Od 15. do 18. svibnja Rovinj će ponovno postati epicentar ideja, inovacija i inspiracije, okupljajući agencije, brendove, medije i sve profesionalce koji sudjeluju u oblikovanju suvremenog tržišta. Dani komunikacija 2025.: program donosi sve što ljubitelji kreativne industrije i tržišnih komunikacija ne žele propustiti: na čak pet festivalskih pozornica tijekom tri dana održat će se rekordan broj predavanja, panela, radionica i dodjela nagrada.
Dani komunikacija 2025.: Program
„Sudionici će se moći uključiti u rekordnih 75 različitih programskih sadržaja tijekom tri dana i na čak pet festivalskih stageova, na kojima ćemo se družiti od jutra do mraka, uz teme od značaja za kreativnu industriju i s preko vrtoglavih 180 govornika, što festival čini posebnom prilikom za razvoj kreativnih potencijala i čitave industrije“, riječi su kojima je program predstavila direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon. Donosimo detaljan pregled ovogodišnjih Dana komunikacija s kojim ćete sve ključne informacije imati na jednom mjestu.


Kraj besplatnih pitch prezentacija? Slavni autor “Win Without Pitching” Blair Enns stiže na Dane komunikacija


Dani komunikacija: Tko tu koga kupuje? Povjerenje, publicitet, bunt i odgovorno oglašavanje


Nova era društvenih mreža na Danima komunikacija: Kako ujediniti kreativnost, podatke i AI za maksimalne rezultate?
Osim što je ovogodišnji program prepoznat kao jedan od najbogatijih dosad, festival ove godine osvaja i novim festivalskim prostorima i formatima. Sudionici će se moći educirati, inspirirati, ali i opustiti. POOLSIDE Stage, nova festivalska pozornica smještena odmah uz bazen, kombinirat će ugodnu atmosferu, svibanjsko sunce i najaktualnije teme industrije. Dani komunikacija poznati su po svojoj filozofiji koja ruši standardne formate, pa tako uz hvaljeni sadržaj koji spaja vrhunske govornike i aktualne teme, posjetitelje očekuju i večernja druženja uz dodjelu nagrada i networking.

Dani komunikacija 2025.: program za četvrtak, 15. svibnja
HALL A
13:00 – 14:30
Pauza za ručak
14:30 – 14:45
DK2025: Ready, Set, Go
14:45 – 15:10
TBA
15:10 – 15:50
Johan Ronnestam: The Frontier of Awesome — The Future of Brand Building in AI-Driven World
Creative Director for Global Campaigns at Volvo, adidas, IKEA, MTV | Branding Expert | TEDx Speaker
16:10 – 16:50
Sophia the Robot: The Future of Marketing by Sophia
World’s Most Famous Humanoid AI
Sophijina je misija služiti kao most između ljudi i tehnologije, demistificirajući potencijal umjetne inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njezin kreator dr. David Hanson predviđa budućnost u kojoj strojevi dosežu svijest, približavajući nas granicama razumijevanja svijesti i ljudskosti, dok Sophijin dolazak na DK2025 predstavlja izuzetnu priliku da konačno diskurs o umjetnoj inteligenciji u Hrvatskoj podignemo na višu razinu – ali i preispitamo načine na koje gradimo etičke okvire za koegzistenciju s AI-jem.

