Coffee table naslovi: Magazini koje čitamo ove jeseni

07.09.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Novosti | Kultura
#magazin

Magazini za jesen: Što donose novi (ili prvi!) brojevi

Da, magazin s lijepom naslovnicom uvijek će izgledati atraktivno na našem stoliću za kavu, no uronimo li u ono što donose stranice izdanja o kojima danas pišemo, tu ćemo pronaći i mnogo više od dopadljive estetike, fotografija i grafičkih prijeloma. Pronaći ćemo kvalitetan sadržaj uz koji vrijedi zastati, uzeti malo vremena za sebe i uz šalicu kave ili čaja polako uživati u autentičnim pričama koje svaki od ovih magazina producira na jedinstven način. One inspiriraju, educiraju ili jednostavno uljepšavaju svakodnevicu, a kada dođe vrijeme da se sklupčamo na kauču ili u omiljenoj fotelji pod dekicom ove jeseni, jedan od ovih naslova naći će se u našim rukama.

91 Magazine: Volume 16

91 Magazine neovisan je magazin za interijere i stil života sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu. Sam časopis fokusiran je na kreativne interijere – domove, trgovine, kafiće, studije – prostore koje su kreirali ljudi koji napreduju u malim poduzećima i kreativnim industrijama.

Tema 16. izdanja, koje će uskoro ugledati svjetlo dana, je SVJEŽE. Riječ koja je oduvijek bila okrepljujuća i aspirativna – potraga za isprobavanjem nečeg novog, osjećaj lakoće, nenatrpan prostor, prekrasno čist i nov. Pronaći ćete svijetle i prozračne interijere, posvetu svježini mirisa, kao i ideje oko novih početaka za vašu kreativnost i osvježenje vašeg doma.

Cijena: 12 funti

Gdje naručiti: Link

Álula Magazine: Prvo izdanje

Álula je nezavisni tromjesečni časopis koji nas poziva na otkrivanje novih dimenzija putovanja kroz dizajn, umjetnost i kulturu. Priče, narativi i vizualni bijeg za znatiželjnog putnika, sukus su magazina stvorenog za avanturiste i neumorne lutalice.

Broj 01 prikazuje Rim, zajedno s pričama iz Kostarike, Perua, Pakistana, Španjolske, Njemačke i SAD-a.

Cijena: €29.41

Gdje naručiti: Link

Fare Magazine: Budapest

Fare je putnički časopis usmjeren na hranu, koji istražuje dubinu kulture u jednom gradu. Svako izdanje vode mještani grada. Uredništvo se trudi angažirati što više domaćih pisaca, fotografa i ilustratora, kako biste osim stručnog uvida dobili i osjećaj za kreativnu estetiku.

Novo, 13. izdanje u fokus stavlja Budimpeštu, mađarski grad zapanjujuće arhitekture, kuhinje koja predstavlja utješne klasike i zanosa za socijalnu politiku. Kupnjom magazina dobivate 200 stranica fotografija u boji, ilustracija, originalnih članaka, intervjua i eseja.

Cijena: €21.18

Gdje naručiti: Link

Kinfolk #49 – Scandinavia Special

Danas možda i najpoznatiji od svih, Kinfolk je slow living lifestyle magazin koji za čitatelje istražuje načine kako da pojednostave svoje živote, njeguju zajednicu i provode više vremena sa svojim prijateljima i obitelji.

U 49. izdanju, koje uskoro dolazi u prodaju, urednici su krenuli u istraživanje Skandinavije — ali ne kao uzor egzotiziranog životnog stila. Umjesto toga, predstavljaju skupinu kulturnih vođa koji svoju kreativnu snagu crpe iz tamnije strane regije. Upoznaju pop senzaciju Tove Lo, koja piše “iskrene pjesme o ružnim životnim istinama”. Razgovaraju s poznatom švedskom slikaricom Karin Mamma Andersson o tome zašto je privlači tama u umjetnosti. I uhvatili su provokativnog filmaša Rubena O¨stlunda (Trokut tuge) nakon što je predsjedao žirijem na Filmskom festivalu u Cannesu.

Cijena: €28.50

Gdje naručiti: Link, uskoro dostupan i u Selectedd

Konfekt: Issue 12

Konfekt je inteligentan i elegantan tromjesečnik koji su 2020. pokrenuli kreatori Monoclea. Uređivan između Züricha i Londona, a tiskan u Njemačkoj, duboko je zaronio u svijet mode, zanata, putovanja i dizajna.

