Scrollajući društvenim mrežama, nedavno sam naišla na oglas za Flattered. I dok takvi oglasi više promaše nego što pogode moj ukus, ovaj me zainteresirao pa sam kliknula na poveznicu i oduševila se fantastičnim komadima koji se odlikuju minimalističkim, pročišćenim linijama i jednostavnim, svevremenskim dizajnom.
Vogue Scandinavia piše kako je švedski brend brzo postao omiljen među trendseterima, upravo zahvaljujući spomenutom pročišćenom dizajnu, kvalitetnoj izradi i udobnim modelima. Flattered je s radom započeo prije desetak godina, točnije 2013., i to kroz malu liniju kućnih papuča, a danas nude širok izbor obuće i torbi. Ovih je dana predstavljena i kolekcija jesen/zima 2023., u kojoj se jasno vide Flatteredovi korijeni: skandinavski minimalizam kao sinonim za luksuz, uz dozu nonšalantnosti.
Nova Flattered kolekcija za jesen i zimu 2023
Galerija
Međutim, ovog su se puta okrenuli korporativnom svijetu i predstavili nordijsko shvaćanje pojma ‘office shoes’. Tako je Flattered u novoj kolekciji predstavio klasične modele: muška kolekcija inspirirana je mokasinkama, a ženska skulpturalnim visokim čizmama i ženstvenim siluetama. Anna Johansson, kreativna direktorica brenda, istaknula je kako je nova Flattered kolekcija mješavina minimalizma i razigranosti.
Iza brenda stoji par, Hana i Gustav, a kako sami kažu, sve je krenulo sa švedskim običajem skidanja cipela na ulaznim vratima, kako bi se izbjeglo unošenje snijega i blata u kuću. Hana je primijetila da, dok za muškarce postoje elegantne i moderne papuče, modele takvih epiteta nije lako pronaći za žene. Maštala je o papučama koje bi sama nosila u trenucima opuštanja ili s gostima. I tu se rodila ideja za Flattered.
Flattered priča krenula je s – papučama
Brend su pokrenuli uz svoje redovne poslove pa su svoju viziju ostvarivali nakon radnog vremena – radeći do kasno u noć i vikendima. Nakon nekog vremena, pronašli su malu obiteljsku tvornicu blizu Porta u Portugalu, koja je potpuno razumjela njihove želje. Nakon mjeseci napornog rada, usavršili su papuče, koje su postale potpis brenda – sa savršeno oblikovanim prednjim dijelom bademastog oblika i mekanim vunenim uloškom.
Galerija
Prilikom kreiranja obuće, željeli su pružiti i stopalu i oku – laskavo iskustvo. Dakle, zadovoljiti i funkcionalni i estetski kriterij. Odabrali su svevremenski dizajn – čiste linije, održivi stil koji traje dugo:
Bilo nam je važno da se nošenjem Flattered cipela, čak i s ‘običnom’ odjećom, osjećate dobro odjeveno.
Par je, kaže, najponosniji jer je uspio stvoriti moderan brend u industriji koju opisuju prilično tradicionalnom. Spomenuti moderan karakter ne odnosi se samo na dizajn, već i na način proizvodnje: svi su proizvodi ručni napravljeni u Europi, uz visoke standarde i uz cijenu koja nije rezervirana isključivo za luksuzni segment tržišta. U proizvodnji se vode načelom održivosti, sa željom razvijanja pametnije ponude – prilagođenije kupcima:
S jedne strane, konstantno razvijamo komunikaciju i interakciju s kupcima. S druge strane, činimo sve što možemo kako bismo smanjili utjecaj na okoliš. Vrlo je važno raditi obje stvari. Naša je industrija dio problema pa smatramo da svojom odgovornošću aktivno pridonosimo njegovom rješavanju.
CIJENA DOSTAVE ZA EUROPSKU UNIJU: Besplatna za narudžbe iznad 150 eura
CIJENA POVRATA: 5 eura
ROK ZA POVRAT: 30 dana
FOTOGRAFIJE: Flattered, Instagram @flattered