DK LLLOUNGE
17:00 – 18:00
Post Program Pint: IAB Croatia’s PPP: The Decade We Learned There Is No Such Thing As Online Privacy
Mario Frančešević, Saša Milinović, Marko Mikeš, Sonja Stahor Gašpar, Zoran Savin, Tihana Ana Reljić
THE OTHER BEACH STAGE
21:00 – 22:30
BalCannes 2025 Awards Show
&MORE
14:30 – 16:50
Livestream: Garden Stream (Main Hall Stream in the Sun)
14:30 – 16:50
Livestream: Beach Stream (Main Hall Stream with a Sea View)
17:00 – 20:00
PPPPP: Beach Afterparty
18:00 – 19:00
Sunset Yoga
20:00 – 21:00
Pre-BalCannes Ožujsko Welcome Beer
Dani komunikacija 2025.: program za petak, 16. svibnja
HALL A
10:50 – 11:30
Karen Nelson-Field: The Attention Economy: All Marketers are Wizards (without the hat)
No. 1 na B&T Top 10 Data Scientist listi | Attention Econometrics Pioneer | Founder & CEO, Amplified Intelligence | WARC’s Most Published Expert
The Attention Economy: All Marketers are Wizards (Without the Hat), predavanje koje će održati na glavnoj pozornici Danima komunikacija, bit će prilika da posjetitelji nauče kako pobijediti u borbi za pažnju i natjerati brend da se istakne u prenapučenom digitalnom svijetu. Crpeći inspiraciju iz svoje knjige The Attention Economy: A Category Blueprint, Karen Nelson-Field predstavit će svoju teoriju o pojačavanju pažnje, pružajući uvide koji spajaju kreativnost, podatke i najmoderniju tehnologiju, uključujući umjetnu inteligenciju.
Kao osnivačica i CEO tvrtke Amplified Intelligence, svojim dubinskim razumijevanjem digitalne sfere pruža temelje za transformaciju industrije. Iza nje je najviše objavljenih istraživanja na WARC-u, kao i pokorena pozornica Cannes Lionsa, nakon kojih odgovorno tvrdi: ako možete zadržati nečiju pažnju, moć je u vašim rukama. U svijetu gdje tradicionalni KPI-jevi sve više gube smisao, Nelson-Field brendovima pomaže shvatiti što zaista znači uspjeh te donosi odgovore na ključna pitanja oglašavanja temeljene na neosporivim činjenicama.

11:50 – 12:30
Blair Enns: The Innoficiency Problem & The Win Without Pitching Principles
Pitching Guru | Founder, Win Without Pitching | Author, Speaker, Trainer
Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, osnivač metode Win Without Pitching i autor kultnih knjiga The Win Without Pitching Manifesto i Pricing Creativity, dolazi na hrvatski festival tržišnih komunikacija kako bi razotkrio mitove koji koče kreativce i naučio ih kako preuzeti kontrolu nad svojim radom, a oglašivačima pokazao vrijednost koju dobivaju kao klijenti – bez beskonačnih besplatnih prijedloga i nepotrebnih ustupaka koji troše vrijeme i resurse i kreativcima i njihovim klijentima. Na Danima komunikacija Enns će održati predavanje naziva The Innoficiency Problem,u kojem će razotkriti najveću dilemu svake moderne organizacije: kako balansirati inovaciju i učinkovitost – a da pritom ne ugušimo kreativnost?

12:50 – 13:30
Amber Case: Designing Calm Technology
Cyborg Anthropologist | Fast Company’s Most Influential Women in Technology | Author, Speaker
Amber Case proučava odnos između ljudi i tehnologije, istražujući kako nas gadgeti mijenjaju – emocionalno, društveno i fizički. Svoju je karijeru posvetila traženju odgovora na pitanje kako tehnologija može raditi za nas, a ne protiv nas, a svoje uvide zabilježila je u knjigama Calm Technology i A Kids Book About Technology, koje služe kao vodič za stvaranje humanije digitalne budućnosti.
Na Danima komunikacija Case će održati predavanje Designing Calm Technology, u kojem će objasniti kako dizajnirati tehnologiju koja zna kada se istaknuti, a kada se povući u pozadinu – bez stalnih notifikacija, ometanja i digitalnog kaosa. Umjesto tehnologije koja nas iscrpljuje, predstavit će ideje o stvaranju rješenja koja poštuju našu pozornost i pomažu nam da budemo produktivni bez osjećaja preopterećenosti.

