Devet beauty brendova koji su prvi put stigli na hrvatsko tržište

20.09.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Beauty priče
#The Rite Store

Sudeći po aktivnosti na društvenim mrežama u večeri otvorenja, već i ptice na grani znaju da je prošlog tjedna u srcu Zagreba s radom započela nova beauty destinacija pod imenom The Rite Store. Poslovni podvig frizerskog stilista Zvonimira Franića i make up artista Karla Rusana okrunjen je večernjim eventom, na kojem se okupila cijela sila zaljubljenica u finu kozmetiku i svojim prisustvom obilježila početak jedne nove i kvalitetne beauty priče u Zagrebu.

The Rite Store

The Rite Store, centar kaptol, ponuda, brendovi, beauty, Salt & Stone, Kjaer Weis, Roen Beauty, Le Domaine, Hiram Green, Son Venin

The Rite Store posluje u Centru Kaptol, na platou Nova Ves, a poseban je utoliko što obuhvaća proizvode koji su u samom vrhu svjetskog beauty luksuza. Većina njih pojavljuje se ekskluzivno i premijerno, prvi put na domaćoj sceni, što ponudu naše metropole po pitanju ljepote značajno obogaćuje. Vidjeli smo minimalistički i chic interijer The Rite Storea kojeg potpisuje kvadrat B, vidjeli smo službene fotke s otvorenja, pa smo vas odlučili odvesti malo više iza kulisa i približiti vam brendove preparativne i dekorativne kozmetike, parfema i svijeća koji su odsad dostupni i u Hrvatskoj.

Róen Beauty

View this post on Instagram

A post shared by RÓEN BEAUTY (@roenbeauty)

RÓEN Beauty su 2019. godine u srcu Los Angelesa suosnovali zagovornica čiste ljepote Tiffany Thurston Scott i poznati modni fotograf David Roemer. Njihova vizija je sinergija glamura, umjetnosti i dobrobiti za kožu, s make up proizvodima koji su čisti i inovativni, bez kompromisa u pogledu performansi. Od samog početka, brend je poznat po svojoj vjernoj bazi obožavatelja i čest je izbor za pripremu kože prije važnih pojavljivanja na crvenom tepihu. RÓEN Beauty za svoje izlaske u javnost biraju Bella Hadid, Hailey Baldwin, Chiara Ferragni, Georgia May Jagger, Poppy Delevingne i Barbara Palvin.

Le Domaine

View this post on Instagram

A post shared by Le Domaine – Skincare (@beau.domaine)

Već je itekako dokumentirana činjenica da je glumac, vlasnik vinograda i proizvođač roséa Brad Pitt uskočio i u beauty vode. Brend za njegu kože Le Domaine osnovao je zajedno s obitelji Perrin i poziva nas da se ponovno povežemo s prirodom. Njihova četverodjelna linija za njegu kože je unisex karaktera i sastavljena je od ostataka proizvodnje vinam kao i maslinovog ulja iz Pittovog vlastitog francuskog vinograda, a dva sastojka u ovoj kozmetici čekaju patent i razvijena su nakon godina istaživanja. Formule su 96 – 98% prirodnog podrijetla i isključuju kontroverzne sastojke. Le Domaine je predan okolišu dok se učinkovitost svakog proizvoda opsežno testira.

Hiram Green

View this post on Instagram

A post shared by HIRAM GREEN | 100% NATURAL PERFUMES (@hiram_green)

Iz svog ateljea u Goudi, kanadski parfumer Hiram Green razvija i proizvodi umjetničke mirise izrađene isključivo od prirodnih sastojaka. Prvotno je bio vlasnik trgovine parfema u Engleskoj, ali kada je pronašao ljubav svog života, preselio se u Nizozemsku. Odavde nastavlja svoj rad s prirodnim parfemima. Sam proizvodi svoje mirise u malim serijama, kreirane i pakirane s velikom predanošću i pažnjom. Njegove kreacije hvale fanatici diljem svijeta. Uzmimo snažan zadimljeni kožni parfem Hyde koji je osvojio nagradu na The Art & Olfaction Awards 2019 u kategoriji Artisan parfemi.

