Nismo očekivali da će jedan auto div napraviti ovako dobre modne komade

19.08.2024. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Modne priče | Novosti | Život prije 5
#Ferrari

Poznati proizvođači automobila sa svojim se brendiranim asortimanom sve više ubacuju u lifestyle vode i to nije novost. No, ono što je za nas definitivno bila novost jest to koliko je dobra relativno nova modna marka Ferrari Style. Brend luksuznih vozila s njome se okreće novoj publici, koja na ovaj način, ako već nije riječ o automobilu, ima priliku posjedovati komadić Ferrari stila i luksuza.

Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto
Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto

Ferrari Style

O ovome smo više doznali u članku na Forbesu, koji ističe da Ferrari trenutno uživa veliku pozornost svjetskih medija i publike. Razloge tome treba tražiti u prošlogodišnjem filmu Ferrari, koji je automobilskoj tvrtki osigurao uzlet u pop kulturi. Brend je također nedavno proslavio svoju 75. obljetnicu, izdavši nekoliko knjiga fotografija, a lifestyle priča nastavlja se s modnom markom i ready-to-wear kolekcijom koju je na Tjednu mode u Milanu nedavno predstavio Rocco Iannone. On je izabran za kreativnog direktora brenda Ferrari Style, a posao je dobio zahvaljujući svom bogatom iskustvu: u prošlosti je dizajnirao za brendove Dolce & Gabbana, Giorgio Armani i Pal Zileri.

Ferrarijeve modne kolekcije, ističe Forbes, predstavljaju napredno razmišljanje za automobilsku tvrtku. Pritom su usmjerene mladima pa je tako Rocco Iannone za Associated Press izjavio da mlade generacije imaju moć izraziti energiju i snagu brenda. Kada je predstavljao svoju debitantsku kolekciju u Milanu, podršku su mu došle dati mnoge svjetske face, a među njima i Anna Wintour. Stručnjaci kažu da je modni ogranak Ferrarija način na koji mlađe generacije mogu podržati marku – bez kupnje automobila. To je također način da se odgaja sljedeća generacija zaljubljenika u automobile. Bugatti i Porsche napravili su manje capsule kolekcije, ali Ferrari je trenutno jedina tvrtka luksuznih automobila koja je izgradila luksuznu modnu marku.

Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto

“Mislim da je proširenje njihovog dosega na luksuznu modu pametan način za Ferrari da dođe do većeg prihoda”, rekao je Bradford Rand, stručnjak za luksuz i osnivač tvrtke Rand Luxury, koji je od 1993. organizirao više od 2500 luksuznih sajmova. “Ovdje imate naslijeđenu marku koja je najprepoznatljivija marka sportskih automobila na svijetu, pa zašto ne proizvesti kvalitetnu liniju visoke mode i dodataka?”, zaključuje.

“Nekoliko automobilskih tvrtki grana se u dizajnu. Bentley i Aston Martin imaju svoje stambene zgrade u Miamiju, tako da ono što Ferrari radi je samo širenje njihove marke. Ono donosi više novaca i proširuje prepoznatljivost marke, jer sada ljudi ne moraju nužno voziti Ferrari, da bi ga nosili.”

Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto
Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto

Druge automobilske tvrtke mogle bi slijediti primjer i krenuti modnim putem, smatra Rand: “Bentley ima svoju liniju namještaja, Bentley Home, ali mogu ih vidjeti da rade i odijela za muškarce. Aston Martin mogu zamisliti kako stvara neku vrstu satova s ​​vintage elementima, dok bi Lamborghini mogao izrađivati pomaknutije odjevne kombinacije, budući da je među ‘glasnijim’ luksuznim brendovima. Dakle, mislim da će drugi slijediti primjer, a znam da je Ferrari to shvatio vrlo ozbiljno.”

Ferrarijeva modna linija započela je još 2021., ali je evoluirala u posljednjih nekoliko godina, naročito dolaskom Rocca Iannonea, s kojim kreće nova era brenda. Prva ikad resort kolekcija koju je Ferrari predstavio za 2025. ispunjena je arhitektonskim stilovima. Koristi održive materijale, poput Q-Cycle pređe, koja je izrađena od recikliranih guma. Kolekcija sadrži plave jakne koje podsjećaju na uniforme vozača trkaćih automobila, elegantne haljine s istaknutim patentnim zatvaračima i dramatične talijanske krojeve.

Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto
Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto

Modni brend proizašao iz auto industrije koji zna što radi

Glavna zvijezda kolekcije modnih dodataka je Ferrari GT torba, koja je dostupna u velikom izboru stilova, boja i veličina. Ferrari također ima liniju elegantnih sunčanih naočala, kao i nakita, od ogrlice s konjem koji se propinje, do kožnih narukvica i zlatnih naušnica. Ferrarijevo remenje izgleda poput sigurnosnih pojaseva automobila. Bez sumnje, sve je to privlačno mlađoj generaciji.

“Ovaj potez da postane više od marke automobila privlači mlađe kupce”, rekao je Steven Morea, direktor “Empire State Region – Ferrari Club of America”, koji se prisjetio kako je to izgledalo prije mnogo godina, kada je odlazio u glavnu Ferrari trgovinu u Milanu, koja je bila puna kapa, cipela, tenisica i majica: “Sada je to mnogo više od toga. Tu su luksuzna odijela, ženska odjeća, torbice i puno luksuznih predmeta koji se čine mnogo ekskluzivnijima.”

Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto
Ferrari Style, modna marka, modni brend, auto

Thierry Chaunu, njujorški stručnjak za luksuzne marke, kaže da će Ferrarijeva modna linija vjerojatno napredovati uz pravu formulu: “Ferrari je oduvijek bio na čelu luksuznih automobila, čini se kao logičan potez za njih da traže dominaciju nad drugim područjima luksuza. Sve dok su inovativni, ali vjerni svom bezvremenskom stilu i nastavljaju pomicati granice dizajna, bit će relevantni za sljedeću generaciju.”

FOTOGRAFIJE: Ferrari Style

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5