13:30 – 15:00
Pauza za ručak
15:00 – 15:40
Marisha Lakhiani: 6 Hacks to 5x Your ROAS Using AI and Automation
Growth Hacker | Chief Growth Officer, Mindvalley | Speaker, Advisor
16:00 – 16:40
Michael Corcoran: Be on Social without Being on Social
Internet’s Savviest Troll | ex-Head of Social Media, Ryanair | Founder, Frankly
17:00 – 17:40
Dietmar Dahmen: Business is a Fight Club
Global Speaker Rockstar & King of Transformation | ex-Creative Director, DDB, Ogilvy, BBDO
HALL BEE
10:30 – 11:15
AI Beyond the Hype: Strategic PR Before Shiny Tools
Kristina Laco (Board Member, HURA & IAB Croatia; Managing Partner, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri) i Dawid Adach (Co-founder, CogniVis.ai; Forbes 30 Under 30; Global Speaker)
11:30 – 12:00
EU-topia or Not? What You Need to Know to Stay Ahead in the Game
Hana Huzjak (Economic Counsellor, European Commission), Vedran Bilas (Dean, FER Zagreb), Hrvoje Josip Balen (Board Member & Co-founder, University Algebra Bernays), Domagoj Juričić (Political Risk Management Consultant, MKPS)
Powered by European Commission in Croatia
12:15 – 12:45
On Influencer Marketing: Is Your Feed a Lie?
Sandra Babić, Marin Katušić, Mario Fraculj, Dario Marčac
13:00 – 13:30
Beyond the Checkout: The New Rules of Consumer Trust
Maroje Sabljić, Tatjana Spajić, Anđela Buljan Šiber, Senka Brajović
Pitanje povjerenja u maloprodaju nadilazi same potrošačke navike — ono se tiče temeljnih psiholoških mehanizama ponašanja potrošača i načina na koji se brendovi povezuju sa svojim zajednicama. U vremenu kada je autentičnost ključna, kako ponovno izgraditi povjerenje između trgovaca i potrošača? Na Danima komunikacija ovaj će panel predstaviti znanost o potrošačkom ponašanju, istražujući što osigurava lojalnost, osjećaj pripadnosti i stvarnu povezanost s brendom. O ovoj će temi razgovarati Tatjana Spajić (direktorica korporativnih komunikacija, Studenac Market), Anđela Buljan Šiber (osnivačica, Izone, članica organizacijskog odbora Dana komunikacija) i Senka Brajović (partnerica, Improve Research & Analytics) uz moderatora Maroja Sabljića (direktor, B2B GLOBAL).

13:30 – 15:00
Pauza za ručak
15:00 – 15:30
Facts, Big Tech and Elections: What About Democracy?
Mario Aunedi Medek, Damir Habijan, Ivanka Mabić Gagić
15:45 – 16:15
Global Recognition: How Croatian Brands Conquer the World
Ivana Galić Baksa, Vlatka Kamenić Jagodić, Filip Ivanišević, Daniel Ackermann, Sanja Garaj Miloš
16:30 – 17:00
Surviving the Squeeze: Inflation, Tariffs, Trade & the Cost of Communicating
Bojana Božanić Ivanović, Vladimir Preselj, Vlaho Hrdalo, Milan Horvat, Jurica Vuković
17:15 – 17:45
The Prime Time of Television Advertising
Magdalena Malinova, Marko Matejčić, Stella Litou, Michal Jordan
DK LLLounge
10:30 – 11:15
Young Lions Finalist Presentations
Into the Lion’s Den: Presenting Young Lions Croatia 2025 Winners & Finalists
Predstavlja: Helena Fuker (Head of Project Management and Partnerships, HURA & IAB Croatia)
11:30 – 12:00
More Than Space: The Architecture of Community
Pinija Poljaković, Toni Trivković, Bela Ikotić, Luka Šipić, Lana Žuvela
12:15 – 12:45
Data > Vibes: Why Market Research Is The Smart Way Forward
Martina Mikrut Nađsombat, Ante Šalinović, Ksenija Ilin, Ines Umičević
13:00 – 13:30
BigTech’s Croatian Rollercoaster (Media, Hold on Tight!)
Ozren Kronja, Maja Blumenšajn, Petar Pavić, Andrea Čović Vidović
13:30 – 15:00
Pauza za ručak
15:00 – 15:30
Everyone’s Lying — And Your Customers Know It
Dan Meeler, Mislav Malenica
15:45 – 16:15
Sh*t Happens. What Now? Lessons from Fuck-Ups
Nikolina Frklić, Tomislav Krajačić, Marina Knežević, Ines Majetić, Ana Bat, Hrvoje Hartek
16:30 – 17:00
Creativity Caged: How to Change Public Procurement?
Dunja Bua, Ana Fresl, Andreja Vranješ, Tanja Ninić
17:15 – 17:45
Nothing is Punk Anymore
Marko Šesnić, Ela Barić, Domagoj Davidović, Maro Pitarević
Nekada je bunt imao svoj prepoznatljiv vizualni identitet — poderane traperice, istrošene tenisice i jasan otpor prema svemu korporativnom. Danas isti taj bunt dolazi u limitiranom izdanju s pripadajućom marketinškom kampanjom. Je li svaka kontrakultura već komercijalizirana? Može li išta ostati autentično i izvan tržišnih okvira u svijetu u kojem i protest dolazi uz sponzora? Na ova pitanja pokušat će odgovoriti rasprava koju će moderirati Marko Šesnić (suosnivač, Studio Šesnić&Turković, član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia), a pridružit će mu se Ela Barić (Brand Manager, Radenska Adriatic), Domagoj Davidović (kreativni strateg, MinusMinus Agency, član IAB-a Croatia) te Maro Pitarević (kreativni direktor, Real grupa).

