“Never Just a Period”: Pogledajte fenomenalnu kampanju koja se dotiče tabua menstruacije

02.08.2024. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Očuvanje zdravlja
#menstruacija

Libresse, ili Bodyform kako ga zovu u Ujedinjenom Kraljevstvu, vratio se s novim spotom pod nazivom Never Just a Period, koji pokazuje kako neadekvatno podučavanje i savjeti o menstruaciji mogu uzrokovati probleme i tjeskobu u bilo kojoj dobi, ne samo u pubertetu (iako tada također). Ime evocira, piše Creative Review, frustrirajuću reakciju koja se prečesto daje ženama koje izražavaju zabrinutost ili postavljaju pitanja o svojim menstruacijama.

Never Just a Period, kampanja, Bodyform, Libresse

To je samo menstruacija? Ne, i ova kampanja to pokazuje

Plasirana uz zvukove isključivo ženskog orkestra, reklama miješa akciju uživo i animirane scene dok putuje kroz niz zbunjujućih scenarija, od uputa za apliciranje tampona do testova brisa, od izostanka menstruacije do majčinstva.

U skladu s prethodnim radom AMV BBDO-a i Libressea, reklama – koju je režirala Lucy Forbes iz Smugglera – kombinira humor i surovu stvarnost te potiče ljude da ruše tabue otvorenim razgovorom o svojim tijelima.

“Film prikazuje mnoga iskustva o kojima se ne govori, a koja nisu nimalo neuobičajena, poput dobivanja mjesečnice tijekom dojenja, menstruacije koja se ne vraća mjesecima nakon prestanka kontracepcije i velikih ugrušaka tijekom perimenopauze – sve stvari koje bismo očekivali da nam je samo netko rekao za njih”, kaže kreativni tim iz AMV BDDO, Lauren Peters i Augustine Cerf.

„Kampanja igra svoju malu ulogu u predstavljanju ovih iskustava, dok se također dotiče velikih sistemskih i društvenih problema koji stoje između žena i boljeg znanja o vlastitom tijelu. Bilo da se radi o minimiziranju i odbacivanju boli u medicinskom kontekstu uz poruku ‘to je samo menstruacija’, a uvijek je puno više.”

“Bravo, AMV BBDO. Libresse/Bodyform je vrlo hrabar brend u rješavanju tabua menstruacije, ali AMV BBDO se brine da njegov rad privuče i zadrži pozornost – i ciljane publike, žena, i “problematične” publike – društva u cjelini. Prkosi stidljivosti – pokazuje prstom gdje treba, ilustrira neugodnim vizualima koji su mu potrebni i otkriva ‘ograničene’ informacije koje su žene trebale znati. Partneri na projektu također su stvorili zadivljujuću reklamu koja ruši kreativne granice reklama za žensku higijenu – empatičnu, informativnu i zabavnu – da, zabavnu, za gledati. Ovaj rad bi trebao promijeniti svijet za žene”, piše u svom komentaru thestable.com.au.

Agency: AMV BBDO
CCOs and Creative Directors: Nicholas Hulley, Nadja Lossgott
Creatives: Lauren Peters, Augustine Cerf
Creative Design Director: Vanessa Fowler Kendall
Designer: Dian Sofia
Production Company: Smuggler
Director: Lucy Forbes
DoP: Polly Morgan

Post-production Company: Framestore
Music: Soundtree
Edit: Tenthree
Stop-Frame Animator: Anna Mantzaris
Sound: 750mph
Photographer: Aleksandra Martinovic

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5