a mi smo među njima izdvojili devet imena u čije nove kolekcije (i sniženja) uvijek rado zavirimo.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Jeanne Damas (@jeannedamas)

Sézane

Jedan od brendova vrlo popularan među Hrvaticama je Sézane. Dostavlja i u Hrvatsku (ovdje smo prenijeli cijelo iskustvo kupovine), a uspješnost brenda leži u kreiranju kvalitetnih komada, dobrih krojeva, nosivih zauvijek. Sve je započelo prije 10 godina, kada je brend osnovala Morgane Sézalory. Danas posluju pod motom ‘Born in Paris’, a u svojem su radu, kako tvrde, predani održivosti te povezuju eleganciju i vječne komade. Svaki je kožni artikl proizveden pomoću postupka štavljenja, odgovornijeg procesa u usporedbi s tradicionalnim metodama. Njihov dizajn nosi vintage vibru, što ih čini svevremenskima. Smatraju se antitezom brzoj modi i ‘jednokratnim’ odjevnim komadima. Brend je s vremenom stekao veliku bazu vjernih kupaca.

Jacquemus

Čak i ako niste toliko ‘od mode’, vjerojatno vam nisu promaknule kožne torbe s upečatljivim ručkama ili jednostavne haljine posebne zbog otvorenih leđa. Potpisuje ih francuski dizajner Simone Porte Jacquemus koji je savršeno sažeo mood of the moment, i to kroz oči milenijalaca. Podjednako kao i komadi iz kolekcija, legendarne su i nestrpljivo iščekivane i njegove revije. Brend volimo i svakodnevno pratiti na Instagramu, gdje nam servira spoj mode, umjetnosti i malih, ali lijepih trenutaka iz svakodnevice.

Donosi jednostavnu eleganciju i luksuz, a ime brenda ima zanimljivu pozadinu – dolazi od nadimka Simonove majke, koja mu je bila velika inspiracija u životu i modnom stvaralaštvu. Minimalistički krojevi, čiste linije i interesantni detalji odlike su brenda koji svakom svojom kolekcijom pomiče granice i održava suvremeni pristup modi u kojem se ističe profinjenost. Spomenuli smo društvene mreže – dizajner je iskoristio njihovu moć kako bi proširio svoj utjecaj, a vizualni identitet na kojem se spajaju simetrične kompozicije, jednostavna paleta boja i idilični pejzaži oduševljaju publiku.

A.P.C.

Kratica brenda koja se nalazi u imenu označava Atelier de Production et de Création, odnosno, najjednostavnije prevedeno, radionica proizvodnje i kreacije. Osnovan je 1987. i brzo je postao jedna od omiljenih adresa za elegantne odjevne komade. U ponudi brenda ističu se torbe, o kojima smo pisali ovdje, jer spajaju klasičan dizajn nosiv godinama, visoku kvalitetu i izgled koji možemo zamisliti u nizu kombinacija. A.P.C. filozofija temelji se na konceptu minimalizma i pažljivog izbora materijala. Fokusirani su na kreiranje trajnih komada koji će služiti kao temelj garderobe, pritom odbacujući prolazne modne trendove, u korist vječne klasike. Svaki od komada prilagodljiv je različitim prilikama i lako se kombinira s ostatkom garderobe.

Sandro

Nakon što je rane dane karijere provela radeći u dućanima s vintage odjećom, Évelyne Chetrite osnovala je Sandro 1984. godine. Njezina iskustva s vintage komadima i dalje utječu na dizajn koji stvara. Pažljivo bira tkanine, odlično kombinira neobične uzorke i jedinstvene ukrase, kao obilježja individualnog stila brenda. Ime Sandro potječe od nadimka njezina supruga, a brend u svojem radu spaja različite stilove. Precizna izrada i visokokvalitetni materijali zaslužni su za odjevne komade koji prolaze test vremena, a na modnoj se sceni ističu modernim pristupom tradicionalnom dizajnu. Prešli su francuske granice i stvorili privlačne komade koje je prepoznala i međunarodna modna scena pa već gotovo 40 godina stvaraju modnu priču koja je istovremeno inovativna i poštuje tradiciju.

Maje

Luksuz na pristupačniji način – tako bismo najjednostavnije i najtočnije mogli opisati brend koji se ističe svojom sposobnošću kreiranja odjevnih komada koji su elegantni, moderni i vrlo nosivi. Osnovan je 1998., kada ga je pokrenula marokanska dizajnerica Judith Milgrom. Ime brenda sastavljeno je od inicijala imena članova njezine obitelji, čime odražava osobnu povezanost i toplinu, što želi prenijeti i kroz svoje kreacije. U njima uspješno spaja različite stilove, tkanine i uzorke te je posebno popularan izbor za svakodnevne poslovne kombinacije.

