Najavljeno je novo izdanje omiljenih Dana komunikacija

19.12.2023. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Novosti
#Dani komunikacija

Nepredvidivo, neuobičajeno i izvan okvira – ali uvijek neupitno kvalitetno, novo izdanje ovog nikad dosadnog festivala kreativnosti i komunikacija otvorilo je prijave, a organizatori i ovom prilikom planiraju iznenađenja.

Neponovljiva atmosfera, vrhunski predavači, neprocjenjiva iskustva i zavidna produkcija: poznati festival kreativnosti i komunikacija koji okuplja nekoliko tisuća sudionika ponovno otvara svoja vrata – i to od 11. do 14. travnja 2024. godine u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su u tijeku! Dani komunikacija odavno su i izvan hrvatskih granica prepoznati kao jedan od najboljih evenata na svijetu, a čarolija ovoga festivala deseti će se put manifestirati upravo onako kako najviše vole domaći kreativci, komunikatori, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikacijski profesionalci.

Dunja Ivana Ballon

Osoba koja stoji iza festivala, direktorica Dana komunikacija, HURA-e i IAB-a Croatia Dunja Ivana Ballon pojasnila je: Svoju smo zajednicu smo odavno naviknuli na neuobičajeno dobro, a ponekada i najbolje, pa ni ove godine ne planiramo razočarati. Teško je opisati poseban osjećaj na rovinjskoj obali i neobičnu energiju ovoga festivala, stoga nećemo ni pokušavati, ali ćemo vas pozvati da dođete i uvjerite se sami.”

Svijet oko nas nije jednostavan i danas više ne možemo reći da je išta crno-bijelo, a između svih ekstrema, pa i ljubavi i mržnje, postoji cijeli niz emocija. Upravo na to ukazuju i Dani komunikacija, koji pokazuju da se trijumfalni i neopipljivi osjećaj inovacije uvijek pronalazi između dviju krajnosti te poručuju da ništa, a pogotovo ne komunikacijsku industriju, nije moguće smjestiti u stereotipne ladice. No iz organizacije ništa ne prepuštaju slučaju, stoga su za skeptike koji tek trebaju iskusiti DK pripremili i festivalski video Dana komunikacija, koji savršeno dočarava ono što riječi ne mogu iskazati.

I u 2024. na festivalu nam spremaju izvanredan postav vrhunskih svjetskih predavača i lidera koje u Hrvatsku dovode sa svih strana i dijelova svijeta, no kreativnu zajednicu u Rovinj ne privlače (isključivo) važna imena, tvrde organizatori, poručujući da su Dani komunikacija danas sami po sebi sinonim za kvalitetu u industriji. Festival je nadaleko poznat upravo po tome što sa svojim sudionicima uz jedinstvene edukativne sadržaje uspješno ruši unaprijed postavljena očekivanja te otvara prostor slobode za kreativnu genijalnost i spektar ideja koje iz njega proizlaze.

Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim hotelima Lone, Monte Mulini i Grand Park Hotelu očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 26. siječnja za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se tijekom prvih desetak dana, stoga je dobro svoja mjesta rezervirati na vrijeme.

Prva lica ovogodišnjeg festivala, kojim on parira velikim svjetskim događanjima, bit će predstavljena u siječnju, a do tada rezervirajte svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2024. godine.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu  zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i sljedećeg će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite ih na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

FOTOGRAFIJE: PR

©2024 after5