Uredništvo nas poziva da prihvatimo svježije dane i oštar povjetarac u zraku uz Konfektovo svježe jesensko izdanje. Uz njihov spa vodič, ovo će nas izdanje odvesti do regenerativnih utočišta za njegovanje uma i tijela. Od putovanja u planine Gruzije do zavirivanja u pariške knjižnice – kao i amsterdamske gozbe kojom se slavi obilje sezone i njihovog pogleda na najbolju garderobu za povratak na posao – postoji mnogo toga što će nam pomoći da se ponovno usredotočimo na živahne mjesece koji dolaze.

Cijena: £16

Gdje naručiti: Link

Monocle: Issue 166

Magazin Monocle globalni je pogled na aktualne događaje, poslovanje, kulturu i dizajn, s člancima o politici i biznisu u Aziji, Europi, Africi i Americi te vijestima iz kulturnih središta poput Tokija, Pariza i Londona. Objavljuje se 10 puta godišnje, a mnogim obožavateljima kvalitetnog sadržaja Monocle pruža detaljan uvid u sve što se događa u svijetu.

Spremni za polazak? Sjajno. Budući da je rujansko izdanje Monoclea usmjereno na to da izađete van, otkrijete neke nove terene i vidite svijet iznova. Uredništvo istražuje svijet prijevoza, od vodećih predsjedničkih zrakoplova i futurističkih jedrilica do europske prijestolnice proizvodnje bicikala.

Cijena: £12

Gdje naručiti: Link

Milk Magazine: Number 81

Milk Magazine je modni i lifestyle magazin koji je osnovan u Francuskoj, a usmjeren je na djecu i roditelje te se bavi temama kao što su dječja moda, interijeri za djecu, putovanja s djecom, recepti i slični sadržaji koji su relevantni za obitelji. Magazin poznat po svom estetski privlačnom dizajnu i visokokvalitetnim fotografijama slavi 20 godina postojanja, u svom 81. izdanju koje je slavljeničkog karaktera.

Cijena: €12.35

Gdje naručiti: Link

Table Magazine: Volume 06

Table je časopis o hrani, putovanjima i načinu života sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu, koji izlazi dvaput godišnje. Sa svakim izdanjem nastoje slaviti ljude koji oblikuju našu kulturu hrane, kao i zajednicu. Uz glavne priče u magazinu nalaze se odabrane preporuke za putovanja, dizajn, recepati, istaknuti restorani i eseji koji potiču na razmišljanje.

Među mnogim suradnicima, ovo izdanje uključuje Rachel Roddy, Santiaga Lastru, Luisu Dörr, Benjaminu Ebuehi i Pasta Grannies. Urednici se nadaju da će osvojiti naša osjetila, razbuktati našu maštu i pružiti inspiraciju koju tražimo.

Cijena: €23.53

Gdje naručiti: Link

To Think: Question No. 3

Svako izdanje TO THINK magazina postavlja samo jedno pitanje i ima za cilj vidjeti što se događa kada duboke mislioce spojimo zajedno, pokrećući raspravu oko pitanja s kojima se neprestano suočavamo; i čini to namjerno, forsirajući nove sudare mišljenja i kontraste koji nam omogućuju da neke stvari i situacije vidimo na nove načine.

Pitanje koje postavlja treće izdanje je sljedeće: kako da ubrzamo prema novoj budućnosti i sutra, kada smo okovani za danas?

Cijena: €30.59

Gdje naručiti: Link

Wallpaper

Jedan od vodećih mjesečnih vodiča u području dizajna, arhitekture i mode predstavlja nam svoj Style Special koji izlazi dvaput godišnje. U sezoni jesen/zima 2023. sve je u znaku reinvencije, jasnoće i visokog dizajna. U The Glossaryu zaokružuju lookove koji definiraju sezonu, a editorijali koje su snimili su veliki i dramatični te uključuju ogromne široke siluete, s igrom materijala i tekstura kao što su umjetno krzno i koža. Posjećuju novu parišku trgovinu modne kuće Celine u Rue Saint-Honoré, koju je dizajnirao Hedi Slimane, kao i Gucci ArtLab u Toskani.

Cijena: €14

Gdje naručiti: Link

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5