Ako ste u timu “niti jedno ljeto mi ne prolazi bez kartanja Una na plaži”, ovaj poziv brenda Uno i tvrtke Mattel bez sumnje će vam djelovati primamljivo. Naime, traže se igrači koji će četiri tjedna zaredom isprobavati Uno Quatro, novu igru koja nam dolazi iz Uno svijeta, a za taj će podvig biti honorirani s iznosom od gotovo 18.000 dolara.
Uno Quatro
Informaciju o ovome jučer smo pronašli u LinkedIn objavi marketinškog stručnjaka Toma Metelka, koji je skrenuo pozornost na atraktivnu aktivaciju tvrtke Matell i zaključio da bi za neke ljude ovo bio posao iz snova. O čemu se točno radi? Naime, Uno ima novu društvenu igru Uno Quatro, koju je odlučio promovirati kroz specifičan natječaj. Uno Quatro obiteljska je igra i, kako kažu iz tvrtke, izazov s twistom, u čijoj će promociji pomoći “Chief Uno Player” kojeg Mattel upravo traži.
“Chief Uno Player” igrat će novu igru Uno Quatro četiri sata u danu, četiri puta tjedno i četiri tjedana zaredom, a taj gig naplatit će 4444 dolara tjedno, što je u periodu od četiri tjedna gotovo 17.000 dolara (17.776).
Chief Uno Player
Tvrtka koristi TikTok za promoviranje obiteljske igre, i upravo je TikTok kanal putem kojeg se zainteresirani mogu prijaviti. Rekli bismo “svi zainteresirani”, no natječaj ipak ima svoje limite.
Ovo su specifikacije angažmana:
- Chief Uno Player će u New Yorku četiri dana u tjednu, četiri sata dnevno
- Kreirat će i biti zvijezda prijenosa uživo i drugih sadržaja za društvene mreže, igrajući Uno Quatro
- Zaustavljat će strance na Manhattanu i nuditi im mogućnost da sudjeluju i nauče igru
- CUP bit će ekskluzivno vezan uz brend Uno tijekom aktivacijskog razdoblja
- CUP mora biti stariji od 18 godina, američki državljanin ili rezident, s bazom u SAD-u
FOTOGRAFIJE: Pexels, Unsplash, Uno