De'Longhi FDe'Longhi M

Marketing menadžerica poznatog brenda kave uvela nas je u svoj svijet

26.06.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Život iza 5 | Ljudi u biznisu | Gastronomija | Život prije 5
#kava | #De’Longhi

Jutarnja higijena, beauty rutina, a zatim omiljeni jutarnji ritual, vrijeme uz prvu kavu kao omiljeni ‘me time’. Tako nam jutra izgledaju već godinama, a s obzirom da je kava njihov neizostavan dio, čiji nas ukusni gutljaji pripremaju za dan, uvijek volimo doznati i nešto više o njoj. U tome nam je pomogla Nataša Bagić, marketing menadžerica De’Longhi Group Balkan region koja nas je provela svijetom kave, i to s marketinške strane o kojoj ne slušamo toliko često, a mnogo se toga ima za ispričati.

Nataša Bagić

De’Longhi = spoj talijanskog šarma i inovativnosti

‘Kada pričamo o kavi, mislim da ćemo se složiti da je kava prvenstveno lifestyle. To je svakako nešto što me veseli jer je marketing storytelling, a uz kavu nikada sve priče nisu ispričane. Poziv na kavu uvijek je nešto više od same kave, zar ne? Ili da ipak kažem da je sve to zbog Brada Pitta? ? ‘, započinje priču Nataša Bagić koja De’Longhi grupaciju opisuje kao zanimljiv spoj talijanskog šarma i inovativnosti, što joj je, prije svega, razlog svakodnevnog zadovoljstva radom u brendu.

I njezin dan, kaže nam, započinje uz kavu jer je to njezin #perfetto trenutak. Obožava svojih pet minuta u kojima si posloži misli i zadovoljno krene u novi dan. Nova joj je kava neophodna kako bi uplovila u ‘think pink’ svijet. Tada kreću razrade marketinških strategija, a svaka, kaže nam, ovisi o kreativnosti i trendu. Naravno, uvijek su prisutni onaj savršeni espressso i small talk, no dolaze i novi trendovi. Marketinška menadžerica ističe cold brew, hladnu kavu koja je ujedno i odlična podloga za koktele pa je kava sada postala i zabava. Ona nije više samo buđenje, nego i noćno druženje.

Svijet kave postaje mnogo otvoreniji prema svojim potrošačima. Transparentniji je i vodi nas iza kulisa brenda. Naša sugovornica to smatra dobrim smjerom jer su potrošači danas sve zahtjevniji:

Žele i traže kvalitetu za svoj novac pa nam zato taj trenutak da zaista zavirimo iza kulisa brenda i pokažemo detalje može puno i pomoći. De’Longhi grupacija ulaže zaista puno u R&D u svrhu lansiranja novih tehnologija koje svakako omogućavaju još bolji napitak i još bolji doživljaj ispijanja kave.

Upravo zbog neprestane promjene tržišta i činjenice da posao nikad ne miruje, edukacije o novim tehnologijama, proizvodima i samoj kavi u Natašinom su poslu konstanta.

‘Kroz karijeru uvijek me vodila znatiželja i mislim da je to jedna od neophodnih vrlina svakog marketing stručnjaka, jer bez znatiželje teško da ćete se natjerati na učenje o novim stvarima. Mislim da je svakodnevna edukacija zaista bogatstvo življenja, jer to vam pokazuje da uvijek možete više, da je budućnost uvijek izazovna, da smo tu s nekom svrhom. Evo, na primjer, mi sada imamo novi uređaj Eletta Explore za pripremu toplih i hladnih napitaka koji u sebi sadrži tri jedinstvene tehnologije dizajnirane da zadovolje potrebe svakog ljubitelja kave. To je zaista inovativno, od zrna do šalice, uređaj za kavu dizajniran kako bi pratio potrošače u istraživanju bezbroj varijanti toplih i hladnih napitaka od kave kod kuće’, pojašnjava nam.

Eletta Explore

Što je novo u De’Longhi svijetu kave?

A inovacije u De’Longhi svijetu traju još od 1974., kada je brend rođen. Sve je, zapravo, krenulo s radijatorima, no danas se aparati za kavu nalaze u srcu ponude. Nataša ističe kako je fascinira raznolikost ponude uređaja koja je prisutna s ciljem da zadovolji svakog potrošača. Tako kupac danas može birati želi li uređaj u koji stavlja mljevenu kavu kako bi uvijek imao espresso pri ruci ili automatski uređaj koji samo jednim dodirom osigurava uvijek svježe mljeveno zrno kave za ukusan caffe latte ili cold brew napitak… Ili, pak, želite biti barista i raditi kavu ručno uz crtanje srca s vrhunskom pjenom.

