5 stvari koje su me privukle novom hotspotu za poslovna i afterwork druženja u Zagrebu

19.05.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Novosti | Novosti | Život iza 5
#Zonar | #Maistra

Kao što ste vjerojatno već imali priliku saznati iz domaćih medija, naša metropola dobila je novi hotel, Zonar Zagreb, kojeg je Maistra preuredila iz stare i trošne Panorame u novu urbanu ljepoticu. Kako kažu iz Maistre, Zonar Zagreb nudi pravu priliku za urbani predah, u hotelu koji pulsira u ritmu grada.

Jasno je kako je velika orijentacija ovog hotela ne samo na smještaj gostiju koji će prenoćiti u Zagrebu, već i na stvaranje novog hotspota za business ekipu, do kojeg ćemo poželjeti potegnuti iz bilo kojeg dijela grada, a Zonar Zagreb to svojom ponudom i jedinstvenim Skin2Skin barom nastoji i ostvariti.

Zonar, Skin2Skin bar

Prvi dojam je važan

Znala sam da ću pravi dojam hotela dobiti na licu mjesta i iz prve ruke, a priliku da posjetim Zonar Zagreb imala sam ovog tjedna, kada je u prostoru hotela organizirana pressica za 16. po redu izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju, koja je okupila novinare u jednoj od elegantnih novih konferencijskih dvorana.

Dan je u pogledu vremenske prognoze doista bio grozan, a probijanje kroz gradsku gužvu postala je umjetnost. Nakon prijeđene kiše i vjetrometine, ulazak u Zonar Zagreb došao mi je otprilike kao ulazak u oazu. Iako je otvoren relativno nedavno, odmah s vrata može se primijetiti da je Maistra već “pogodila” svoju ciljanu publiku u Zagrebu.

Zonar, Skin2Skin bar

Užurbano, a mirno – recept za urbanu oazu

Pogled s recepcije, u prizemlje hotela kojim dominira veliki Skin2Skin bar, otkriva da se u Zonar Zagreb od ranog jutra odvijaju raznolike business, ali i leisure aktivnosti: od Zagrepčana koji su upravo ovdje organizirali sastanak sa svojim potencijalnim/postojećim/budućim klijentima (vjerojatno im predstavljajući Zonar Zagreb kao novo cool mjesto za sastanke i dogovore), preko mlade business ekipe koja sjedi solo i riješava svoje poslovne obaveze na mobitelu ili na laptopu, pa do onih koji su jednostavno došli popiti kavu u miru.

Iskoristit ću još jednom riječ mir, jer upravo je to bio moj prvi dojam hotela i dominantnog Skin2Skin bara, kao i njegova potpuno relaksirana vibra, što mi je u najmanju ruku bilo fascinantno, budući da govorimo o dinamičnim poslovnim ljudima kao glavnoj publici hotela Zonar Zagreb. Dio mene vjerojatno je očekivao strku i buku od koje ću brzo poželjeti pobjeći, no taj efekt u potpunosti je izostao, zbog čega sam se u Skin2Skin baru odlučila zadržati i nakon press konferencije, popiti kavu, obaviti ono najbitnije na laptopu – i samo upijati atmosferu.

U nastavku vam donosim pet stvari koje su me osobno oduševile kod hotela Zonar Zagreb i njegovog Skin2Skin bara, i zbog kojih sam se ondje vratila još jednom ovog tjedna, no drugi put u afterwork aranžmanu.

Dizajn i sadržaj

Staru Panoramu zadnje pamtim iz 2019. godine, kada sam ondje prisustvovala svadbi najboljih prijatelja. Recimo samo da je Maistrinom intervencijom, hotel doživio estetski i funkcionalni zaokret od 180 stupnjeva. Pod mantrom “out with the old, in with the new“, dobili smo jedan posve nov i ultra moderan hotel, koji će činiti razliku. Ako volite nova mjesta u gradu u koja kad uđete zaključite “ovo je kao da nisam u Zagrebu”, Zonar Zagreb je definitivno vrijedan vaše pažnje. Uređenje je vrlo moderno i minimalističko, a potpisuju ga arhitekti iz Studija UP i likovni umjetnik i dizajner Silvio Vujičić.

Već na papiru, Zonar Zagreb zvuči ambiciozno, sa 285 soba i suiteova, restoranima, barovima, deli shopom, bazenom na krovu s panoramskim pogledom na Zagreb, teretanom i devet višenamjenskih kongresnih dvorana. Moja prva točka susreta s hotelom bio je upravo gore spomenuti Skin2Skin bar, koji zauzima cijeli lobby i vješto se transformira iz dnevne u večernju priču. Super je osjećaj ujutro raditi ondje, a popodne ili navečer doći na čašu razgovora, i doživjeti sva lica ovog cool bara.

Prilagođenost ciljanoj publici

Osobno imam takav radni tempo da stalno tražim praktična rješenja koja će mi uštedjeti vrijeme ili riješiti određeni problem. Kada se odlučim raditi remote, odnosno izvan ureda, tražim mjesta u gradu koja će objediniti većinu mojih želja i očekivanja. Izbor bi dosad najčešće padao na kafiće u blizini doma, samo da malo osjetim “bilo grada” i sama sa sobom na laptopu, uz šalicu kave, odradim ono što moram.

