Best buy: Sunčane naočale koje su sjajan omjer trendova, cijene i kvalitete

27.06.2024. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Modne priče
#Best buy | #sunčane naočale | #Optotim

Na jednom putovanju u Stockholm, u šetnji gradom kojoj je glavni cilj bio upiti njegov vibe, naišla sam na Chimi trgovinu. Odmah me privukao jedinstven, minimalistički dizajn koji nije djelovao nimalo monotono, već cool, urbano i možda pomalo netipično za brend čiji je fokus na – sunčanim naočalama. Osvojio me interijer, ali i ponuda brenda: dizajnom su taman na granici klasike i trendova, a cijena im je uglavnom oko 150 eura.

Uskoro sam u svoju kolekciju dodala par, a brzo će se pokazati da je to bio smart shopping potez jer su se Chimi sunčane naočale pokazale kao sjajan omjer cijene, kvalitete i trendova. Škicam i neke nove modele, a ususret ljetu, zaključila sam i da su idealne za našu Best buy rubriku. U njoj donosimo isprobane i provjerene proizvode koji su nas oduševili pa smo im odlučili posvetiti koji redak da dobar glas putuje dalje.

Chimi u Stockholmu

Kako me “kupio” Chimi?

Prije nego se bacim na sunčane naočale, želim reći i par riječi o brendu. Relativno je mlad, osnovan 2016. godine u Stockholmu, s idejom stvaranja naočala, odjeće i dodataka za, kako sami kažu, fearless lifestyle. Svi proizvodi, pa tako i sunčane naočale, zamišljeni su kroz prizmu futurističke jednostavnosti, nosivosti i estetske dugovječnosti, čime su idealne za svaki aspekt modernog, aktivnog života. Chimi su osnovali prijatelji iz djetinjstva, Charlie Lindström i Daniel Djurdjevic. Njihova je ideja, piše Vogue, bila stvoriti ležerne i šarene sunčane naočale koje su selfie-friendly te spajaju kvalitetu s pristupačnom cijenom.

Kroz osam godina postojanja, otvorili su nekoliko trgovina: uz spomenutu trgovinu u Stockolmu koja me inicijalno i zaintrigirala za brend, tu je i trgovina u shopping centru NK Stockholm, zatim u Gotheborgu, Parizu, Oslu i Cape Townu. Kod nas sam ih pronašla u Optotimu, no o tome više nešto malo kasnije. Mogu se pohvaliti i suradnjom s H&M-om, koja se dogodila tijekom pandemije, kada je tema bio staycation, koncept kojim se tada naglašavala važnost pronalaženja čarobnih mjesta, bez potrebe za dalekim putovanjima. Fun fact: upravo je suradnja Chimija i H&M-a bila prva u kojoj je švedski gigant dopustio drugom brendu da osmisli i producira kampanju. Jonas Löhr, komercijalni direktor brenda, sažeo je viziju brenda idućim riječima:

U švedskom postoji riječ ‘lagom’ koju nitko drugi na svijetu nema, a znači ‘srednji put’. Mislim da ide ruku pod ruku s kreiranjem proizvoda za suvremeno tržište: nismo niskog cjenovnog ranga, a nismo ni super visokog ranga, ali smo bolji od srednjeg. Kupnjom Chimi sunčanih naočala trebali biste se osjećati kao da nosite model od 400 dolara.

Rekla bih kako je Chimi uspio u svojoj namjeri pa se prometnuo u brend koji razumije potrebe i želje modernog pojedinca. U vremenu kada želimo nešto više od same estetike, sunčane naočale s potpisom skandinavskog brenda pokazuju se kao odličan spoj funkcionalnosti i trendova, čime Chimi potvrđuje da se savršeno uklapa u svijet koji traži fleksibilnost i inovaciju. Svaki aspekt brenda odražava cool skandi stil, od minimalističkog vibea koji vlada u njegovim trgovinama pa do monokromatske privlačnosti Chimi dizajna, vidljive i u liniji sunčanih naočala i u liniji odjeće, inače predstavljene 2023.

Što o naočalama kažu iz brenda?

“U Chimiju nudimo širok spektar očnih pomagala, uključujući sunčane i dioptrijske naočale, sportske sunčane naočale i skijaške naočale, sve s ciljem da unaprijede look osobe koja ih nosi, dok pritom pružaju optimalnu vidljivost i zaštitu. Naša kolekcija nudi raznolik dizajn, od klasičnih i svevremenskih, do smjelih i suvremenih, pritom osiguravajući da svatko pronađe stil koji odražava njegov jedinstven osjećaj za estetiku. Koristimo samo najkvalitetnije materijale poput acetata, nehrđajućeg čelika i titana kako bismo osigurali da naočale ne samo izgledaju elegantno, već su i dugotrajne.

Bez obzira na to tražite li okrugle ili četvrtaste okvire, prozirna ili polarizirana stakla ili, jednostavno, klasičan i besprijekoran par sunčanih naočala, Chimi ima rješenje. Dizajn je na prvom mjestu svega što radimo, a naši talentirani dizajneri pomiču granice mogućeg u dizajnu očnih pomagala. Veliku pozornost posvećujemo dizajniranju okvira koji izgledaju sjajno te su udobni za nošenje i izrađeni da traju. Pažnja prema detaljima je neusporediva i ponosimo se stvaranjem naočala koje su lijepe i funkcionalne. Idealan su izbor za one koji žele poboljšati stil, dok uživaju u kvalitetnoj izradi.”

