Konflikt sa šefom glavna je tema sjajne nove blagdanske kampanje brenda Apple

24.11.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Novosti
#Apple

Oči svjetskih medija svakog su studenog usmjerene u marketing odjele vodećih robnih kuća, trgovaca i brendova, koji se međusobno takmiče u tome tko će izbaciti bolju, odnosno najbolju blagdansku kampanju. U ove se video narative ulažu milijuni i riječ je o alatima koji su u božićno vrijeme izuzetno bitni za oglašivače. Blagdanska kampanja prilika je za predstaviti svoju kreativnost i istaknuti se u odnosu na konkurenciju, ali je isto tako prilika za povezati se sa svojim kupcima na jednoj novoj razini.

Trgovci žele kampanje o kojima će se pričati i koje će se pamtiti, a nakon što smo ove sezone pogledali sve od Coca-Cole do Johna Lewisa, dva brenda koja obično sjede na tronu najboljih kampanja, naposljetku nas je najviše osvojio blagdanski video kojeg je u utorak predstavio Apple. “Fuzzy feelings” spaja grintavog šefa, frustriranu zaposlenicu i stop animaciju kao ispušni ventil za ono što joj se događa na poslu. Poruka kampanje je da kreativnost ima moć promijeniti način na koji vidimo jedni druge i svijet.

Božićna reklama “Fuzzy Feelings”

Apple svake godine izlazi u javnost sa svojim blagdanskim kampanjama i u njih se mnogo ulaže: što zbog imidža brenda, što zbog povezivanja s publikom, a što zbog činjenice da za njih osvajaju i nagrade. “Fuzzy feelings” mogla bi biti još jedna pobjednička kampanja za Apple. Za razliku od drugih renomiranih brendova koji su u ovo blagdansko vrijeme skloni humoru, Apple je krenuo u drugom smjeru i kreirao kampanju koja će dotaknuti empatičnu crtu u svakome od nas. Inspirirana je, inače, klasičnom novelom Charlesa Dickensa, “A Christmas Carol”.

Četverominutni mini film govori o mladoj ženi koja se u radnoj sredini suočava s mrzovoljnim šefom: kada ju ne kori zbog kašnjenja, zatrpava ju poslom i izvan radnog vremena. Kako bi se nosila s izazovnom situacijom, ova uredska službenica koristi svoje kreativne vještine i oduška si daje u kreiranju stop animacije i prikazivanju vlastitog šefa u neugodnim situacijama. Stop animaciju, naravno, radi sa svojim iPhoneom, a u raznim scenama snima minijaturnu verziju šefa kako pada u ledenu rijeku, kako ga udara auto ili ga zatrpava snijeg.

Nakon što ju njezin naizgled užasni šef daruje s božićnim poklonom kojeg je ručno izradio, reklama odmiče dalje i snimke uživo počinju otkrivati drugu stranu razdražljivog muškarca, a žena počinje shvaćati razloge zašto je tako hladan i mijenja svoju animaciju u nešto mnogo pozitivnije. Mini film će, naravno, imati svoj happy end, a Apple je ove godine u jednu priču uspio spojiti izvrsnu vještinu stop animacije i poruku koja naglasak stavlja na ljubaznost, toplinu i prijateljstvo.

Kreativnost ima moć promijeniti način na koji vidimo jedni druge i svijet. Ponekad gledanje stvari kroz novu prizmu može učiniti veliku razliku.

Prema Appleu, ovogodišnja blagdanska kampanja kreirana je pomoću iPhonea 15 Pro Max, a zatim uređivana na MacBook Airu. Za stop animaciju vrijedi čestitati animatorici Anni Mantzaris, koja je na videu radila s režiserskom Luciom Aniello, dobitnicom Emmyja za svoj rad na seriji “Hacks”. Glazbenu podlogu čini dirljiva balada Georgea Harrisona “Isn’t It A Pity”, s njegovog solo albuma “All Things Must Pass” iz 1970., koja ukazuje na ljudsku tendenciju da gledamo samo na sebe i zaboravljamo vraćati okolini i društvu. Appleov oglas ističe ulogu kreativnosti u stvaranju ljubaznijeg svijeta s manje razdora, i zato ćemo kampanju za 2023. definitivno zapamtiti ovih blagdana.

Kako je kampanja nastajala, možete vidjeti u Appleovom videu koji nas vodi iza kulisa snimanja:

Agency: TBWA\Media Arts Lab

Director: Lucia Aniello

DP: James Laxton

Production company: Hungry Man

Animation director: Anna Mantzaris

Animation production company: Passion Pictures

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5