17:55 – 18:55
Post Program Pint: PPP: Why Awards Build Careers
Nikola Žinić, Kristina Hustić, Marin Ostojić, Nela Fegić Moguljak, Sean Poropat, Žarko Veljković, Sandra Babić
Poolside Stage
10:45 – 11:15
The Seduction of Storytelling
Tena Žganec, Boris Šurija, Zoran Šprajc, Ivica Skočić
11:30 – 12:00
The Science of Influence: Why Media Agencies Are More Powerful Than Ever
Božidar Abramović, Ivan Brozović, Irena Petek, Danijel Štih
12:15 – 12:45
Is Bigger Better? II
Ivana Krajinović, Marija Franić, Ema Huskić, Tamara Karagity, David Flam
13:00 – 13:30
Creativity: the Business of Ideas II
Đorđe Janković, Aleksandra Dilevska, Tine Lugarič, Vesna Beganović
13:30 – 15:00
Pauza za ručak
15:00 – 15:30
TBA
15:45 – 16:15
Why Your Business Needs a Gamer’s Mindset
Matija Vučković, Luka Kulušić, Valentina Golub, Iva Ramić Švec
16:30 – 17:00
AI, IT & Advertising’s Relationship Status? It’s Complicated.
Ivan Bešlić, Stjepan Zelić, Hrvoje Ćosić, Martina Sokač Saraga
17:15 – 17:45
Vox Populi: Predictions & Trendspotting
Dunja Ivana Ballon, Nikola Vrdoljak, Nebojša Grbačić, Krešimir Macan
The Other Beach Stage
21:00 – 22:30
IdejaX & Young Lions 2025 Awards Show
&More
08:00 – 08:45
THE Fitness Workout Sessions — FULL-BODY
09:00 – 09:45
THE Fitness Workout Sessions — PILATES
10:50 – 17:50
Beach Stream: Main Hall Stream with a Sea View
10:50 – 17:50
Garden Stream: Main Hall Stream in the Sun
11:30 – 12:40
The DK2025 Press Briefing
18:00 – 20:00
PPPPP: Beach Afterparty
18:00 – 19:00
Sunset Yoga
Dani komunikacija 2025.: program za subotu, 17. svibnja
HALL A
10:50 – 11:30
Mirella Crespi: Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does
Performance Creative Strategist | Founder & CEO, Creative Milkshake | Speaker & Trainer
Mirella Crespi je osnivačica i direktorica Creative Milkshakea, jednog od najvećih europskih studija koji spaja performance i kreativnost, stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. No, Mirella Crespi nije samo kreativni um – ona je strateginja koja razumije podatke bolje od ikoga i zna kako ih pretvoriti u kampanje koje ne samo da privlače pažnju već i donose konkretne poslovne rezultate. Svojim inovativnim pristupom razbija mit da su kreativnost i marketinška efikasnost suprotstavljeni pojmovi – upravo suprotno, ona ih besprijekorno spaja, pokazujući brendovima kako ostvariti maksimalan marketinški učinak.
Kako svladati korake u kreiranju visokoperformansnih oglasa na društvenim mrežama – od istraživanja do produkcije, testiranja i optimizacije? Crespi u svom predavanju naziva Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does donosi najnovije metodologije i najbolje prakse za razvoj oglasa koji kombiniraju podatke, strategiju i umjetnu inteligenciju kako bi skalirali kampanje i poboljšali rezultate na svim platformama.

