buly 1803 Fbuly 1803 M

Buly 1803: Priča o paru koji je revitalizirao poseban parfemski brend

29.09.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Beauty priče
#parfemi

‘Biste li voljeli mirisati na krastavce’ naslov je koji me odmah privukao na naslovnici The Timesa, a iza njega se nalazi priča o francuskom brendu parfema Buly 1803. Ramdane Touhami i Victoire de Taillac bračni su par i kreativna snaga koja pokreće mirisni brend Buly 1803, kojeg su ponovno oformili 2014. godine. Inspiriran je beauty brendom iz 19. stoljeća iza kojeg stoji Jean-Vincent Bully, slavan zbog parfema i aromatskih tonika za kožu koje je kreirao.

Buly 1803, brend inspiriran mirisima vrta

Par se pri kreiranju parfema igra idejom korištenja biljnih nota. Uvijek su, kaže de Taillac, govorili koliko je tužno što krastavac tako divno miriše, a može se pronaći samo u jeftinim gelovima za tuširanje. Ideju je dodatno pojačao i jedan novi interes: uzgoj voća i povrća u obiteljskom vrtu u dvorcu na jugozapadu Francuske.

Svijet parfema može biti vrlo konzervativan, uvijek se koriste iste vrste sastojaka. Zato smo mislili da bi bilo zabavno napraviti nešto drugačije, rekla je de Taillac u razgovoru za The Times. U kolekciji brenda Buly 1803 postoji šest mirisa, dostupnih kao parfem, sapun, ulje za tijelo i mlijeko za tijelo.

Imanje je zapravo stari kompleks kojeg je kupio Victoirein djed, inače aristokrat, još dvadesetih godina prošlog stoljeća. Koriste ga najviše za odmore i posebne prigode, a s vremenom su proširili kuhinjski vrt i voćnjak. Tijekom pandemije, premjestili su vrt gdje je ranije bio, bliže izvoru vode, a inicijatorica je bila njezina majka koja je željela da vrt nastavi rasti onako kako je priroda zamislila. Do njega se sada dolazi šetnicom niz drvored stabala, pokraj male rijeke, gdje je ugođaj upotpunjen šumom vjetra, pjevom ptica i glasanjem životinja.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Officine Universelle Buly 1803 (@officine_universelle_buly)

U vrtlarskom svijetu prvi se put našla prije 10 godina, zbog praktičnosti uzgoja domaće hrane. No, strast i zadovoljstvo postajali su sve veći:

Uživam u mirisima koji se javljaju kada zalijevam biljke, radim sa zemljom ili obrezujem stabljike i listove, govori de Taillac, koja također uzgaja i cvijeće za svoju majku koja uživa u izradi buketa – dalije, tratinčice, uresnice… Velika je ljubiteljica boravka u prirodi, na zraku, okružena prirodom i životinjama. To je, kaže, potpuno drugačije od života u uredu; na selu i u vrtu osjeća se potpuno slobodno.

PRIJEDLOZI ZA KUPNJU

Par, inače, za sebe kaže kako dijeli ljubav prema putovanjima, istraživanju i poštovanju duboko ukorijenjene tradicije. Pritom, spremni su za hrabre inovacije, a u svojem su radu posvećeni preciznosti i učinkovitosti. Svoju prvu trgovinu posvećenu kozmetici i nišnim parfemima, Parfumerie Générale, otvorili su 2002. Pokrenuli su i Corpus, godišnji magazin posvećen ljepoti, tijelu i umu.

Buly 1803 trgovine = manifest protiv standardizacije

Buly parfemi spoj su prirodnih sastojaka, drevnih recepata i inovativnih tehnologija suvremene kozmetike. Promoviraju osoban i intiman pristup ljepoti, prilagođen svakom pojedincu kako bi mogao razviti vlastite rituale. Misija brenda Buly 1803 promoviranje je umjetnosti življenja, slobode i ljepote. Brend ima i 14 trgovina diljem svijeta, od Pariza do Kyota, od Seula do Tokija, od Londona do Taipeija. Za svaku od svojih adresa vole reći da se uklapa u arhitekturu kraja, baš kao da su trgovine oduvijek tamo bile: manifest su protiv standardizacije i inspirirane su svojim gradom domaćinom, njegovom arhitekturom, kulturom, stanovnicima i običajima.

GDJE KUPITI BULY 1803 PROIZVODE? Osim u 14 trgovina diljem svijeta, dostupni su i na službenoj stranici brenda, a cijena dostave računa se prilikom check outa. Za informaciju, iznos dostave za parfem koji košta 140 eura, bio je 18,06 €, a on se mijenja ovisno o mjestu dostave.

FOTOGRAFIJE: Buly 1803, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5