Predavanja kojima se veselimo na Danima komunikacija

10.04.2024. | AUTOR: Iva Kordić

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#Dani komunikacija

Kraj radnog tjedna i vikend provest ćemo u Rovinju, gdje će Dani komunikacija okupiti komunikacijsku industriju uz sjajan programski sadržaj koji traje od jutra do noćnih sati. Festival kreativnosti, komunikacija i tržišnog oglašavanja traje od 11. do 14. travnja, a ako se spremate put Istre, a još niste stigli proučiti raspored, izdvajamo desetak predavanja kojima se veselimo.

Sudionike ove godine očekuju četiri dvorane: 360° stage dvorane AAA koje će ugostiti niz vodećih svjetskih imena struke, dvorana BEE rezervirana za najaktualnije teme, DK LLLounge koji sudionicima i panelistima dopušta sjajnu interakciju u opuštenoj atmosferi i nova dvorana ŠŠŠumica powered by Addiko bank. 

Izdvojili smo headlinere po danima, a cijeli program i raspored možete pronaći ovdje.

ČETVRTAK

Jessica Gioglio

KADA I GDJE? Četvrtak, 15:10, dvorana AAA

PREDAVANJE: Storytelling Unhinged — Flipping The Script on Brand Narratives

Njezin je životopis prepun zapanjujućih dostignuća, a u karijeri je svojom sposobnošću storytellinga i marketinškom genijalnošću osvojila brendove kao što su Dunkin’ Donuts, TripAdvisor i Sprinklr. Gioglio zna da su potrošači ti koji imaju moć, a njezin uspjeh leži u poticanju emocionalnih veza, življenju u trenutku i poticanju autentičnih razgovora. Na festivalu će odgovoriti kako storytelling osloboditi nekih tradicionalnih ograničenja i otkriti kako prihvaćanje nekonvencionalnih ideja može potaknuti kreativnost, a potom i angažman publike.

Jessica Gioglio

Shivvy Jervis

KADA I GDJE? Četvrtak, 16:10, dvorana AAA

PREDAVANJE: Supercharge 2024! — The Science behind Motivation & Stress

Poznata po istraživanjima koja objedinjuju neuroznanost i najsofisticiranije digitalne tehnologije, digitalna liderica i stručnjakinja za inovacije Shivvy Jervis pokazuje kako se pripremiti na najveće promjene koje nas očekuju. U svom će predavanju objasniti sve o fascinantnoj poveznici ljudskog uma i umjetnog mozga – AI-ja te otkriti ključ savršene sinergije između ljudske i umjetne inteligencije.

“Upravo ste vi najvrjedniji oblik inteligencije u ovoj digitalnoj areni. Budućnost je ljudska – jer naš um nije tehnologija koja može zastarjeti“, poručuje Jervus koju World Economic Forum i TED Talks ističu po nevjerojatnoj sposobnosti demistificiranja kompleksnih tema. 

Shivvy Jervis

PETAK

Alex Partridge

KADA I GDJE? Petak, 10:50, dvorana AAA

PREDAVANJE: Unleash Your Social Media Superpowers: Captivate, Convert, and Conquer!

Alex Partridge potpisuje neke od najvećih viralnih medijskih senzacija – UNILAD, LADbible te ADHD Chatter te će DK zajednici otkriti tajne svog uspjeha na društvenim mrežama. Osnivač nekih među prvima viralnim Facebook stranicama, jedan je od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne. Činjenica jest da internet danas nije onaj isti internet koji smo poznavali 2012., u zlatnoj eri Facebooka, no ako netko zna kako zaokupiti pažnju na društvenim mrežama u 2024. godini, to je definitivno on, stoga na DK2024 dolazi s predavanjem Unleash Your Social Media Superpowers: Captivate, Convert, and Conquer! Konkurencija za prostor na feedu žestoka je – i samo postaje žešća, a ovaj stručnjak ima provjerene strategije koje će zaokupiti pažnju i stvoriti vjernu online zajednicu.

Alex Partridge

Micaela Mantegna

KADA I GDJE? Petak, 11:50, dvorana AAA

PREDAVANJE: Who Killed the Metaverse? A Murder Mystery Game

Suradnica Berkman Klein Centra te članica vijeća Future of the Metaverse Svjetskoga ekonomskog foruma danas je, između ostalog, poznata po tome da je prva na svijetu okrunjena titulom bogamera – što je čini prvom odvjetnicom specijaliziranom za regulacije i autorska prava u neistraženom području digitalnog metaversea i videoigara. Time je utabala put svim današnjim istraživačima legalnih zavrzlama vezanih uz videoigre još od razdoblja kada streaming industrija nije bila ni približno nalik trenutnoj. Who Killed the Metaverse? A Murder Mystery Game naziv je njezina intrigantnog predavanja koje će održati na Danima komunikacija te sudionike povesti na zanimljivo i kontroverzno predavanje metaverseom od samih njegovih početaka, pritom pokazujući da nas budućnost čeka – i da još nije kasno da je oblikujemo.

