Antistres božićni shopping vodič
ISTRAŽI

U Medulićevoj u centru Zagreba događa se nešto novo i uzbudljivo

27.05.2024. | AUTOR: After5

Život iza 5 | Novosti | Gastronomija
#vino | #Pupitres

Godinama je zagrebačka Medulićeva ulica bila uglavnom prolaz prema Ilici i Britancu. No, posljednjih nekoliko dana pažnja je ondje usmjerena prema velikom staklenom izlogu koji se proteže duž cijele zgrade na broju 12, a s kojim smo od ovog tjedna dobili novi pogled u svijet dizajna, interijera i u kojem ćemo otkrivati zanimljive vinske destinacije i priče.

Pravo je ovo osvježenje koje Medulićevoj daje novi život. A’more i Pupitres dva su imena koja dominiraju izlogom koji priča jednu posebnu priču o prijateljstvu i novim počecima. Amore je lifestyle boutique, trgovina namještaja, dekora za dom i za sve ljubitelje dizajna, dok je Pupitres  boutique vinske kulture. Ovaj brend itekako je poznat brojnim ljubiteljima vina koji su prošli vinske radionice Jelene Šimić Valentić. No, i kreatoricu A’more priče Sanju Gregorius znaju mnogi kao vlasnicu nekadašnjeg, jednog od najboljih zagrebačkih restorana Apetit City te kreatoricu gastro trendova posljednjih dvadesetak godina u Hrvatskoj. Dublji pogled kroz veliki izlog, te ulazak u sam prostor od gotovo 200 m2 uvodi nas u jedan novi svijet. Ulazak u ovaj prostor oduševljava na prvu.

„Namjena prostora je multifunkcionalna te je stoga i pristup projektiranju bio takav da je trebalo zadovoljiti i objediniti prodajno – izložbenu, ugostiteljsku i servisnu funkciju. Prije svega to je razvidno u izboru podne obloge. Upotrijebila sam isti materijal, specifičnu vrstu tapisona, u dvije različite boje; cognac i crnoj, te tako jednostavno diferencirala zone!“ – otkriva arhitektica Vlatka Čižmić, zaslužna za uređenje interijera.

Na spoju obloge situiran je šank od smeđe staklene opeke koja servisira ugostiteljski dio, ali je i vizualna barijera između prostora. „Jezgru, unutrašnji plašt prostora kontinuirano sam obuhvatila drvenim, custom made, elementima u boji oraha, na kojima su situirani utilitarni i izložbeni predmeti. Kutna, voluminozna staklena stijena iznimno komunicira s ulicom, te prolaznicima otkriva raznoliki sadržaj interijera!“

Arhitektonska rasvjeta u ovom prostoru je neutralna i u cijelom interijeru je uniformirana, dok je dekorativna rasvjeta prilagođena namjeni pojedinih zona i dio je ponude A’morea. Materijali su pak prirodni, tonovi zagasiti, nenametljivi, kako bi naglasak bio na izloženim predmetima

Sanjina dugogodišnja ljubav prema dizajnu i estetici sada je manifestirana kroz A’more lifestyle boutique, gdje je stvorila kreativan i nadahnjujući prostor. „Proizvodi koji se nalaze u trgovini odražavaju osobnost mladih dizajnera diljem svijeta, a mene su oduševili i inspirirali da kreiram atraktivnu paletu artikala koji su neodoljivi, karakterni, veselih boja,  korisni i koji svaki dom čine posebnijim!“ – podijelila je Sanja. To su proizvodi koji privlače pažnju i donose kreativnost. Svatko tko zakorači u A’more lifestyle boutique osjećat će neodoljivu želju da te proizvode integrira u svoj dom, a oni će postati neizostavan dio njihovog osobnog prostora.

Suradnja dvije kreativke nastala je spontano kada su na nagovor prijateljice došle vidjeti prostor u kojem su odmah vidjele skriveni potencijal i idealnu priliku da svoje ideje uklope u zajednički koncept. Ideja i koncept su takvi da se klijenti nakon obilaska i kupovine u trgovini mogu osvježiti i opustiti uz čašu vina u Pupitresu. Više od 70 tisuća vinskih entuzijasta prošlo je vinske škole i radionice Pupitres koji ove godine slavi 10. godišnjicu. Ime pupitres dolazi od francuske riječi pupitr koje znači stol za učenje, a u vinskom svijetu poznato je po konstruiranom stolu u obliku slova A s rupama gdje stavljamo boce od šampanjaca.

„Oduvijek sam voljela šampanjce jer svojom aromom donose toliko toga – mirise djetinjstva, brioša , netom pečenog kruha, toplinu doma i obitelji. Pupitres ima 60 sjedećih mjesta, ali je uz to prilagodljiv potrebama klijenata i evenata. U cijeli prostor, koji obuhvaća i A’more i Pupitres stane do 200-tinjak ljudi. Prijepodne će klijenti moći popiti kavu, talijanskog brenda iz Padove, cijeđeni sok ili pojesti zanimljiv zalogaj. Vinska karta će biti dinamična te kreirana u trenutnoj inspiraciji, što je najljepši posao svakog sommeliera. Večeri će pak biti ispunjene vinima te raznim tematskim radionicama pod okriljem Pupitresa!“ – otkrila je Jelena Šimić Valentić.

Dva brenda A’more i Pupitres zajedno čine novu destinaciju koju ćemo rado posjećivati, u njoj se inspirirati, ali i stvarati nove uspomene.

FOTOGRAFIJE: Filip Popović

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5