11:50 – 12:30
TBA
12:50 – 13:30
Fernando Machado: The Temptations of the Modern Marketer
World’s Most Innovative Marketing Director | ex-Burger King & Activision Blizzard CMO | Dean of Brand Marketer Academy at Cannes Lions
Jedan od najutjecajnijih marketinških lidera današnjice – savršeno razumije transformaciju brendova kroz inovativni marketing, čime ovogodišnje izdanje popularnoga festivala podcrtava važnost sinergije ljudske kreativnosti i tehnoloških rješenja u oblikovanju predvodničkih komunikacijskih praksi koje su istovremeno relevantne i učinkovite. Poznat po predvođenju transformacije Burger Kinga u globalnu ikonu, revolucioniranju marketinških strategija Call of Dutyja i kampanji Dove Real Beauty Sketches, donosi jedinstvenu perspektivu u svaki projekt. Danas, kao Operating Partner u Garnett Station Partners i dekan Brand Marketer Academyja na Cannes Lionsu, nastavlja oblikovati industriju svojim inovativnim pristupom.

13:30 – 15:00
Pauza za ručak
15:00 – 16:00
Discussion Session: On the Role of Creativity Today
Jelena Fiškuš, Marko Dabrović, Mario Mandarić, Juraj Zigman, Vanja Žanko
HALL BEE
10:45 – 11:45
Meet Your Neighbors: The Balkan… Oops, We Mean CEE Markets Snapshot
Irena Miličević Vukoja, Luka Duboković, Elena Božinova, Nataša Bojanić Brukner, Luka Bajs
12:00 – 12:30
Will AI Actually Pay Off? AI Meets ROI
Roko Kalafatić, Dalibor Kovačević, Roni Kert, Hajdi Ćenan
12:45 – 13:30
IAB Croatia’s Online Media Advertising Expenditure (AdEx) Report
Matej Sever, Vjekoslav Srednoselec, Boris Zatezalo, Marijan Mihić, Iva Vukmanić
13:30 – 15:00
Pauza za ručak
15:00 – 15:30
Protecting Children in the Digital Playground
Dubravka Štefanac, Lidija Gamulin, Helenca Pirnat Dragičević, Roman Turk, Igor Vukasović
15:45 – 17:30
Finalists Spotlight: Effie — Ideas That Work
Eva Trstenjak i Monika Bogdanić
DK LLLounge
10:45 – 11:15
Q&A: The Morning After: IdejaX Jury Q&A
Eva Trstenjak, Marin Ostojić, Jakov Vilović, Izvorka Jurić, Anselmo Tumpić
11:30 – 12:00
Perfect Pitch or a Total Mess?
Marjan Novak, Iva Đurković, Dragana Josipović, Dino Zupančič
12:15 – 12:45
From Witch Hunt to AI: Lessons from Yuval Noah Harari
Ankica Mamić, Davor Bruketa, Ivana Dragičević, Tvrtko Jakovina, Hrvoje Klasić
13:00 – 13:30
AI-Powered Bullshit: Creativity’s Future or Digital Delusion? Fight!
Dina Hrastović, Filip Filković Philatz, Ivan Levak
13:30 – 15:00
Lunch Break
15:00 – 15:30
How to Make Your Events Better
Bojan Mandić, Amela Sambolić Beganović, Marko Šček, Admir Sinani
15:40 – 16:10
TBA
16:20 – 16:50
Zagreb I Love You. What’s Next?
Sven Sorić, Boris Malešević, Ira Payer, Karlo Stojčević
17:00 – 17:30
Blockchain & Cryptocurrency: Explaining the Basics and Creative Use Inspo
Nikola Škorić, Hrvoje Hrvatin
17:40 – 18:40
Pitch Me If You Can — Guide to Fair & Smart Agency Selection
Marina Bolanča, Emilija Sačer, Luka Duboković, Ružica Ilak, Zvonimir Seki
POOLSIDE STAGE
10:45 – 11:15
I Love to Hate You: The Anatomy of Cancel Culture
Aleksandar Stanković, Ella Dvornik, Ana Čerenšak, Manuela Šola
Što se dogodi kada jedan trenutak sve promijeni? Cancel kultura, nekoć usmjerena na preuzimanje odgovornosti, danas sve više nalikuje sustavu brzih presuda i javnih osuda – bez vremena za provjeru činjenica, prostora za rast ili šanse za povratak. U eri u kojoj oprost nestaje iz javnog diskursa, ključna pitanja postaju: kako se nositi s pogreškom u digitalno doba i postoji li način da se ona umanji? U razgovoru koji će moderirati novinar Aleksandar Stanković svoja će iskustva i uvide podijeliti Ella Dvornik, Ana Čerenšak (psihologinja, Mental training center) i Manuela Šola (direktorica, Komunikacijski laboratorij). Kroz stvarne priče i analizu suvremenih izazova raspravit će o tome možem li si uopće još priuštiti pogrešku u svijetu koji presuđuje brzo, javno i bez zadrške.

