Bračni par u Puli počeo je proizvoditi unikatne vanjske kuhinje od istarskog kamena

06.04.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Ljudi u biznisu | Novosti
#Terrazza | #kuhinja

Neke projekte jedva dočekamo približiti After5 publici, a jedan od njih je novi brend vanjskih kuhinja na našem tržištu koji se zove Terrazza. Poslovni je to podvig kojeg za početak dočarava pojam „Made in Istria“ – ove kuhinje nastaju u jednoj od naših najljepših regija, a materijali od kojih se izrađuju su prirodnog, lokalnog porijekla. One će vas privući visoko stiliziranim vizualima, ali su istovremeno i mnogo više od toga; funkcionalne, kvalitetne i održive. Terrazzu je pokrenuo istarski bračni par kojeg čine Marina Bešker Sudarić i Dean Sudarić, a ovo je njihova priča.

„Ideja o Terrazzi rodila se krajem 2021. kad smo, nakon desetogodišnjeg iskustva u industriji, te izrade nekoliko vanjskih kuhinja po mjeri, krenuli razmišljati o pokretanju vlastitog brenda koji će nuditi održiva kuhinjska rješenja. Osim toga, bilo nam je važno stvoriti mjesto na kojem će ljudi moći ostvariti svoj puni potencijal, sredinu u kojoj pojedinci mogu kroz timski rad stvarati proizvode za lokalno tržište i za izvoz“, počinje priču Marina, koja sa suprugom Deanom čini core team Terrazze; on je vlasnik tvrtke, a ona voditeljica razvoja poslovanja.

Terrazza vanjska kuhinja

10 godina prije toga proveli su u izradi i montaži namještaja, koketirali su s raznim materijalima i proizvodima. Međutim, uvijek su najviše zadovoljstva pronalazili u izradi namještaja od drva – pogotovo od našeg domaćeg hrasta – kako zbog dostupnosti, tako i zbog kvalitete. Ovaj drive vodio ih je kroz razvoj mladog novog brenda Terrazza, kroz koji su i sami rasli i razvijali se.

Kockice su se posložile kada su njihovom projektu pridonijeli industrijski dizajneri Karla Paliska i Tvrtko Bojić iz zagrebačkog Studija Ru:t. Upravo je njihov dizajn bio ključan za Terrazzu, jer ih je otvorio za nove ideje i perspektive. Rezultat njihove sinergije je vanjska kuhinja Sol, kao prvi proizvod brenda na čijem su razvoju radili više od godinu dana.

Terrazza, vanjske kuhinje
Dean Sudarić i Marina Bešker Sudarić

Kupcima su željeli ponuditi premium proizvod izrađen od visokokvalitetnih lokalnih materijala. Uočili su nedostatak i nedostupnost gotovih, jasno definiranih kuhinjskih rješenja, kao i nedostatak cjelovite usluge – od dobave kuhinjskih uređaja, preko montaže, do dugoročnog održavanja.

Naglasak su stavili na održivost, korištenje lokalnih prirodnih materijala te uslugu dugoročnog održavanja proizvoda. Takva usluga i predanost proizvodu, njihovim klijentima omogućuje da se bezbrižno posvete opuštanju i druženju u svom vanjskom prostoru. Tome, vjeruju, on i treba služiti.

Terrazza spaja gotovo sve regije Hrvatske – Zagreb, Istru, Dalmaciju, Rijeku i Slavoniju, a djeluje u Puli, gdje želi i ostati te stvarati i predvoditi industriju. U nastavku vas upoznajemo sa svim posebnostima ovog novog mladog brenda na domaćem tržištu!

Kuhinja Sol, Terrazza
Kuhinja Sol

Kakva danas vanjska kuhinja mora biti

da bi se smatrala dobrom i kvalitetnom?

„Vanjska kuhinja danas treba biti funkcionalna, kvalitetna i održiva. Treba oplemenjivati vanjski prostor i naglašavati njegovu ljepotu. Vjerujemo da u današnjem užurbanom svijetu ljudi zaslužuju takav nezasićen, neopterećen prostor u kojem mogu udahnuti, opustiti se, dočekivati društvo i, općenito, provoditi ugodno vrijeme“, objašnjava Marina, suosnivačica brenda Terrazza.

