U svjetlu velikog povratka balerinki (nama se čini kao da su vječni klasik koji nikad nije ni izašao iz mode), odlučili smo vam skrenuti pozornost na kultne Repetto balerinke. Njihov kultni Cendrillon model ‘kupio’ nas je još davno svojom jednostavnošću, svestranošću i vječnim izgledom, da bismo zatim otkrili da u kolekciji imaju još sjajnih modela. Tu su i čizme, oxfordice, salonke, loaferice, no fokus stavljamo na Repetto balerinke jer je jesen ipak u njihovom znaku.
Repetto balerinke
Spomenute Cendrillon balerinke kreirane su na zahtjev Brigitte Bardot i legendarni su proizvod pariške modne kuće Repetto. Sinonim su udobnosti i elegancije, a iz brenda kažu kako njihov oblik ostavlja dojam gracioznosti i ženstvenosti. Dolaze u nizu neutralnih i pastelnih boja, modela u životinjskim uzorcima i s metalik efektom, a cijena im varira ovisno o modelu: od 250 do 270 eura. Repetto balerinke napravljene su proizvodnim procesom stich and return, razvijenim od strane Rose Repetto 1947., kada je brend i osnovan.
Đon se šiva iznutra prije nego se preokrene, čime se stvara fleksibilan model. U kombinaciji s gumom, Repetto balerinke osiguravaju udobnost i optimalnu otpornost. Prvi su modeli, dakle, nastali krajem četrdesetih godina prošlog stoljeća, u blizini pariške Opere. Pet godina kasnije, 1952., brend je predstavio prvu reklamnu kampanju, a četiri godine kasnije nastaje kultni model Centrillon. Napravljen je po želji i mjeri Brigite Bardot, a za glumicu će ove Repetto balerinke uvijek biti djelomično zaslužne za uspjeh u filmu Rogera Vadima I Bog stvori ženu.
Prvi butik otvoren je 1959., na adresi Rue de la Paix 22, u Parizu. Brzo je postao omiljena adresa mnogih svjetskih prima balerina koje su svoje cipele za ples kupovale upravo u Repettu. Posao je išao odlično pa je osnivačica brenda donijela odluku u širenju tvrtke. Krajem šezdesetih godina, pokreće tvornicu u francuskom gradu Dordogne, a cipele se i dalje izrađuju popularnom stich and return metodom.
Fast forward na kraj prošlog milenija i 1999. godinu, kada brend preuzima Jean-Marc Gaucher, sa željom da tvrtki udahne novi život. Godinu dana kasnije, brend ulazi u suradnje s velikim dizajnerskim imenima, a prva od njih je ona s japanskim modnim velikanom Isseyom Miyakeom. Slijede suradnje s Yohjijem Yamamotom, brendom Comme des Garçons, Karlom Lagerfeldom, od kojih je svaka rezultirala genijalnim (i upečatljivim) parom balerinki.
Brend je 2010. pokrenuo Atelier Repetto, jedinstvenu uslugu koja svakoj ženi nudi mogućnost kreiranja personaliziranih i jedinstvenih Repetto balerinki. Moguće je birati između čak 252 opcije, a rezultat je jedinstven par obuće nastao na temeljima tradicije i zanatskih ambicija. Repetto balerinke iznimno su popularne na japanskom i koreanskom tržištu, zbog čega brend širi svoje tvornice, s ciljem proizvodnje čak 500 tisuća balerinki godišnje!
Repetto ponuda ne staje samo na cipelama: 2012. predstavili su ready-to-wear kolekciju inspiriranu plesačkom odjećom. Riječ je o svevremenskim, jednostavnim komadima kojima se naglašava ženstvena i graciozna silueta te pokret tijela. Godinu dana kasnije, Repetto je predstavio i svoj prvi parfem: L’eau de toilette u kojem se miješaju note kruške, trešnjinog cvijeta, naranče, vanilije i jantara, a plesni svijet balerina poslužio je kao inspiracija i ovaj put.
Repetto balerinke dostupne su na službenom web shopu. Dostava je besplatna za narudžbe iznad 200 €, a nude nekoliko mogućnosti plaćanja: kreditnim karticama (Visa, Mastercard, American Express) i PayPalom. Dostavna služba je DHL, a povrat je moguć u razdoblju od 15 dana od zaprimanja narudžbe.
Planirate li posjet Francuskoj ili Belgiji, Repetto balerinke možete kupiti u jednoj od njihovih trgovina u Parizu, Toulouseu, Bordeauxu, Cannesu, Lilleu, Lyonu, Marseilleu ili u Bruxellesu.
FOTOGRAFIJE: Instagram, Repetto