Zbog kvalitetne izrade, minimalističkog dizajna i sjajnog omjera uloženog i dobivenog, pariški brend Polène isprva je bio “tajna” modnih insajdera, izbor za sve one koji su tražili kvalitetne torbe koje će ostaviti luksuzan dojam, ali bez prepoznatljivih logotipa. Njihovi modeli, dizajnirani da budu praktični, a opet estetski upečatljivi, brzo su postali popularni među onima koji žele izbjeći pretjerano razvikane brendove.
No, brend je postao viralni fenomen, a s porastom popularnosti, privukao je i pozornost velikih igrača u industriji, što je rezultiralo ulaskom konglomerata LVMH u vlasničku strukturu. Nakon najave tog poteza, pojavio se niz videozapisa u kojem se savjetuje kupnja torbe jer će doći do poskupljenja, što se u međuvremenu i dogodilo s pojedinim modelima.

Kvalitetne torbe u koje se isplati uložiti
Priča o Polène torbama zapravo je savršen uvod u kvalitetne torbe koje pružaju iznimnu izradu i dizajn, no nisu toliko “nahajpane”. U ovom članku neće biti nužno riječ o manje poznatim brendovima koji nude kvalitetne torbe, već i o etabliranim dizajnerskim imenima koji u svojoj ponudi imaju modele izvrsnog dizajna i vrhunske izrade. Pored njih ne stoji epitet it, no svejedno pružaju odličan spoj kvalitete i izgleda.
Inspiracija je bila i jedna objava na Threadsu, iza koje stoji influencerica Anouk Yve u kojoj je rekla kako joj se čini da živimo u internetskoj eri gdje prekrasne, kvalitetno izrađene torbe ne dobivaju dovoljno priznanja jer nisu “nahajpane” kao što su, recimo, The Row Margaux ili Hermès modeli. Dodala je i kako je pomalo umorna od “ere it torbi” pa želi fokus staviti i na druge brendove koji proizvode kvalitetne torbe od kože.
Kao svoje favorite izdvojila je Bally i Tod’s. Popis smo malo proširili te pronašli još niz imena koji se uklapaju u takav opis.
THEMOIRÈ
Themoirè je talijanski brend poznat po održivim i ekološki prihvatljivim torbama o kojem smo već pisali ovdje. U njihovoj proizvodnji često koriste reciklirane materijale i vegansku kožu, a dizajn je minimalistički s naglaskom na moderne siluete. Najpoznatiji model je Bios, a na listi bestsellera brenda nalaze se još i Gea, Tia i Aria. Cijene se kreću od 200 do 570 eura, ovisno o modelu i materijalu od kojeg su ove kvalitetne torbe izrađene. Brend je također poznat po tome što dio prihoda od prodaje svake torbe donira organizacijama koje se bave očuvanjem okoliša, čime dodatno naglašava svoju predanost održivosti.

BY FAR
Bugarski brend započeo je s proizvodnjom cipela, a 2018. svoju je ponudu proširio i na torbe. Brzo je stekao globalnu prepoznatljivost zahvaljujući dizajnu inspiriranom estetikom devedesetih godina. Kvalitetne torbe bugarskog brenda predstavljaju kombinaciju modernog minimalizma i retro šarma, a izrađene su od kože iz održivih izvora, kao i od recikliranih materijala. Šavovi, kopče i ručke izrađeni su s preciznošću, čime se osigurava dugovječnost proizvoda. Cijene By Far torbi kreću se između 300 i 700 eura, što ih svrstava u srednji cjenovni rang dizajnerskih torbi.


WANDLER
Iako Hortensia već dugo uživa popularnost, ovaj brend u svojoj ponudi ima još izvrsnih modela u kojima se vrhunska izrada spaja s pažnjom prema detaljima. Wandler je osnovan 2017. godine, a proizvodnja se odvija u Italiji. Na popisu najpopularnijih modela, uz Hortensiju, nalaze se i ostale kvalitetne torbe, modeli Penelope te Mia, koje dolaze u nizu boja te nekoliko veličina. Brend je stekao prepoznatljivost zahvaljujući jedinstvenom obliku i modernom dizajnu u kojem se elegancija spaja s efektnim detaljima. Cjenovni rang ovisi o modelu i materijalima: manji modeli koštaju između 500 i 700 eura, srednje torbe, poput Hortensije, između 700 i 900 eura, a veći modeli od 900 do 1200 eura.

A.P.C.
A.P.C. (Atelier de Production et de Création) francuski je modni brend osnovan 1987., poznat po minimalističkom dizajnu i visokokvalitetnim materijalima. O njima smo već pisali ranije, u članku o najboljim torbama za investiciju, kojeg možete pronaći ovdje. Ove kvalitetne torbe odlikuju se čistim linijama, suptilnim detaljima i fokusom na kvalitetne materijale, a pritom se ne oslanjaju na upadljive logotipe, već je diskretan A.P.C. potpis često jedini ukras. Boje su uglavnom neutralne (crna, smeđa, bež, tamnoplava), uz povremene sezonske varijacije. Cijene se, ovisno o modelu, kreću od 270 do 800 eura, no dobra je ideja potražiti ih na stranicama kao što je Best Secret, gdje smo A.P.C. često viđali po nižim cijenama.

DEMELLIER
Osnovan od strane Mireie Llusie-Lindh, Demellier je londonski brend posvećen stvaranju torbi koje su funkcionalne, izgledaju elegantno te su izrađene od kvalitetnih materijala. Spajaju moderan dizajn i klasičnu eleganciju, a u ponudi brenda su raznoliki modeli, od kompaktnih crossbody torbi do prostranih, čime se prilagođavaju različitim prilikama i potrebama. Brend se ističe i po svojoj predanosti društvenoj odgovornosti pa od svake prodane torbe financiraju set medicinskih tretmana za djecu kroz program “A Bag, A Life”. Cijene kreću od 300-tinjak eura te se penju do približno 700 eura, koliko koštaju veći modeli.