Inovativnost uvijek potvrđuje kvalitetu i osigurava da ste na vrhu, a za to su prije svega potrebna tradicija, predanost, edukacija i odgovornost prema vjernim potrošačima i to je ono što De’Longhi zaista njeguje već dugi niz godina. Biti broj jedan u današnje vrijeme nije lagan posao, ali je svakako izazovan i motivirajući.

Danas je De’Longhi portfolio raznovrstan kako bi zadovoljio različite potrebe potrošača, neovisno o tome žele li koristiti unaprijed mljevenu kavu ili baš posebno i omiljeno svježe zrno kave. De’Longhi uređaji dijele se na espresso uređaje za kavu i automatske, a najprodavaniji proizvod je espresso uređaj Dedica, prepoznatljiv po jedinstvenom, šarmantnom dizajnu i kompatibilnosti za svaki prostor, zbog dimenzija i različitosti boja.

Dedica

Tu je i novi, sofisticiraniji uređaj, La Specialista, koji se ističe jer omogućuje oslobađanje mašte u pripremi kave i stvaranje remek-djela u svakoj šalici. svojim dizajnom i tehologijama je ravnoteža između znanosti o kavi i umijeću izrade jer potiče pravog baristu u svakome. Razvijen je za strastvene ljubitelje autentičnog espressa i napitaka s mlijekom koji žele usavršiti znanje u pripremi napitka, s aparatom koji ih može podržati tijekom tog procesa. Od pravog izbora zrna kave do prilagođavanja svakog koraka procesa pripreme kave, La Specialista aparati omogućuju potpunu kontrolu u svakoj fazi procesa pripreme.

La Specialista

Još jedan novitet iz De’Longhi svijeta je ranije spomenuti Eletta Explore, inovativan uređaj za pripremu toplih i hladnih napitaka. Poseban je po tome što sadrži tehnologije koje omogućavaju izradu cold brewa i hladne pjene odnosno hladnih napitaka od kave uz, naravno, tehnologiju LatteCrema Hot. Nova Eletta Explore olakšava pripremu omiljene hladne cold brew kave kod kuće u manje od pet minuta. Eletta Explore posebna je po tri jedinstvene tehnologije:

  • Revolucionarna tehnologija hladne ekstrakcije koja jednim dodirom radi cold brew napitke za manje od pet minuta
  • LatteCrema Hot tehnologija zaslužna je za savršenu toplu i kremastu mliječnu pjenu
  • Brine i za one koji više vole avanture hladne kave uz LatteCrema Cool tehnologiju, novi sustav za pjenjenje mlijeka koji daje slatku i baršunastu mliječnu pjenu

Nekoliko smo puta spomenuli cold brew kavu, a Natašu smo pitali kako je postala tako veliki hit:

‘Cold brew je hit zato što zaista pruža bezbroj mogućnosti izrade napitaka od kave, prema vašem trenutnom raspoloženju. Priprema cold brew napitaka prava je magija jer voda zaobilazi grijač i dolazi do komore za kuhanje na sobnoj temperaturi i pod niskim pritiskom. Međutim, čarolija ne prestaje, već se pretvara u napitak od kave sobne temperature te blago slatkog okusa. Zahvaljujući tehnologiji za pripremu hladne pjene i hladne cold brew kave, možete se igrati pripremom uz bezbroj mogućnosti toplih i hladnih napitaka. Zato naš #idemonakavu nikad više neće značiti isto. ?’

Zanimalo nas je i koja je razlika između ledene kave i cold brewa. S obzirom na to da slika govori više od tisuću riječi, naša nas je sugovornica ostavila s fotografijom koja sjajno pojašnjava razlike.

De'Longhi

A koju kavu voli De’Longhi ekipa?

I za kraj, jedno ‘osobno’ pitanje – kakva se kava pije među De’Longhi zaposlenicima?

‘Nevjerojatno je koliko nas ima različitih u ispijanju istog napitka – kave, jer uvijek ćete u društvu naći one koji piju samo espresso ili one koji vole baš taj mali macchiato s malo pjene, one koji obožavaju veliku caffee latte, ali i one koji vole samo affogato (kava sa sladoledom), uglavnom volimo to okupljanje uz naše uređaje i pripremu baš svoje kave uz naravno small talk….. Iako, sada sve više nekako svi volimo popodnevnu kavu, odnosno cold brew, i to ne samo zbog hladne pjene :-), zaključila je Nataša Bagić.

FOTOGRAFIJE: De’Longhi

NASLOVNA FOTOGRAFIJA: Instagram @delonghiofficial, De’Longhi

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5