Titula najbolje digitalne kampanje u Hrvatskoj pripala Valamar Rivieri i SeekandHitu

14.04.2024. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#Dani komunikacija

Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci četrnaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.

MIXX Awards Croatia

Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2024, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2024 Best in Show nagradio projekt naziva Valamar – The Data Driven Stay oglašivača Valamar Riviera i SeekandHit. Proglašeno je i 13 pobjednika kategorija natjecanja.

Studenac i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt EVERYBODY GUC GUC.

kompare.hr dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Usporedivo bolje prikupljanje leadova!

Čistoća Split i CTA komunikacije pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Odvoji, lako je.

Wolfgang & Dolly i MinusMinus Agency za projekt Funk YU crowdfunding kampanja osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.

Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu (HZTM) i Go2Digital & EY Hrvatska osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Krv=Život.

Croatia osiguranje i Shape 404 pobjednici su kategorije Best Digital Product za projekt Moja Croatia redizajn aplikacije.

RBA – Raiffeisenbank Hrvatska i Imago Ogilvy dobili su priznanje u kategoriji Best Branded Content za projekt ”Financijska početnica: Oni od plaće do plaće” – kampanja financijskog opismenjavanja.

U kategoriji Best Website A1 Hrvatska i Netgen proglašeni su najboljima s projektom A1 web redesign 2023.

Jamnica plus i Degordian s projektom Senzacija na društvenim mrežama najbolji su u kategoriji Best Social.

AMMI i Rinzol s projektom Purple Story Gamble Glory zaslužili su priznanje u kategoriji Viral.

Kategorija Best Tech and Innovation nagradila je Human Interaction Company za projekt Fusion Food, ali i Konzum plus i ZOO agenciju za projekt Zvjerići AR.

Pobjednici kategorije Best Publisher Project jesu Telegram Media Grupa s projektom Depra.

U žiriju, koji je i ove godine odabrao najbolje među domaćim digitalnim projektima, okupljen je tim vrhunskih stručnjaka digitalne industrije. Njime je predsjedao Đuro Korać (Nivas), a pridružili su mu se Stella Antunović (Val grupa), Vanja Bertalan (Human), Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Ivanka Mabić Gagić (Httpool), Marko Matejčić (EssenceMediacom), Fran Mubrin (404), Eva Tetec (Izone), Tibor Trupec (Kontra), Matija Vučković (Eskimi), Tomislav Vuk (Pro Media Group) i Šime Živković (Seekandhit).

“Imali smo velik broj lijepih radova, žiri je imao dosta težak zadatak i htio bih im upravo zato zahvaliti na sjajnoj raspravi koja je polučila rezultate koje smo večeras vidjeli. Čestitam svim pobjednicima”, poručio je Đuro Korać, predsjednik ovogodišnjega žirija MIXX-a. Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobjedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.

Dodijeljene i Effie Awards Croatia nagrade

Na novom izdanju Dana komunikacija proglašeni su i pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.

Nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2024 jesu PIK Vrbovec plus s agencijom Imago Ogilvy i strateškim partnerom STUDIO NEXUS za projekt Kad će? Sad će! u kategoriji Hrana; Molson Coorsi agencija BBDO Zagreb s partnerima 404 i OMD Zagreb za projekt Ožujsko pivo 2019-2023 u kategoriji Dugoročna učinkovitost te Konzum plus i ZOO agencija u suradnji s TCC Globalom i STUDIO NEXUSOM za projekt Mali veliki talenti u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).

Srebrnu nagradu osvojio je projekt EVERYBODY GUC GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy i Ascanius Media u kategoriji Pića, kao i projekt Bolji online klijenta A1 Hrvatska s primarnom agencijom BBDO Zagreb uz suradnika REAL GRUPA u kategoriji Telekomunikacijske usluge. Srebro je osvojio i projekt Mali veliki talenti klijenta Konzum plus sa ZOO agencijom i partnerima TCC Global i STUDIO NEXUS u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina.

Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Podravka i agenciji Kofein te strateškim partnerima Enterwell, Vertigo Media, Uber i OMD MEDIA za projekt Ketching up with the competition u kategoriji Hrana; kao i kompare.hr i agenciji Imago Ogilvy te partnerima Tvoj Domagoj i Riba ribi grize rep za projekt USPOREDIVO BOLJE u kategoriji Maloprodaja (Retail) i e-trgovina.

Za selekciju najkvalitetnijih projekata zaslužan je stručni žiri koji su, uz predsjednicu žirija Dunju Delić (Konzum) sačinjavali i: Iva Barbarić Kasun (Zagrebačka banka), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Iva Bokšić (McCann Zagreb), Dinko Brčić (BBDO Zagreb), Josip Buzov (Imago Ogilvy), Rajna Cuculić (GroupM), Ana Ćelap (Real grupa), Iva Domić (UTORAK), Nikša Farac (Kraš), Barbara Filipčić (IKEA South East Europe), Ivana Fočić (Radenska Adriatic), Petra Gajica (PINK MOON), Kristina Hustić (PIK Vrbovec Plus), Nada Kaurin Knežević (Algebra), Ivo Knežević (Erste banka), Đuro Korać (Nivas), Monika Majstorović (A1 Hrvatska), Sonja Martinović (Bruketa&Žinić&Grey), Božo Mekinić (PSK), Ana Miličević (Telemach Hrvatska), Marijana Novak (Pro Media Group), Marin Ostojić (ZOO Agencija), Tatjana Rajković (Kabinet 3C), Vjekoslav Srednoselec (dentsu Croatia), Ante Šalinović (Ipsos Hrvatska), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Vesna Vlahović Dašić (Co-Brain konzultantska tvrtka) i Igor Vukasović (Hrvatski Telekom).

Predsjednica žirija ovogodišnjega natjecanja Effie Dunja Delić (Konzum) poručila je: “Effie pomno prati tržišne trendove i događanja, prilagođava im se, što daje i dodatnu važnost ovom priznanju. Bez ikakve zadrške možemo reći kako naši marketinški i komunikacijski stručnjaci stvaraju projekte koji mogu ići uz bok onim europskim – stoga koristim ovu priliku kako bih od srca čestitala pobjednicima.”

Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.

FOTOGRAFIJE: Emica Elvedji PIXSELL

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5