Dani komunikacija F

Utorak i PHD Media osvojili su Effie Grand Prix, a Essity Austria i 404 nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

24.04.2023. | AUTOR: After5

Ljudi u biznisu | Novosti
#Dani komunikacija

U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja. Dodijeljene su i prestižne statue natjecanja Effie, a Grand Prix pripao je projektu ‘Oš i Effie stavit u nos?’.

MIXX Awards Croatia 2023.

Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2023, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2023 Best in Show nagradio projekt naziva V za vaginu oglašivača Essity Austria i 404. Proglašeno je i 14 pobjednika kategorija natjecanja.

Zalando i MinusMinus Agency osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt Ljeto je u tebi.

Kompare online i SeekandHit dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektomKompare.hr.

Studenac i Imago Ogilvy pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom GUC GUC.

Kraš i Studio Sonda za projekt Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekt Sky je Sky osvojili su nagrade Campaign Effectiveness – s jednakim brojem bodova.

Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Pipi guza.

ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobjednici su kategorije Best Digital Product za projekt Roto B2B Mobile App.

A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Best Media Strategy za projekt Switchaj na bolje.

U kategoriji Best Branded Content Marodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom Priče z vrha.

JOURNAL MEDIA i Human Interaction Company s projektom Journal redizajn najbolji su u kategoriji Best Website.

Croatia osiguranje i 404 s projektom Pavle Pauk Tik Tok profil zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Podravka i CVOKE osvojili su nagradu u kategoriji Influencer Marketing s projektom Coolinarika TikTok.

Pobjednici kategorije Best Tech & Innovation powered by Google jesu Croatia osiguranje Shape 404 s projektom Croatia Fit.

Hrvatski Telekom i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Project projektom Svijet istih mogućnosti.

Effie Awards Croatia

Proglašeni su i pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.

Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2023 jest Jadran Galenski Laboratorij s agencijom Utorak. Biro za propagandu. za projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS? u suradnji s agencijom PHD Media u kategoriji Zdravlje.

Srebrnu nagradu osvojio je projekt GUC GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy, Ascanius Media, Drap i Rational International u kategoriji Pića, kao i projekt Uplift klijenta Mastercard Europe, podružnica Zagreb s primarnom agencijom Val grupa komunikacije uz suradnike Algebru, RTL Hrvatska, Dentsu Croatia i Ekonomski institut Zagreb u kategoriji Korporativna reputacija i odnosi s javnošću.

Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Ledo Plus i agenciji Šanavala te strateškom partneru Go2Digital za projekt Vrijedi ponoviti u kategoriji Hrana; kao i Jamnici plus i agencijama PINK MOON, STUDIO NEXUS i Producenti za projekt Vrijeme je za godišnji u kategoriji Pića; klijentu Raiffeisen bank (Hrvatska) i agencijama McCann Zagreb, Degordian i Publicis za projekt RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće uslugete Boltonu Croatia i agenciji EssenceMediacom za projekt Priča o mirisu kojeg se sjećate. I sjećate. u kategoriji Dugoročna učinkovitost.

Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.

FOTOGRAFIJE: Emica Elvedji, Matija Habljak/Pixsell

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5