Maje donosi sofisticirane komade s pristupačnijom cijenom, a tu se krije i tajna uspjeha: luksuzan izgled kreiran je bez pretjerivanja i suvišnog kompliciranja. Brend je kroz godine postao prepoznatljiv po komadima poput jakni od tvida, odijela i elegantnih haljina, a sposobnost da se prilagode trendovima, pritom zadržavajući svoj modni potpis, održala ih je na sceni sve ove godine.

Longchamp

Torba koja nam se proteklih mjeseci vratila u velikom stilu nosi Longchamp potpis. Sklopiva Le Pliage torba jedna je od onih za koje kažu da traje cijeli život. Vječna je i nepoderiva, omiljena za putovanja, ali i svaki dan. Kreirao ju je sin osnivača Longchampa, Philippe Cassegrain, na povratku s putovanja u Japan – danas se, uz najlonsku varijantu, u ponudi nalazi i kožni model Cuir. Torbe se ističu dizajnom i praktičnošću, a povijest ovog francuskog brenda dulja je od 70 godina. U Parizu ga je 1948. osnovao Jean Cassegrain. Prvo su bili usmjereni na proizvodnju dodataka za cigarete, no brzo su postali prepoznatljivi po torbama koje su postale i zaštitni znak brenda. Stvorili su funkcionalan i elegantan komad iza kojeg stoji pažljiv izbor materijala i izvanredna izrada. Njihova se modna filozofija oslanja na jednostavne linije i kvalitetu materijala, a komadi koje dizajniraju ne podliježu prolaznim trendovima.

IRO

Uz nešto više prisutnog rock štiha u usporedbi s ostalim francuskim brendovima, IRO je inspiriran umjetničkim okruženjem lijeve obale rijeke Seine i grada Pariza. Suprotnost je poljima lavande i suncokreta u Provansi i donosi dozu glamuroznog grungea. Brend je osnovan 2005., a od početka stavljaju naglasak na klasične komade u grunge izvedbi. Iza njega stoje braća Arik i Laurent Bitton kojima je cilj bio stvoriti odjeću koja se izdvaja iz mase te odražava njihovu strast prema glazbi i umjetnosti. Njihov je pristup modi inspiriran alternativnom i edgy estetikom, kojom su brzo osvojili srca ljubitelja mode.

Loulou

Želite li ove jeseni kreirati kapsula garderobu, obratite pozornost na odjevne komade s Loulou potpisom. Chloé Harrouche pokrenula je brend jer sama nije mogla pronaći bazične pletene komade. Minimalisitička estetika spaja se s praktičnošću, udobnošću i kvalitetnim materijalima. Komadi su jednostavni i sofisticirani, a brend je osnovala kako bi popunila prazninu na tržištu, koju je primijetila pri vlastitoj potrazi za praktičnom i visokokvalitetnom odjećom. Jednostavan dizajn, neutralne boje i čiste linije odlike su Loulou kreacija. Takva estetika omogućuje nosivost komada u raznim prigodama i kombiniranje s postojećim stvarima u ormaru. Iako je brend relativno nov (osnovan je 2019.), brzo je osvojio modnu naklonost svih koji cijene iznimnu kvalitetu i minimalizam.

The Frankie Shop

Već smo pisali o The Frankie Shop košuljama kao jednom od predmeta s naše liste želja. A kad je u pitanju ovaj francuski brend, ona je dugačka – uz košulje, tu su i sakoi, hlače, pletivo, t-shirti… Osnivačica Gaelle Drevet ima nevjerojatnu sposobnost da zna što želimo nositi, prije nego smo uopće pomislili na to. Nakon studija novinarstva u Parizu, preselila se u New York i pokrenula svoj brend. Predimenzionirani blejzeri prvo su što nam padne na pamet prilikom spomena The Frankie Shopa, no svaki od komada kombinira sofisticiranost i praktičnost poželjnu u svakodnevnom odijevanju.

Drevet je svojim brendom poželjela ponuditi modnu alternativu za modernu i urbano usmjerenu estetiku. Njeni komadi unose sofisticiranost u dnevne odjevne kombinacije i spoj su pomaknute klasike i aktualnih trendova. Brend je brzo stekao globalnu popularnost, a The Frankie Shop potpis postao je omiljen među trendsetericama, celebrityjima i ljubiteljicama mode.

FOTOGRAFIJE: Sezane, Jacquemus, A.P.C., Sandro, Maje, Longchamp, IRO, Loulou, The Frankie Shop

NASLOVNA FOTOGRAFIJA: The Frankie Shop

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5