AESTHER EKME
Ime brenda potječe od starog francuskog izraza za “klasičnu kožu”, što odražava posvećenost brenda kvaliteti i svevremenskoj estetici. Modeli se odlikuju čistim linijama, suptilnim brendiranjem i funkcionalnošću, a popularni modeli uključuju Mini Sac torbu, zatim Barrel i SAC. Korisnici hvale ove kvalitetne torbe zbog njihovog oblika, veličine i ravnoteže između strukturiranosti i opuštenosti. Brend je osnovala Stephanie Park, dizajnerica s korejskim korijenima i iskustvom rada za Hermès. Park donosi sofisticirani minimalizam i ljubav prema kvalitetnim materijalima u svaki dizajn. Cijene se kreću između 400 i 800 eura.

MANSUR GAVRIEL
Rachel Mansur i Floriana Gavriel osnovale su brend 2012. godine, sa željom da stvaraju kvalitetne torbe koje nisu samo lijepe, već i praktične. Njihov prvi model, Bucket Bag, izazvao je pravu malu revoluciju u modnoj industriji – minimalistički oblik s upečatljivom unutrašnjosti u kontrastnim bojama privukao je pažnju kupaca koji su tražili nešto novo. U samo nekoliko mjeseci brend je rasprodao svoje prve kolekcije, a lista čekanja za njihove torbe postala je dugačka i do šest mjeseci, piše Refinery29. Torbe su se pozicionirale kao “pristupačan luksuz” jer su im cijene niže od mnogih luksuznih brendova, s rasponom od 200 eura, za koliko se mogu pronaći na sniženju, do 1300 eura, koliko košta najskuplji model iz ponude.


MÉTIER
Brend je 2017. pokrenula dizajnerica Melissa Morris, s idejom luksuza kao spoja elegancije i praktičnosti. Kvalitetne torbe ručno su rađene od najfinijih materijala nabavljenih iz ekskluzivnih izvora u Italiji i Francuskoj, a proizvodnja se odvija u Firenci i Napulju, što je pristup kojim se osiguravaju kvaliteta i dugotrajnost. Modele smo mogli vidjeti i u seriji “Succession”, gdje su likovi preferirali suptilan luksuz, bez upadljivih oznaka brenda. Torbe su dizajnirane da budu jednako estetski privlačne i funkcionalne, uz naglasak na pametne detalje poput odvojenih pretinaca i skrivenih džepova. Cijene se kreću od 1000 eura na više, što ih svrstava u premium segment tržišta.

BALLY
Jedan od najstarijih luksuznih brendova na svijetu osnovan je 1851. u Švicarskoj. Iako je započeo s proizvodnjom obuće, danas je prepoznatljiv po širokom asortimanu luksuznih dodataka, uključujući i kvalitetne torbe koje utjelovljuju švicarsku preciznost i nenametljiv luksuz. Izrađene su od najkvalitetnije kože, s dodatkom izdržljivih metalnih detalja, a poseban je fokus stavljen na otpornost i dugotrajnost, čime se osigurava da svaka torba ostane u savršenom stanju unatoč svakodnevnom korištenju. Idealne su za poslovne kombinacije, ali i svakodnevne situacije gdje je potrebna elegancija bez kompromisa na funkcionalnosti. Cijene se kreću od 350 eura, koliko koštaju modeli izrađeni od tkanine, do 2200 eura.

Tod’s
Tod’s torbe utjelovljuju srž talijanske luksuzne mode – eleganciju, preciznost i tradiciju. Izrađene od najfinijih materijala, osiguravaju dugotrajnost, a u dizajnu se odlikuju jednostavnim i sofisticiranim linijama. Svaka se torba izrađuje ručno, što osigurava preciznost i individualnost svakog proizvoda. Osim što djeluju luksuzno, torbe su i vrlo praktične pa nude dovoljno prostora za svakodnevne potrebe, uz pametno dizajnirane pretince i čvrste ručke. Njihov nenametljiv dizajn čini ih idealnim izborom za sve prigode, a paleta boja uglavnom uključuje neutralnije tonove poput crne, bež i smeđe. Cijene se kreću od 1000 eura naviše, što ih svrstava u luksuzni rang torbi.

FERRAGAMO
Talijanski brend sa stoljetnom tradicijom sinonim je za luksuz i inovativnost u modnom svijetu. Kako cijeli asortiman, tako i torbe odišu profinjenošću i kvalitetom te odražavaju spoj tradicije i modernosti. Izrađuju se od najfinijih materijala, a svi su modeli izrađeni s naglaskom na ručni rad i preciznost, čime se osigurava vrhunska kvaliteta. Umjesto pretjeranih detalja, brend se oslanja na diskretnu eleganciju. Ove torbe ne izlaze iz mode pa ih njihova klasična estetika čini odličnom investicijom koja se može prenositi generacijama. Brend je sve više posvećen inovacijama, uključujući korištenje održivih materijala i proizvodnih procesa. Ferragamo također stavlja naglasak na očuvanje zanatskog naslijeđa, surađujući s iskusnim majstorima. Cijene se kreću od 2000 eura naviše.


FOTOGRAFIJE: Mansur Gavriel, Metier, Themoire, By Far, Demmelier, Aesther Ekme, Bally, Tod’s, Ferragamo, Wandler, Polene, Instagram
NASLOVNA FOTOGRAFIJA: Instagram @metier