CHIMI 04 CORE

Kao hit model sunčanih naočala, iz Chimija izdvajaju model 04 Core. Riječ je o klasičnijem modelu koji dolazi u nizu boja: kornjačevini, prozirnoj, sivoj, zelenoj, smeđoj, ružičastoj, svijetlo smeđoj… Opisuju ih kao naočale čija stilizirana silueta stvara dinamičan kontrast s pravokutnim okvirom. Izrađene su od materijala Acetate Renew koji kombinira 42% bio-bazirane i 28% certificirane reciklirane plastike, uz čvrste metalne šarke. Inače, cijela Core kolekcija reinterpretira klasike na suvremeni način.

A tu su i dioptrijski modeli…

Chimi ponuda naočala ne staje samo na modelima za sunce, nego su dostupne i dioptrijske naočale. Izbor je iznimno bogat, a dizajn svevremenski s dozom inovativnosti po kojom se Chimi ističe. Dio dioptrijskih modela izrađen je od vrhunskog talijanskog acetata, materijala koji im jamči kvalitetu i trajnost, a kupci mogu birati između pet prepoznatljivih Chimi stilova, ovisno o vlastitim preferencijama i potrebama.

Osim acetata, Chimi u ponudi ima i steel modele izrađene od nehrđajućeg čelika. Oni predstavljaju suvremenu interpretaciju poznatih klasičnih okvira. Ovi modeli dolaze u elegantnim srebrnim i zlatnim nijansama, što svakome omogućuje da ih prilagodim svom ukusu. Bilo da kupac traži sofisticiran klasičan izgled ili želi moderan i inovativan dizajn, Chimi ima odgovor.

Zašto volim Chimi sunčane naočale?

Iako me na prvu nerijetko privuku trendovski modeli, na kraju se ipak okrenem dobroj, staroj klasici. Međutim, kod Chimi modela pronašla sam onaj savršen omjer jednog i drugog jer brend kao da “pleše” na granici klasike i trendova. Tako u ponudi imaju modele koji su dovoljno jednostavni da neće dosaditi čak i kada ih se nosi svaki dan, a pritom imaju i onaj showstopper moment u kojem ljudi, kada ih vide, požele doznati i više o njima. Tako sam za njih dobila niz komplimenata popraćenih pitanjem odakle su, uz oduševljenje kako se ne radi o modelima za koje treba izdvojiti par stotina eura – a ostavljaju takav dojam!

Uz kvalitetu leća, kod sunčanih naočala kao najvažniji kriterij izdvajam da su lagane. Volim onaj osjećaj kao da ih nemam na licu, zbog čega često posežem upravo za njima. Okviri su izrađeni od talijanskog acetata, prirodnog polimera poznatog po izdržljivosti i fleksibilnosti, što im omogućuje da budu lagane i udobne za nošenje, a istovremeno čvrste. Svakako je prednost što je materijal dobiven iz obnovljivih izvora, čime se u fokus stavlja i ekološka osviještenost brenda.

Naravno, ne mogu preskočiti kriterij od kojeg sve kreće – estetiku. Chimi model uvijek mi je pri ruci i iz razloga jer je svestran pa ga lako mogu kombinirati bilo da sam u ležernom ili sam za taj dan izabrala poslovnu kombinaciju. Zbog toga su mi posebno drage jer znam da neće “odskakati” nego biti ona savršena točka na “i” kojoj uvijek težimo prilikom osmišljavanja outfita. Dizajn je moderan i trendi, a ponudi je dostupan širok izbor različitih oblika okvira i boja koji odgovaraju različitim stilovima i preferencijama.

Gdje kupiti Chimi sunčane naočale?

Iako su odličan suvenir s putovanja, najbliža adresa na kojoj su dostupne Chimi sunčane naočale je optika Optotim. Širok izbor modela dostupan je na njihovom web shopu, a tu je i niz poslovnica diljem Hrvatske:

  • Zagreb
  • Rijeka
  • Split
  • Zadar
  • Crikvenica
  • Delnice

Čak je i online kupnja krajnje pojednostavljena: svaki je model detaljno opisan, uz naznaku radi li se o polariziranim lećama, koji je materijal od kojeg su izrađene, koje su širine i visine okvira, koji je razmak zjenica (odnosno dužina mosta između okvira), koja je duljina nogara (ručki). Nakon kupnje, naočale na adresu dolaze u razdoblju između 2 i 7 radnih dana, a tu je i garancija u trajanju od dvije godine. Dostupan je i povrat u roku od 15 dana od kupnje, kao i plaćanje na rate.

U nastavku smo izdvojili nekoliko modela u kojima smo pronašli izvrstan omjer kvalitete, izgleda i, naravno, cijene.

PRIJEDLOZI ZA KUPNJU

*Best Buy je After5 tema koju smo poželjeli i sebi i vama. Ukratko, isprobani i provjereni proizvodi i usluge kojima ćemo rado posvetiti koji redak, kako bismo vam uštedjeli vrijeme i novac. Enjoy!

FOTOGRAFIJE: Chimi, Instagram @chimi

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5