Micaela Mantegna

Dan Ariely

KADA I GDJE? Petak, 12:50, dvorana AAA

PREDAVANJE: How Do We Understand the World of Misinformation and Misbeliefs

Svjetski poznati biheviralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem održat će predavanje drugog dana festivala. Ariely je jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za bihevioralnu ekonomiju, trostruki autor bestsellera New York Timesa, znanstvenik Sveučilišta Duke, jedan od omiljenih TED predavača koji je inspirirao gotovo 30 milijuna gledatelja te koautor uspješnoga dokumentarca o (ne)iskrenosti. Tvrdi da smo daleko manje radionalni nego što dosadašnje teorije tvrde, a njegovi često neočekivani eksperimenti dosljedno su zanimljivi, intrigantni i važni za društvo, zbog čega ga je Bloomberg uvrstio u izbor 50 najoriginalnijih mislilaca svijeta.

Dan Ariely

Timothy Goodman

KADA I GDJE? Petak, 15:00, dvorana AAA

PREDAVANJE: You Gotta Make a Lot of Stuff Before You Can Make Stuff Like Yourself

Timothy Goodman ima jedan cilj u životu – izraziti se autentično i u cijelosti. A da društvo to i prepoznaje, pokazuje činjenica da danas njegov portfolio krase ne samo prekrasni dizajni na zidovima u Williamsburgu, već i suradnja s globalnim brendovima kao što su Apple, Google, Museum of Modern Art i Yves Saint Laurent. On je umjetnik u pravom značenju te riječi, a njegove ilustracije imaju važnu zadaću: one pokreću značajne dijaloge o životu i kreativnosti.  Goodmanova se umjetnost ne ističe samo svojom raznovrsnošću, već i snažnim utjecajem koji ima na društvo.

„Uz nevjerojatan kreativni izričaj, posebnost je Goodmanova rada u tome što su mentalno zdravlje, politika i ljubav samo neke od tema koje stavlja u fokusu svom stvaranju. Na Dane komunikacija dolazi s vrlo osobnom zadaćom – želi se, u društvu sudionika festivala, vratiti na sami početak i ponuditi svoj odgovor na vječno pitanje za industriju, ali i izvan nje: kako definirati značenje? Nestrpljivi smo sve saznati u Rovinju“, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

Timothy Goodman

Brian Collins

KADA I GDJE? Petak, 16:00, dvorana AAA

PREDAVANJE: The Art of Transformation and the Inevitable Future(s)

Business Week opisao ga je kao dizajnersko svjetsko čudo – on je prvi grafički dizajner pozvan da govori na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu i jedan od samo pet nositelja titule American Master of Design, koji, povezujući kreativnost i biznis, stvara jedinstvena iskustva brendova koje strateški predvodi do njihovih poslovnih ciljeva. Poslovna je filozofija ovoga stratega svjetske reputacije, ujedno i pokretača prvoga odjela dizajna u Ogilvyju, jednoj od najpoznatijih kreativnih agencija na svijetu, naoko jednostavna: dizajn nisu samo zanimljiva tipografija i lijepi vizuali – riječ je o razumijevanju cjelovitoga identiteta i iskustva brenda.

Upravo su dizajn, vizija i budućnost brenda u dugogodišnjem radu bili njegova pobjednička formula, a svoja je znanja naposljetku pretočio u COLLINS, studio koji je Forbes istaknuo kao jednu od kompanija koje transformiraju budućnost izgradnje brenda. Kako dizajnom predvidjeti, a potom i izgraditi ranije neistražene predjele? Upravo će o tome sa sudionicima Dana komunikacija razgovarati na predavanju naziva Design Alchemy – The Art of Transformation and the Inevitable Future(s). 

Brian Collins

Oobah Butler

KADA I GDJE? Petak, 17:00, dvorana AAA

PREDAVANJE: The Great Amazon Heist

Najbolje ocijenjen TripAdviserov lažni londonski ugostitelj, najbolji lažni dizajner pariškoga Tjedna mode, voditelj MTV-jeve emisije Catfish UK i autor bestsellera LA Timesa na glavnoj će pozornici Dana komunikacija istaknuti važan aspekt ovogodišnje festivalske teme, koja isprepliće ponašanja potrošača, bihevioralnu pozadinu donošenja odluka i ulogu fake newsa u sveopćoj (i)racionalnosti društva.

Oobah Butler krajem 2023. šokirao je internet kada je, kako navodi Fox News, “razotkrio ozbiljne optužbe o korporativnoj kulturi tehnološkog diva“ u dokumentarnom filmu o Amazonu te svojim otkrićima ujedinio publiku diljem političkoga spektra. Upravo će kroz predavanje raskrinkati eksploatacijske poslovne strategije globalne tvrtke, i predstaviti Butlerov nevjerojatni projekt razotkrivanja pravog lica Amazona te izbjegavanja svih pravnih zavrzlama kojima se velika korporacija naizgled zaštitila.

