Goop: Od newslettera, preko šašavih svijeća, do sjajnog ureda za 200 zaposlenika

24.04.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Uredske priče i iskustva
#ured | #Goop

Kada pomislimo na Goop, moderni lifestyle brend Gwyneth Paltrow, prvo što će nam pasti na pamet su one najšašavije stvari proizašle iz njihove proizvodnje, počevši od “This Smells Like My Vagina” svijeće pa do zlatnih seks igračaka čije se cijene penju do 10.000 funti. No ostavimo li po strani alate koji su brendu donijeli besplatan publicitet, Goop se danas smatra jednim izuzetno uspješnim poslovnim projektom, koji je 2008. godine započeo kao newsletter, da bi do danas evoluirao u tvrtku koja zapošljava 200-injak ljudi. Upravo s njima i njihovim poslovnim potrebama na umu, dizajniran je ured u Santa Monici, sjedište tvrtke koje izgleda baš onako kako bismo ga i zamislili kada je Goop u pitanju.

Goop ured

Priča o Goopu započela je 2008. godine, kada je Gwyneth Paltrow poslala svoj prvi tjedni newsletter fokusiran na lifestyle savjete, i to maloj grupi ljudi, pretežito sastavljenoj od obitelji i prijatelja. Newsletter je iduće godine imao gotovo 150.000 pretplatnika, a do 2018. zabilježio je njih više od 8 milijuna. Goop newsletteri tako su postali brend za sebe, a u prilog njihovoj popularnosti govori i podatak da je stopa otvaranja 40%, što je dvostruko više od prosjeka u kategoriji lifestyle newslettera.

Goop ured

Danas se Goop smatra velikim poslovnim carstvom koje je objedinilo eCommerce i medij, a procjenjuje se da je vrijedno 250 milijuna dolara. No, web prodaja nije se dogodila preko noći i razlog zašto je projekt Gwyneth Paltrow uspio, a mnogi slični s potpisom njenih holivudskih kolegica nisu, jest taj što je poznata glumica imala jako dobru viziju toga što bi Goop s vremenom mogao postati. Osim toga, bilo joj je jasno da u segmentu koji joj je potpuno nov mora steći kredibilitet i povjerenje čitatelja, pa su uvođenju web prodaje na Goop prethodile godine stvaranja kvalitetnog sadržaja i okrupnjavanje publike koja se identificira s filozofijom njena medijskog brenda.

Goop ured

“U Goop newsletter ušla sam vrlo iskreno i stvarno. Godinama se uz ovaj projekt nije vezalo ništa komercijalno i motivacija mi nije bila monetizacija sadržaja kojeg objavljujemo. Zahvaljujući tome, u trenutku u kojem smo se odlučili zakoračiti u komercijalu, postojali su kredibilitet i temelji priče kojoj možeš vjerovati”, izjavila je Gwyneth.

Ovaj moderni lifestyle brend s godinama je evoluirao više u web shop, nego u medij, no i dalje objedinjuje ta dva važna elementa svog identiteta. Goop proizvodi i vlastite proizvode, i okuplja brojne druge brendove i proizvođače, pokrivajući područja mode, ljepote, well-beinga i kućanstva.

Goop ured

Negdje u vrijeme pandemije došlo je vrijeme da projekt Gwyneth Paltrow dobije svoj novi ured, onaj koji će mnogo više odgovarati dnevnom ritmu njenog tima. Goopov rastući tim dotad je bio raspršen među nizom odvojenih zgrada i bilo mu je potrebno mjesto gdje će koncentrirati svoju energiju i kreativno djelovanje. Rapt Studio (koji potpisuje i novi Tinderov ured) dizajnirao je novo sjedište lifestyle brenda u Santa Monici, ispunjeno dnevnim svjetlom. Željeli su zadržati istu atmosferu kakvu su zaposlenici nekoć imali, ali im i omogućiti velike prostorije u kojima će lakše i slobodnije moći razvijati svoje ideje.

Dizajnom i uređenjem prostora, ovo izgleda baš kao ured koji pripada Goopu, web shopu i mediju koji zauzima višestruki pristup zdravlju, putovanjima i stilu, preporučujući proizvode i sadržaj namijenjen holističkom životu.

Prostor za stvaranje

Brojne prostorije u uredu dizajnirane su za njegovanje ekspanzivnog razmišljanja i kreativnog razvoja. Visoka razina transparentnosti unutar prostorija i između timova podržava otvorenu komunikaciju i produktivnu suradnju, stvarajući kulturu osnaženog partnerstva, kažu iz Rapt Studija.

Goop ured

Sobe za disanje

Ova takozvana mirna utočišta zaposlenicima nude priliku da se povuku i pronađu privatni trenutak za ravnotežu. Soba za jogu nudi prostor za disanje, istezanje ili čak pohađanje satova koje podučavaju zaposlenici i vanjski praktičari. Osamljeni dnevni boravak, osobne telefonske sobe i udobne kabine sa širokim sjedalima namijenjeni su mirnom vremenu – jer u Goopu zaposlenici znaju da produktivnost zahtijeva povremene trenutke predaha. Ovi prostori – učahureni i skriveni – dizajnirani su za razmišljanje, obnavljanje i punjenje baterija.

Prostorije za eksperimentiranje

Kuhinja za testiranje dizajnirana je za eksperimentiranje s receptima i za snimanje YouTube serije koju vode Paltrow i drugi goop urednici. Tu je i izložbeni prostor u kojem klijenti koji posjećuju sjedište tvrtke imaju priliku pregledati i isprobati najnovije proizvode marke Goop.

Po cijelom uredu postoje prostorije koje podržavaju svaki ogranak poslovanja: foto i video studio i studio za snimanje podcasta; proizvodnu sobu i laboratorij za wellness inovacije; modnu i dizajnersku radionicu za istraživanje stilova i dizajniranje novih kolekcija za G. Label.

Sve u svemu, za Rapt Studio izazov je bio ujediniti Goop zajednicu i omogućiti tvrtki da nastavi s inovacijama. Sintetizirajući goopovu bit i čisti, ukusni stil, nastojali su se pobrinuti za um, tijelo i duh, nadahnjujući zaposlenike ne samo da dobro rade, već i da dobro žive.

FOTOGRAFIJE: Rapt Studio

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5