Posjetila sam trgovinu za uređenje doma za koju mnogi još uvijek ne znaju

10.12.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život iza 5 | Novosti
#uređenje interijera

Zadnje ljeto prije pandemije, godišnji odmor provela sam u Amsterdamu, s dragim prijateljima koji su nam bili domaćini u svojem gradu. Znajući za moju ljubav prema, nazvat ću to, drangulijama za uređenje doma, prijatelj mi je spomenuo da u centru Amsterdama postoji trgovina koja bi me sigurno oduševila. S obzirom na itinerar putovanja, tada ju nisam stigla posjetiti, no o brendu kojem pripada, a zove se Søstrene Grene, u budućnosti ću još nekoliko puta čuti od poznanika i kolega koji su navikli kupovati ondje.

Budući da brend nema trgovine kod nas, tek sam se na nedavnom putovanju u Bruxelles imala priliku upoznati s njegovom pričom i zakoračiti u pravu malu Narniju kada su u pitanju posuđe, papirnati asortiman, uredski pribor, božićne dekoracije i brojni drugi detalji za uređenje doma.

Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava
Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava
Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava

Priča o Søstrene Grene jako je fora i o njoj ću više u nastavku, no za početak bih voljela izdvojiti što ovaj brend, koji u 2023. godini slavi 50. obljetnicu postojanja, čini toliko popularnim među kupcima.

Za početak, nosi predznak danski, što nekako već po defaultu podrazumijeva dobar dizajn. I doista je tako: skandi estetika uvelike obilježava dekorativne i uporabne predmete koje Søstrene Grene plasira na police svojih trgovina. Dopadljivom dizajnu pridružene su pristupačne cijene. Da bi proizvod bio izvrstan, iz brenda vjeruju da mora ponuditi optimalan omjer estetike i cijene. Zato njihovi proizvodi nikad ne koštaju više nego što je potrebno. “Održavamo niske troškove kroz ciljanu i odgovornu strategiju nabave – i uklanjanjem nepotrebnih posrednika”, pojašnjavaju o poslovnoj strategiji svojeg brenda.

Gotovi božićni kolači: 10 adresa koje će se pobrinuti za fine slastice

Tako dragocjeni i posebni: Nkuku ukrasi za bor dostupni su i kod nas

Kakva su očekivanja od božićnice u Hrvatskoj? 443 eura bilo bi idealno

banner ad

Trgovina u Bruxellesu, koju sam osobno posjetila, djeluje baš poput Narnije. Krenete prema unutrašnjosti trgovine i odjednom se nađete u labirintu različitih zona, od kojih svaka plijeni pozornost određenim asortimanom. Priča počinje s božićnim dekoracijama, papirnatim ukrasima i ornamentima za božićno drvce, nastavlja se sa svime potrebnim za kuhanje, zatim ste u sektoru s papirima za zamatanje, ukrasnim vrećicama i trakicama, fast forward i evo vas na odjelu svijeća, priča se nastavlja s vunom i alatima za DIY projekte, kreće uredski pribor sa svim zamislivim stationary čudesima… I tako još nekoliko zona dok se ne dođe do blagajne.

Neki ciljano dolaze po ono što im treba i brzo odlaze, a primjetan je i velik broj kupaca koji se zadržavaju, jer ih je Søstrene Grene jednostavno uvukao u svoju priču. Cijene su pristupačne, pogotovo ako uzmemo u obzir da su u posljednjih godinu dana sigurno rasle; primijetila sam to, između ostalog, kod papirnatog pribora, svijeća i detalja za kuhinju. Mnogi od ovih proizvoda jeftiniji su nego kod nas, a dizajnom raznovrsniji i meni osobno dopadljiviji.

Koja je priča brenda Søstrene Grene?

Søstrene Grene već 50 godina pomaže u širenju radosti u slavljima, unosi ljepotu u dom i rasplamsava plamen kreativnosti. Iako se u pola stoljeća mnogo toga promijenilo, na mnogo načina sve je još uvijek isto, s korijenima u danskoj dizajnerskoj tradiciji i s inspiracijom iz cijelog svijeta.

Prvu Søstrene Grene trgovinu, u Aarhusu su 1973. godine otvorili supružnici Inger Grene i Knud Cresten Vaupell Olsen, koji su tada osmislili koncept dvije imaginarne sestre koje “dočekuju” kupce u trgovini: Anne i Clare. Njih dvije kao domaćini, predstavljale su sve što Søstrene Grene jest i ima za ponuditi. Anna je kreativna i ima oko za estetiku, dok je njezina sestra Clara praktična i visoko organizirana. Ova dva lika izvorno su inspirirana samom Inger Grene i njenim dvjema tetama, a Søstrene Grene u prijevodu s danskog znači “sestre Grene”.

Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava
Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava
Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava
Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava

Zanimljivo je da obitelj Grene i danas posjeduje i vodi ovaj lanac trgovina, a sada je biznis u rukama sinova osnivača, Mikkela i Crestena Grenea. O Søstrene Grene ove je godine pisao čak i američki Forbes, komentirajući rapidnu europsku ekspanziju brenda. U 50 godina, brend je narastao na 278 trgovina u 16 europskih zemalja, a osim što planiraju veliko proširenje na britansko tržište, najavljuju dodati u svoj portfolio i još neke zemlje u Europi. Zasad su nama najbliže trgovine one u Austriji, u Vösendorfu i Beču, a putujete li u inozemstvo, očekujte ih pronaći i u Njemačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Belgiji i, naravno, skandinavskim zemljama.

Kako bi držali troškove niskima, police u trgovini izvorno su napravljene od obnovljenih drvenih kutija koje su se koristile za dostavu datulja i smokava u trgovinu. Ove su se kutije zadržale do danas i lajtmotiv su u interijerima svih Søstrene Grene trgovina.

Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava
Søstrene Grene Hrvatska online shop webshop gdje kupiti trgovine trgovina Austrija dostava

“U Søstrene Grene fokusirani smo na estetiku malih stvari. U našim trgovinama uvijek ćete pronaći veliki izbor proizvoda. Sami dizajniramo mnoge proizvode i inspirirani smo našim skandinavskim korijenima. Uvjereni smo da je estetika u detaljima. Zato uvijek s velikom pažnjom biramo materijale i boje. Jer čvrsto vjerujemo u jednu stvar: okružujući se kvalitetnim i estetski ugodnim stvarima, možemo unijeti radost u svakodnevni život”, pišu na svojoj web stranici, s koje je moguće i naručivati ako ste iz jedne od gore navedenih zemalja (hrvatskog web shopa nažalost nema).

Hygge je bitan element strategije brenda, koji za svoje kupce želi stvoriti mjesta na kojima će ostaviti užurbanost svakodnevnog života iza sebe. S klasičnom glazbom, kreativnom prezentacijom proizvoda, hygge rukavcima i iznenađenjima iza svakog ugla, njihove su trgovine osmišljene kako bi probudile osjetila i nadahnule dušu.

FOTOGRAFIJE: Søstrene Grene

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5