Sada sam prvi put provela dio svog radnog dana – u hotelu, i moram priznati da mi je ovo iskustvo bilo bolje od bilo kojeg kafića. Zonar Zagreb se toliko beprijekorno prilagođava poslovnjacima kao svojoj ciljanoj publici, da sam radeći ovdje nakratko imala osjećaj “drugog doma”. U Skin2Skin baru, i njegovoj dnevnoj varijanti, birati možete zonu u kojoj ćete sjediti i raditi (ili jednostavno provoditi vrijeme). Prvo sam se “zavalila” u njihove sofe i zamišljala da sam u vlastitom loungeu, a zatim sam se prebacila na visoke stolove u stilu šanka, gdje su i drugi gosti hotela organizirali svoje radne jedinice.

Obje opcije, odnosno zone savršeno funkcioniraju i u afterwork varijanti, no tada Skin2Skin bar sa svojim prigušenim svjetlima i naglašenijom glazbom poprima sasvim drugi, i još više cool dojam. Moram spomenuti, dolazite li autom, na raspolaganju vam je veliki parking sa strane (gradski, ne hotelski).

Mir vs. dinamika

Po danu, kada želite čuti vlastite misli, u Skin2Skin baru to vam je i omogućeno. Osoblje je profesionalno i nenametljivo, pustit će vas da radite u miru, a istovremeno su stalno tu negdje i nadohvat ruke kada nešto poželite naručiti.

Iznenadilo me koliko se u ovu mirnu dnevnu atmosferu dobro uklapa glazba koju puštaju, koja je vrlo motivirajuća za rad, a istovremeno dovoljno decentna da ne prevlada. Reklo bi se, taman toliko koliko treba. Popodne i navečer sve je mnogo dinamičnije i stavlja nas u pravi mood nakon posla, u što sam se uvjerila kada sam svoju najbolju prijateljicu, obožavateljicu “svega novog u Zagrebu”, odvela u Skin2Skin na koktele. I više od vlastite reakcije, zanimala me njena, jer je veliki kritičar svega. Srećom, cijelo iskustvo izuzetno joj se svidjelo i možda baš imamo naše novo omiljeno mjesto u gradu.

Ako želite po svoju dozu afterwork dinamike u Zonar Zagreb, dajem vam dobar tip: petkom i subotom na rasporedu su dva glazbena programa. Petak je rezerviran za “Zonar Zagreb vibes by Yammat” (od 17 do 23 sata), a subota za “Subotom uvečer ne idem u disco” (iduća dva vikenda puštaju se glazbene poslastice za sve RNB Confusion fanove).

Fina kava (a i kokteli)

Uzmite meni Skin2Skin bara u ruke i nećete ga prestati listati. Barem je takav bio moj dojam. Ponuda je vrlo ambiciozna, bogata, raznovrsna i zapravo ne znam otkud početi nabrajati. Ali počet ću s kavom (bijelom kavom), koja me osvojila ne samo kvalitetom i izvedbom, već i cijenom koja je otprilike ista kao i bilo gdje drugdje u gradu danas.

Osim onih standardnih opcija, radi se i kava iz moka espressa, u ponudi su i skoro sva biljna mlijeka, tu su i organske kave s gljivama i kave s likerima… Što još poslovnom čovjeku u dnevnoj varijanti treba? Svježe cijeđeni sokovi, smoothieji, proteini… Skin2Skin ima ih sve.

Ajmo sada na afterwork priču. 13 različitih ginova dovoljno je impresivan podatak sam za sebe (od domaćeg Old Pilotsa do Aviation America gina Ryana Reynoldsa), whisky je isto jako lijepo zastupljen, a mi smo se prebacile na signature koktele Skin2Skin bara (4 opcije) i mogu dati toplu preporuku za njih dva koja smo isprobale: Queen of my castle i What’s up. Tu su, naravno, i Classic kokteli u Skin2Skin interpretaciji, kao što su Espresso Martini, Whiskey Sour, Negroni, Old Fashioned, i tako dalje.

Ne smijem zaboraviti na zalogaje, budući da su zastupljeni u meniju na posljednjih nekoliko stranica. Potpisuje ih Jeffrey Vella, gastronomski direktor Maistre koji je za Skin2Skin pripremio razne barske delicije. Ima svega, od acai zdjelica i omleta, preko Cezar salate i burgera, pa do delikatesa u znaku lososa.

Mjesto susreta

Privodim priču kraju s još jednom stavkom, odnosno detaljem koji mi otkriva da je Zonar Zagreb na jako dobrom tragu. Ovih dana mnogo se medijski piše o novom hotelu u Zagrebu, no nekako mi se čini da je za uspjeh određenog mjesta uvijek relevantnija ta usmena predaja koja se širi među prijateljima, poznanicima, kolegama… Upravo to sam uspjela i doživjeti, jer ne samo da sam u dva posjeta hotelu ondje srela poznate mi ljude, već sam i na jedan Stories koji sam objavila iz Zonar Zagreb dobila veću količinu komentara ljudi koji su ga posjetili, kao i upita o mom doživljaju hotela od strane onih koji to tek planiraju učiniti.

Ove dvije činjenice dokazuju da se buzz oko hotela Zonar Zagreb definitivno stvorio i da će on, premda nije u centru Zagreba, odsad nadalje biti mjesto susreta mlade business zajednice današnjice. U svakom slučaju, možda se sretnemo na kavi ili koktelima – see ya!