COS je ove godine krenuo sa sniženjima nešto kasnije od ostalih brendova iz H&M grupacije. Dok su & Other Stories, Arket i H&M prve popuste lansirali već u lipnju, COS sniženje je čekalo početak srpnja. No, to kašnjenje nije slučajno: ono je u skladu s promjenom pozicioniranja brenda koji se u posljednjim sezonama profilira kao sve ozbiljniji predstavnik kategorije tzv. pristupačnog luksuza.

Kada tražimo kvalitetne, bezvremenske komade za koje znamo da će proći test vremena, ne samo izradom, već i dizajnom, jedna od prvih high street adresa je upravo COS. Iako se cjenovno nalazi iznad prosjeka brze mode, ovaj brend se godinama pokazuje kao pouzdani izvor precizno krojenih, minimalističkih komada koji često izgledaju kao da dolaze iz skupljeg modnog ranga.
U prilog tome govore i brojke. Prema novijem izvještaju The Lyst Indexa, COS se smjestio na visoko šesto mjesto liste najtraženijih brendova. Ispred su samo etablirana dizajnerska imena kao što su Bottega Veneta, The Row, Chloé i Alaïa. Zanimljivo, COS-ov najtraženiji artikl u ovom razdoblju bile su upravo njihove hlače širokih nogavica, takozvani barrel-leg model, koji je obilježio sezonu.
Transformacija brenda: Od skandinavskog minimalizma do redefinirane aspiracije
Od svog osnutka 2007., COS je bio elegantniji, arhitektonski nastrojen brend unutar H&M grupacije. Fokusiran na kvalitetne materijale, krojeve koji traju i dizajn bez logotipa, uspješno je privlačio publiku koja cijeni suptilan dizajn i skandinavsku estetiku. No, posljednje dvije godine donose vidljivu promjenu. Brend polako, ali odlučno, gradi novu poziciju – onu koja uključuje aspirativniju komunikaciju i sofisticiraniju prezentaciju.
U prvoj polovici 2025. COS je predstavio niz poteza koji potvrđuju ovu ambiciju: suradnja s glumcem Adrienom Brodyjem, modna revija u mramornom kamenolomu u Ateni, lansiranje vlastite linije parfema. Komunikacija više nije fokusirana samo na proizvod, već na cjelokupan vizualni identitet i atmosferu koju brend želi graditi. Kampanje sve češće nalikuju na umjetničke editorijale, a prezentacija komada dobiva sve izraženiji galerijski karakter.

COS sniženje za ljeto 2025. koje se isplati
COS sniženje za ljeto 2025. uključuje više od tisuću modela, od laganih ljetnih haljina do zimske ponude, uključujući kapute, čizme i pleteninu. Primjerice, maxi haljina s otvorenim leđima, jedan od prepoznatljivijih komada iz kolekcije, sada se može pronaći po sniženoj cijeni, a isto vrijedi i za brojne klasike koje je moguće nositi kroz više sezona.
Vrijedi napomenuti da brend nije orijentiran na sezonske trendove u klasičnom smislu, pa su mnogi komadi dizajnirani tako da traju duže od jednog ljeta ili zime. U tom smislu, sniženje nudi rijetku priliku da se dođe do pažljivo krojenih odjevnih predmeta po povoljnijim cijenama, osobito kada su u pitanju skuplji artikli poput zimskih kaputa, koji u punoj cijeni nerijetko prelaze 500 eura.
Iako se COS i dalje ne može izravno uspoređivati s brendovima luksuzne kategorije poput The Rowa ili Jil Sandera, pomaci u strategiji, prezentaciji i rasponu cijena jasno pokazuju da brend više ne cilja isključivo na publiku brze mode. Fokus je sve više na sofisticiranosti, diskretnosti i dojmu, onome što neki nazivaju tihim luksuzom.
U konačnici, brend ne konkurira logotipima, već osjećajem da ste uložili u komad koji je promišljen, vizualno jasan i funkcionalan. Mi smo u nastavku izdvojili tek dijelić “best of” komada sa sezonskog popusta i čini nam se da je sad dobar trenutak za shopping, dok još ima brojeva. Ostatak ponude istražiti možete ovdje.
FOTOGRAFIJE: COS sniženje





