Terrazza, vanjska kuhinja Sol
Kuhinja Sol

Sve o vanjskoj kuhinji SOL – prvom Terrazza proizvodu

Vanjska kuhinja Sol je izrađena od masiva hrasta, istarskog kamena i plastificiranog nehrđajućeg čelika. Modularni sustav kuhinje obuhvaća šest vrsta modula u četiri veličine koje se mogu kombinirati s ladicama ili vratima. Osim toga, klijenti mogu odabrati različite modele plinskih roštilja i slavina. Da bi razvili kuhinju otpornu na vanjske uvjet, bilo je potrebno razviti inovativne principe spajanja i sklapanja, te promisliti dizajn do najsitnijeg detalja.

Naime, vanjski drveni dio kuhinje napravljen je uz minimalno korištenje ljepila i bez korištenja lakova, što omogućuje jednostavno održavanje i promjenu dotrajalih dijelova, bez potrebe mijenjanja čitavih vratnica ili leđnih stranica.

„Minimalno korištenje ljepila omogućilo nam je jednostavno održavanje, zbog čega štedimo materijal i novac našim klijentima. Ideja o reduciranju korištenja lakova i ljepila rodila se u samom početku jer su prethodna iskustva s njima bila loša – kako u procesu proizvodnje, tako i procesu održavanja. Trenutno radimo na dizajnu i razvoju kutnog modula kako bi imali još više fleksibilnosti u stvaranju kuhinjskih kompozicija.“

Koliko Sol kuhinja može trajati uz održavanje?

Vanjska kuhinja Sol predviđena je za natkrivene prostore, no klijentima nudi i zaštitna pokrivala prema točnim dimenzijama kuhinje. Kuhinju je potrebno jednom godišnje premazati uljem te tijekom zimskog perioda prekriti predviđenim pokrivalom. U uvjetima pravilnog rukovanja i održavanja, kuhinja može biti isplativa dugotrajna investicija. U slučaju oštećenja ili dotrajalosti drvenih dijelova, zahvaljujući usluzi održavanja i servisiranja koju nude klijentima, isti se lako mogu zamijeniti.

Što ako poželite naručiti vanjsku kuhinju brenda Terrazza?

Nakon što im se klijenti jave s upitom, kreće zajednički razgovor o zahtjevima i specifičnostima njihovog vanjskog prostora. Kupci imaju mogućnost prilagodbe kuhinje odabirom vrste i veličine modula, boja inoxa i ulja, kamena, te ugradbenih aparata. Klijentima koji nisu u potpunosti sigurni kako će kuhinja pristajati u njihov prostor, Terrazza nudi besplatne konzultacije, a mogu zatražiti i izradu rendera kuhinje u svom vanjskom prostoru.

Cijene kuhinje ovise o modulima koji najbolje odgovaraju potrebama klijenata, a variraju ovisno o dimenzijama i ugradbenim aparatima.  U ponudi imaju dostavu i montažu, čije cijene također ovise o lokaciji klijenta, kao i uslugu dugoročnog održavanja. Rokovi isporuke vanjske kuhinje kretat će se unutar 3 mjeseca.

Vizije i planovi za budućnost

„Kuhinja Sol naš je prvi proizvod, no sigurni smo ne i posljednji. Iznimno smo ponosni na sebe i na dizajn tim. Na sebe – što smo ustrajali deset godina, prolazili težak put, kontinuirano griješili, dizali se i pokušavali iznova. Na dizajnere – što su iz nas uspjeli izvući maksimum, držali razvoj na pravom putu i, konačno, stvorili inovativan, održiv i prekrasan proizvod. Konačno možemo tržištu ponuditi proizvod iza kojeg stojimo i za koji jamčimo. Naša vizija su proizvodnja održivih, visokokvalitetnih proizvoda, te predvođenje industrije vanjskog namještaja u Hrvatskoj.“

FOTOGRAFIJE: FAB luxury lifestyle

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5