19. listopada održana je 6. Nacionalna konferencija o volontiranju zaposlenika. Program se sastojao od panela, predstavljanja povelje o volontiranju, predstavljanje novih tvrtki i predavanja Chrisa Jarvisa. Tema je bila važnost volontiranja u korporativnom okruženju u svrhu vraćanja zajednici i podizanje svrhovitosti na radnom mjestu, a izvan primarnog poslovanja.
Nacionalna konferencija o volontiranju zaposlenika
Na panelu su sudjelovali Mihaela Bekina, Span – specijalistica za iskustvo zaposlenika, Božo Vrkljan ravnatelj centra Dugave, Anja Burčak, Wiener osiguranje – viša specijalistica za marketing, Nives Fakin, Hrvatski Telekom – stručnjakinja za strateško planiranje i Maja Martić, Samsung – koordinatorica općih poslova.
Istaknuti su brojni benefiti volontiranja zaposlenika koji doprinose generalno većem zadovoljstvom radnim mjestom, boljim odnosom među kolegama, ali boljim odnosom između poslodavca i zaposlenika. Složili su da je korporativno volontiranje kod nas još uvijek na začecima, ali da se vide veliki pomaci u zadnjih nekoliko godina i da su ljudi većinom voljni uključiti se i tako doprinositi zajednici. Zaključili su da na praksi korporativnog volontiranja treba sustavno raditi, a najvažnije je pružiti opcije zaposlenicima kako bi se mogli uključiti u volontiranje znajući da imaju podršku svog poslodavca koji vodi primjerom.
Nakon panela predstavljena je povelja o volontiranju nakon čega je predavanje održao Chris Jarvis – osnivač RW instituta. Chris je temeljem svog bogatog iskustva u svijetu volontiranja, a naročito korporativnog volontiranja objasnio želju u svakom pojedincu za pomaganjem. Otkrio je razlog zašto zapravo pomažemo i imamo tu želju i kako poslodavci mogu i trebaju podržati svoje zaposlenike i omogućiti im konkretne prilike za volontiranje unutar tvrtke.
“Doprinos zajednici je izuzetno važan – ne samo zbog zajednice nego i zbog svakog pojedinca koji osjeti svoju svrhu i uvidi koliko nas pomaganje drugima ispunjava i pruža zadovoljstvo koje nadmašuje samo osnovnu ulogu u poslovnom okruženju“, zaključio je Cris Jarvis.
Konferencija je nastala uz partnerstvo s tvrtkama:
Generalni sponzor Coca – Cola HBC Hrvatska i generalni partner Hrvatski Telekom
Podržavatelji konferencije: Span, Wiener osiguranje VIG, Consultare i Privredna Banka Zagreb
FOTOGRAFIJE: PR, Pexels