11:30 – 12:00
Can Money Talk be Sexy?
Petar Tanta, Petra Bašić Jantolić, Martina Trboglav Podvorac, Rea Hadžiosmanović, Davor Bruketa
Iako je novac neizbježan dio svakodnevice, razgovori o financijama i dalje su za mnoge neugodni, pa čak i tabu. Zašto je tomu tako, osobito u društvu u kojem je dijeljenje privatnih informacija postalo gotovo norma? Ovaj panel istražuje kulturološke, društvene i psihološke razloge iza naše nelagode u vezi s financijskim temama, uz poseban fokus na ulogu komunikacijskih stručnjaka, psihologa i financijskih institucija u mijenjanju tog narativa.
Svoja će razmišljanja i iskustva podijeliti Petra Bašić Jantolić (izvršna direktorica Razvoja poslovanja s klijentima, Addiko Bank), Davor Bruketa (kreativni direktor i suvlasnik full-service agencije Bruketa&Žinić&Grey te član organizacijskog odbora Dana komunikacija), Martina Trboglav Podvorac (psihologinja, terapeutkinja i vlasnica, Privatna psihološka praksa Corium) te DJ Rea (Rea Hadžiosmanović, glazbena urednica/glazbena novinarka/glazbena konzultantica, vlasnica kreativnog obrta Puding) u razgovoru koji će moderirati Petar Tanta (direktor, CTA komunikacije).

12:15 – 12:45
Buy & Die: Buy More! Spend More! Die More Quickly!
Damir Ciglar, Karla Andrić, Ana Brajković, Vinko Filipčić
Oglašivačka industrija, kao sastavni dio šireg ekonomskog sustava, već desetljećima potiče potrošnju i oblikuje percepciju vrijednosti u društvu. No u vremenu rastuće klimatske krize, postavlja se pitanje može li taj isti sustav biti preusmjeren na održiviji model — ili je ideja oglašavanja koje ne promovira neumjerenu potrošnju tek utopija? Ova kompleksna i važna tema bit će u fokusu rasprave Karle Andrić (osnivačica Haiku komunikacija, #EUClimatePact veleposlanica, savjetnica za komunikaciju o održivosti i društvenoj odgovornosti, zagovornica protiv greenwashinga), Ane Brajković (direktorica, Circled) i Vinka Filipića (direktor, Greencajt) uz moderatora Damira Ciglara, člana organizacijskog odbora Dana komunikacija te direktora agencije Imago Ogilvy.

13:00 – 13:30
The Experience Economy: Events as the Frontline of Brand Experience
Lara Stolnik, Tomica Hrupelj, Marko Perica, Tomo Ricov, Sanela Seferagić Filipić
13:30 – 15:00
Pauza za ručak
15:15 – 15:45
You Still Pretend to Understand Blockchain? UX/UI to the Rescue!
Klara Kovačević, Morana Vukić Perak, Filip Dragoslavić, Antonio Perić-Mažar
16:00 – 16:30
More than Advertising, We Are Starting Trends
Sašo Dimitrievski, Anja Sedak Burčak, Lazar Sakan, Elma Pašić
16:45 – 17:30
MMZG Goes MMDK! Searching for the Next Gen
Ilija Brajković, Nada Kaurin Knežević, Alen Kekić, Blanka Kovačec, Gordan Turković
THE OTHER BEACH STAGE
21:00 – 22:30
Effie Awards Croatia & MIXX 2025 Awards Show
&MORE
08:00 – 08:45
THE Fitness Workout Sessions — FULL-BODY
09:00 – 09:45
THE Fitness Workout Sessions — PILATES
10:50 – 16:00
Livestream: Garden Stream (Main Hall Stream in the Sun)
10:50 – 16:00
Livestream: Beach Stream (Main Hall Stream with a Sea View)
17:00 – 18:30
Woman.Comm Mixer
17:00 – 20:00
PPPPP: Beach Afterparty
18:00 – 19:00
Sunset Yoga
FOTOGRAFIJE: Dani komunikacija