Antistres božićni shopping vodič
ISTRAŽI
Tanya Golesic FTanya Golesic M

Tanya Golešić: ‘Budite uvijek otvoreni za nove ideje, stalnu evoluciju i disciplinu’

24.08.2023. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#Weekend Media Festival

Odavno je poznato da na Weekend Media Festival u Rovinj dolaze svi koji diktiraju trendove u nekoj industriji, top menadžeri, top lideri, poduzetnice i poduzetnici, opinion makeri, influenceri, aktivisti, futurolozi, kao i svi koji razmišljaju izvan okvira. Upravo takva je i vrhunska menadžerica u modnoj industriji Tanya Golešić, podrijetlom Hrvatica, na poziciji izvršne direktorice brenda Mackage, koja u ovom trenutku drži sve konce visoke mode u New Yorku.

PIŠE: Ana Poklepović, Poduzetnik.biz

Tanyu smo zatekli na ljetovanju na Braču, kojem se uvijek rado vraća, i koja o svojim korijenima ovako govori:

Moji roditelji su rođeni Zagrepčani, a moje podrijetlo snažno je utjecalo na moj osobni život i životne vrijednosti. Prema mom iskustvu, svoj djeci doseljenika usađena je ogromna radna etika i osjećaj ponosa na svoje korijene. Ponosim se time što su mi roditelji rođeni u bivšoj Jugoslaviji (u Hrvatskoj) i svako ljeto, kao i mnogo Božića, provodim u Hrvatskoj. Trenutno imam sreće biti na Braču i uživati u nevjerojatno lijepom Jadranskom moru s nadom da ću uskoro dobiti hrvatsko državljanstvo, izgraditi ili kupiti ovdje kuću i ljetovati u Hrvatskoj na svome.

Tanya Golešić: Od ljubavi prema modi u teen danima do vođenja luksuznih brendova

U svijetu visoke mode, dakle, Tanya Golešić je apsolutno najmoćnija Hrvatica, koja je kroz dugogodišnje iskustvo u upravljanju luksuznim brendovima, kao što su Ralph Lauren, Marc Jacobs (LVMH), Jimmy Choo, Michael Kors i sada Mackage, uspinjući se na profesionalnoj ljestvici, odlučno pomicala vlastite granice.

Na pitanje o tome tko joj je usadio ljubav prema estetici i inspirirao je za karijeru u modnom svijetu, Tanya Golešić vraća se na početke i ima jednostavan odgovor:

Često mi postavljaju ovo pitanje. Moja majka bila je moja najveća inspiracija u modi. Kao i mnoge žene u Hrvatskoj, uvijek je bila lijepa, elegantna i besprijekorno dotjerana, svaki dan s novim izborom odjevnih kombinacija i posebnim detaljima. Općenito smatram da su Hrvatice vrlo elegantne i imaju prirodni instinkt za modu, što pokazuju na dnevnoj bazi. Posebnu inspiraciju pronalazila sam poslije u svakodnevnom radu s kreativcima – dizajnerima, koje duboko poštujem. Imala sam sreću raditi s nekima od najboljih, kao što su Marc Jacobs, Ralph Lauren, Michael Kors i naravno Sandra Choi. Ne znam tko je inspirativniji!

Vaše prvo zaposlenje počelo je u tinejdžerskim danima u majčinom butiku.
Jeste li ondje učvrstili svoju odluku da ćete se baviti modom?   

Istina, kao tinejdžerica radila sam u majčinom butiku i tada shvatila kako bih od svoje ljubavi prema modi mogla stvoriti karijeru. Oduvijek sam voljela modu, a mogućnost rada na prodajnom mjestu i odlasci s majkom na poslovna putovanja pružila su mi malo širi uvid u modnu industriju. Iako sam u Kanadi studirala političke znanosti, uvijek sam težila tome da radim u modnoj industriji. No, s vremenom su moji snovi rasli i vrlo brzo sam shvatila da mi Kanada neće pružiti ono što želim te da se moram preseliti u Pariz ili Milano ili New York. Tako sam se 2001. godine preselila u NYC, što je za mene bila ključna prekretnica. Radeći s luksuznim brendovima (Marc Jacobs, Ralph Lauren, Michael Kors i Jimmy Choo) uspjela sam usavršiti svoje upravljačke vještine i učiti od najboljih, što je velika prednost.

Vaše vještine brzo su prepoznate u top menadžmentu svjetske modne industrije, no kakve ste sve izazove svladavali na putu do vrha?

Na početku karijere suočila sam se s glavnim izazovom da sam nova u SAD-u i da nemam mrežu ljudi ni odnose s robnim kućama, kao ni s ikim u modnoj industriji. Zbog toga sam se, na neki način, morala dvostruko potruditi. Ništa mi nije došlo servirano na srebrnom pladnju. Kad sam to shvatila, većinu vremena provodila sam radeći dan i noć kako bih pokazala da sam željna rada i uporna u namjeri da što više toga naučim. U isto vrijeme, otkrila sam koliko dobro razumijem dizajnere i kreativne suradnike, a povrh svega “matematiku” ovog posla koja je ključna sastavnica uspješnosti i profitabilnosti svih brendova. Zapravo sam shvatila da su to moje komparativne prednosti i najveći aduti, to što s 50% lijevog mozga i 50% desnog mozga pristupam poslu.

Cijeli intervju s Tanyom Golešić pročitajte na Poduzetnik.biz.

FOTOGRAFIJE: Marijana Marinović, Weekend Media Festival

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5