Poche Paris novom kolekcijom u fokus stavlja suvremene klasike i ručnu izradu

09.11.2025. | AUTOR: After5

Modne i beauty priče | Modne priče
#moda

Poche Paris, brend kožne galanterije, torbi i obuće, predstavlja novu vizualnu kampanju koja afirmira ideju suvremenog klasika – komada koji jednako dobro funkcioniraju u dnevnim i večernjim situacijama.

Poche Paris

Ženska obuća ove sezone donosi moderne gležnjače i čizme od brušene kože te cipele s remenčićima. Zemljani tonovi smeđih nijansi i mat završni sloj stvaraju profinjenu vintage estetiku koja se podjednako lako spaja sa skinny trapericama, suknjama i haljinama, pritom zadržavajući dugotrajnost i kvalitetu. Kao snažan stilski potpis ističe se i isprepletena koža na torbama i jaknama. Tehnika koja unosi dubinu i teksturu, naglašava ručni rad i pažnju prema detaljima te komadima daje osjećaj autentičnog luksuza i statementkarakter. Jakne donose dozu sofisticiranosti za one koji žele istaknuti individualan ukus, spajajući klasične elemente s modernim dizajnom.

Poche Paris

Polazište kampanje bilo je prikazati Poche Paris kao prirodan dio garderobe: cipele i torbe koje se intuitivno kombiniraju, neovisno o silueti ili prigodi. Styling je kreiran slojevito i promišljeno, inspiriran rasponom estetika – od old money referenci do izrazito fashion izričaja – kako bi se istaknula svestranost kolekcije i mogućnost beskrajnih interpretacija. Iza vizualnog dijela kampanje stoji Robert Sever.

Poche Paris

Poche Paris i Robert Sever

Suradnja brenda Poche Paris i Roberta Severa traje već neko vrijeme kroz njegov angažman u kreativnoj produkciji kampanja za kolekcije brenda. Severova estetika kao i pristup stvaranju vizuala iznimno se dopala predstavnicima brenda pa je njihova suradnja organski rasla svakim novim projektom. Osim toga, kolekcije brenda Robert Sever mogu se pronaći i u Poche Paris trgovinama.

Poche Paris

Iz brenda Poche Paris poručuju: “Naša je misija stvarati komade koji se nose instinktivno – torbe i cipele koje svakodnevno birate jer su lijepi, praktični i dugotrajni. Vjerujemo u bezvremenske klasike koje stalno moderniziramo, a koji se prirodno uklapaju u različite stilove i ritmove života.”

U nastavku teksta otkrijte druge fotografije kampanje.

Poche Paris

Nova kolekcija dostupna je u Poche Paris trgovinama te na službenom webshopu.

FOTOGRAFIJE: Robert Sever

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5