Oobah Butler

SUBOTA

Marnick Vandebroek

KADA I GDJE? Subota, 10:50, dvorana AAA

PREDAVANJE: Stand Up to Stand Out

Globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji tvrtke, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije. Smatra kako se svatko može naučiti izražavati na moćan način. To, kaže, nije dar, već izbor. Tvrdi da inspiriranje i uvjeravanje ljudi da djeluju prema našim idejama počinje s nama samima, našom pričom i načinom na koji je iznosimo. Na DK2024 prikazat će kako to učiniti i kako ispričati impresivnu priču u 10 minuta ili manje.

Marnick Vandebroek

Eugene Cheong

KADA I GDJE? Subota, 11:50, dvorana AAA

PREDAVANJE: Ten Things

“Kreativni buntovnik iz Azije” iza sebe ima 30 plodonosnih godina rada u kreativnom sektoru, niz kanskih lavova te tisuće priznanja za svoj rad. No, advertising mrzi, što je otvoreno i reći u razgovoru. Od struke ima opravdano visoka očekivanja, a osim što je osvojio mnoštvo kanskih lavova, Eugenea Cheonga bivši je potpredsjednik i glavni kreativni direktor Ogilvy Worldwidea prozvao najbriljantnijim komunikatorom unutar Ogilvyja još od samog Davida Ogilvyja. Kroz predavanje “Ten Things” donijet će kreativnu ostavštinu i njome ponuditi jedinstvene misli i spoznaje koje su rezultat njegova životnog iskustva u kreativnim komunikacijama.

„Naš je posao potaknuti ljude da nešto osjete. Naš je posao natjerati ljude da im bude stalo. Naš je posao učiniti nešto za ljude, a ni slučajno očekivati da oni nešto učine za nas“, kaže Cheong.

Eugene Cheong

Moran Cerf

KADA I GDJE? Subota, 12:50, dvorana AAA

PREDAVANJE: 3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10 

Predvodnik nove generacije marketinških lidera, kako je ovog znanstvenika svjetskoga glasa opisao upravo otac modernog marketinga Phil Kotler, saznanja kojima je očarao marketinšku industriju globalno podijelit će i s domaćim komunikatorima te ih provesti nesvjesnim, ali možda upravo zato ključnim bihevioralnim procesima potrošača. Moran Cerf svoju je impresivnu karijeru započeo kao etički haker: sigurnosnim nadzorom banaka i državnih institucija, što ga je i usmjerilo na znanstveni put proučavanja i potom hakiranja najzanimljivijeg trezora na svijetu – ljudskoga mozga. Vrijedna saznanja proširio je u brojne sfere – od znanosti preko bihevioralnoga marketinga i leadershipa pa sve do storytellinga. Kako najnovija saznanja neuroznanosti mogu utjecati na kreativne, ali i oglašivačke procese? Cerf će odgovoriti na pitanja i sudionike povesti iza kulisa njegova fascinantnog rada s nekima od vodećih tehnoloških kompanija.

Moran Cerf

Billy McFarland 

KADA I GDJE? Subota, 15:00, dvorana AAA (virtualno na pozornici)

INTERVJU: The Secret to Going Viral

McFarland je osnivač glazbenog festivala Fyre koji je 2017. grandiozno najavljivan kao jedinstveno luksuzno iskustvo i san svih partijanera instagramske ere, koji su podržale poznate osobe poput Belle Hadid i Kendall Jenner, a na licu mjesta ispostavio se kao jedna od najvećih prevara današnjice. Umjesto gurmanskih obroka i luksuznih vila, za koje su posjetitelji festivala platili stotine i tisuće dolara, dočekali su ih samo brojni problemi, a prvotno najavljeni izvođači povukli su se s festivala i prije njegova početka.

Nakon što je zbog prevare odslužio zatvorsku kaznu zaključno s 2022. godinom, The Guardian je opisao McFarlandove postupke poručivši da smo, koliko ga god mrzili, kao publika ujedno očarani razmjerom njegovih zabluda, a možda i razmjerima vlastite želje da u njih povjerujemo. Koja je cijena spektakla u današnjem društvu i zašto smo ga, bez obzira na cijenu, toliko gladni? U potrazi za odgovorima na ova pitanja, razgovor s Billyjem McFarlandom, koji će se pridružiti virtualno, vodit će Davor Bruketa.

Billy McFarland 

Ruby Rare

KADA I GDJE? Subota, 16:00, dvorana AAA

PREDAVANJE: Elastic Love — Applying the Principles of Non-Monogamy to Your Creative Practice

Kreativka, edukatorica i stručnjakinja za fluidnu komunikaciju među pojedincima – a naročito brendovima, uči kako komunicirati samouvjerenije i inkluzivnije. Objavila je knjigu na istoimenu temu te dijeli priče i lekcije iz devet godina iskustva nemonogamnih veza. Istražuje što kreativni svijet može naučiti iz manje tradicionalnih veza, od preoblikovanja komunikacije do odstupanja od normi bez straha.

Ruby Rare

FOTOGRAFIJE: Dani komunikacija

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5