Son Venin

View this post on Instagram

A post shared by Son Venin (@sonvenin)

Son Venïn je neovisna norveška marka parfema koju su 2016. godine osnovali Dag Solhaug Laska i Svein Haakon. Mirisi su inspirirani olfaktornim sjećanjima na skandinavsko nasljeđe u sinergiji s tradicijom najprofinjenijih i najstručnijih noseva južne Francuske. Parfumeri kažu da žele evocirati “senzacije, situacije i slike”. Kroz potragu za najboljim sastojcima, parfemi se rađaju u spektru od čistih i jednostavnih kompozicija do složenijih olfaktornih kreacija. Linija je ručno izrađena, počevši od mirisa sastavljenih od prirodnih sastojaka, pa sve do papirnate ambalaže i staklenih bočica. Son Venïn osvojio je zlato 2020. godine za parfem Posthume, u kategoriji nezavisnih brendova tijekom American Art and Olfaction Awards.

August & Piers

View this post on Instagram

A post shared by AUGUST&PIERS (@augustpiers)

August & Piers britanski je brend svijeća inspiriran likovima koje poznajemo i volimo. Svaka mirisna svijeća ručno se izlijeva u Ujedinjenom Kraljevstvu koristeći jedinstvenu mješavinu soje, pčele i uljane repice koja je 100% prirodna i bez parafina. Njihove kultne keramičke posude dizajnirane su kako bi nadopunile svaki interijer, a također se mogu reciklirati.

Monpure

View this post on Instagram

A post shared by MONPURE London (@monpurelondon)

Svijet njege kose toliko je usredotočen na ukroćivanje i oblikovanje naših pramenova, da su naša vlasišta tek naknadna misao (i puna ostataka proizvoda!), ali MONPURE okreće ploču svojom vizijom zdrave kose koja počinje od korijena — doslovno. Od hranjivih pilinga za vlasište prožetih peptidima svile do seruma za jačanje folikula usmjerenih na gubitak kose, MONPURE koristi samo najfinije sastojke s visokom botaničkom koncentracijom. Njihov cijeli asortiman također ne sadrži silikone, sulfate i parabene — samo čiste stvari (tj. na biljnoj bazi) ulaze u njihove učinkovite formule koje se proizvode bez okrutnosti nad životinjama. Kako sami kažu: veličanstvena frizura počinje pjevanjem hvalospjeva vašem tjemenu.

Kjaer Weis

View this post on Instagram

A post shared by Kjaer Weis (@kjaerweis)

Kjaer Weis jedinstven je, svestran i laskav brend koji pruža ljepotu visokih performansi. U njegovoj kozmetici nalaze se ručno odabrani certificirani organski sastojci. Brend je pokrenula vizažistica Kirsten Kjaer Weis, kombinirajući stil života Danske u kojoj je rođena i energiju New Yorka u kojem živi. Make up proizvodi s njenim potpisom poznati su po besprijekornoj boji, ali i maksimalnoj posvećenosti održivosti. Višenamjenske formule smještene su u pakiranjima koja se mogu potpuno ponovno puniti i reciklirati i izgledaju poput suvremene umjetnosti.

Salt & Stone

View this post on Instagram

A post shared by SALT & STONE (@saltandstone)

S uvjerenjem da je prirodna njega kože visoko učinkovita, brend Salt & Stone, osnovan u Los Angelesu 2017. godine od strane bivšeg surfera Nime Jalalija, kombinira ne samo morske i botaničke proizvode s inovativnom znanošću, već i funkcionalne mirise. Svaka formula nudi njegujuće rezultate, ali i bijeg od stvarnosti za naš duh. Različiti blendovi su neočekivani, eklektični i popravljaju raspoloženje. S recikliranom morskom plastikom i proizvodnjom na principima obnovljive energije, brend je posvećen smanjenju svog utjecaja na okoliš. Holistički koncept njege kože u ovoj se priči spaja s transformativnom snagom prirode.

Sweed

View this post on Instagram

A post shared by SWEED (@sweedbeauty)

Sweed je kreativna igra riječi od ‘Sweden’ i ‘sweet’ na engleskom. Hommage je to domu vizažistice Gabrielle Elio i okruglim pastelnim kutijama koje podsjećaju na slatkiše ili macarons. Na temelju profesionalne potrebe za nizom trepavica visoke i dosljedne kvalitete, Šveđanka je razvila i lansirala svoju kolekciju 2015. godine. Njezina filozofija: prirodni izgled, umjetne trepavice koje možete koristiti tijekom normalnog radnog dana u uredu, a da to nitko ne primijeti.

FOTOGRAFIJE: Sanja Jagatić i Danko Šimunović za The Rite Store, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5