Pomno odabrane preporuke za sigurnije sunčanje
SAZNAJTE VIŠE

Bili smo na Konverziji, regionalnoj digital marketing konferenciji na koju vrijedi obratiti pozornost

12.05.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Novosti
#Konverzija

Ubrzo nakon Dana komunikacija održanih u Rovinju, zaputili smo se u u Banja Luku, gdje se 29. i 30. travnja odvila Konverzija, regionalna digital marketing konferencija koja je u 2023. godini proslavila svoje peto izdanje. Nama je ovo bio prvi posjet Konverziji, a dojmovi nakon održavanja su izuzetno pozitivni: od okupljene ekipe predavača koja je nesebično podijelila svoja znanja s nama, preko business speed datinga koji nam je omogućio kvalitetan networking, pa sve do popratnih sadržaja koji su izlet u Banja Luku također učinili vrlo zabavnim.

Konverzija 2023.

Povijest Konverzije

Konverziju su osnovali Nemanja Krecelj (CEO, Grape) i Nedim Šabić (CEO, Bigburg) 2017. godine sa željom da naprave digital marketing konferenciju za cijelu regiju koja prati svjetske trendove u pogledu kvalitete organizacije i korisnosti sadržaja i idejom da se na ovaj način inicira nesebično dijeljenje znanja iz industrije i povezivanje ljudi.

Po mišljenju redovnih sudionika Konverzije, u tome su i uspjeli. Njihova trenutna uloga jest da i dalje dižu ljestvicu kvalitete u svim segmentima, ali primarno da budu posrednik u spajanju ljudi iz regije kojima je digitalni marketing važan dio poslovnog života.

2023. godine se dakle održala jubilarna peta Konverzija, a njihova vizija je da do 2028. postanu korisna interaktivna platforma za edukaciju i zapošljavanje unutar digitalnog marketinga.

Predavanja na Konverziji

Ove godine, u čast pete obljetnice, organizatori su okupili sve predavače koje je publika prethodnih godina ocijenila kao najbolje, a uvedeni su i neki noviteti koji su bili od izuzetne koristi sudionicima.

Program konferencije se odvijao dva dana u dvije sale Banskog dvora (velika NLB sala i manja Ananas sala), pri čemu su se otvaranje konferencije, keynote predavanja, klinike, dodjela nagrada i zatvaranje konferencije održavali u velikoj sali za sve sudionike. Ovisno o osobnim preferencama, sudionici su mijenjali sale od predavanja do predavanja.

Početak i kraj Konverzije obilježila su, vjerujemo strateški, baš dobra i jaka predavanja, počevši od Ivana Minića koji je održao predavanje “Da li se razumemo?” i Ivane Petrović koja nam je približila Paretov model u Google Ads oglašavanju, pa do Adisa Pezerovića s case study predavanjem na temu uspješnih kampanja za digitalne proizvode s milijunskim prometom, i Miroslava Varge koji je odgovorio na pitanje “Google Ads – Treba li ljude ili ne?”.

Mnogo se i na drugim predavanjima pričalo o Google Adsu u 2023., pa je najave za 2023. i dalje s nama podijelio Zorin Radovančević – Head of Analytics @ Escape, a zainteresirao nas je i Darko Brzica – Owner and Founder @ Occam Digital, koji nas je u svom predavanju odlučio educirati kako da iskoristimo sve prednosti koje AI pruža za SEO. TikTokom kao temom na pozornici su se pozabavili Dario Marčac – Founder @ Crew i Marko Čobanov – Founder @ MC Studio.

Elvis Pivić – CEO @ Agilitas predstavio je prednosti agilnog poslovnog razvoja ecommerce biznisa, Kristijan Gregorić – Partner @ Valicon pričao je o navikama kupaca u regiji koje web shopovi ne smiju zanemariti, a Robert Petković – Digital Analytics Director @ Pro Media Group pokazao je neke primjere e-commerce izvještaja i novih metrika koje donosi Google Analytics 4.

Landing Page klinika i Social Media Profile klinika

Konverzija je s godinama klasične panele za diskusiju zamijenila tzv. klinikama, gdje četiri stručnjaka na osnovu realnih primjera dijele savjete kako bi se nešto trebalo popraviti. Ove godine to su bile Landing Page klinika i Social Media Profile klinika.

Landing Page klinika okuplja četiri odabrana stručnjaka iz različitih područja digitalnog marketinga i online poduzetništva (predavači) koji u toku jednog bloka od 45 minuta proučavaju neki website/webshop ili landing page i daju svoja opažanja, savjete, komentare i primjere kako se to može unaprijediti.

Ideja sa Social Media Profile klinikom je ista; ultimativni cilj je kroz komentiranje konkretnog, stvarnog primjera pomoći nekom od sudionika, a ujedno prenijeti znanje i tehnike svima prisutnima. Ovo je idealan način da potpuno besplatno dobijete savjete za optimizaciju svojih social media profila, sa savjetima stručnjaka čije satnice su vrtoglavo skupe, kažu iz Konverzije.

Business Speed Dating

Tradicija na Konverziji je i Business Speed Dating, koji nam se kao koncept izuzetno svidio. Održavao se i u subotu i u nedjelju, i to pod pauzom za ručak, kada je zainteresiranima na konferenciji pružena prilika za širenje mreže kontakata, a možda i poslovnu suradnju s nekim koga će tek upoznati.

O popularnosti koncepta, dovoljno govori činjenica da su prijave popunjene i zatvorene rekordnom brzinom, a iz Konverzije ističu da je ovo najlakši i najbrži način povezivanja i upoznavanja s ljudima na konferenciji. Business Speed Dating funkcionira tako da sjedite u paru, jedni preko puta drugih, i imate po 30 sekundi da se predstavite jedno drugome i razmijenite kontakte. Istekom 1 minute, osoba preko puta vas se mijenja i ponavljate postupak.

To znači da ćete u kratkom vremenskom periodu imati priliku upoznati najrazličitije ljude s kojima ćete potencijalno moći surađivati u budućnosti.

Business, ali i zabava

Konverzija 2023., koja je okupila 500 sudionika i 20 predavača imala je i jedan party, održan prve večeri konferencije u Mac Tire Pub. Sudeći po posjećenosti, dobili smo još jednom potvrdu da ovakav tip sadržaja zove na business, ali i kvalitetnu zabavu u večernjim satima, a tim Konverzije za to se doista i pobrinuo.

Iz Banja Luke nosimo ne samo nova znanja i iskustva, nego i lijepe uspomene i konferenciji se ponovno vraćamo u 2024.!

FOTOGRAFIJE: Konverzija

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5