Otvara se prva H&M Beauty trgovina

04.04.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Beauty priče
#H&M

Prije nekoliko godina, H&M je svojoj ponudi odjeće, modnih dodataka i komada za uređenje doma dodao i proizvode beauty predznaka, koji se isprva možda i nisu činili toliko uzbudljivi u pravom oceanu konkurentnog make upa i skincarea. No, beauty asortiman brenda značajno je evoluirao u posljednje vrijeme i razvio se u prepoznatljivu marku za sebe, a da brend ima velike planove za njegove ekspanziju, dokazuje najava otvaranja prve samostalne H&M Beauty trgovine u svibnju 2023.

Prva H&M Beauty trgovina bit će otvorena 4. svibnja u Oslu, i to u sklopu velikog H&M flagship storea, u povijesnoj zgradi Karl Johans gate 14, koja je danas dom ne samo H&M i H&M Home trgovina, već i kompletnog norveškog i islandskog ureda brenda. Istog mjeseca uslijedit će još jedno H&M Beauty otvaranje, druge lokacije na adresi Oslo City malla.

H&M Beauty trgovina

Koncept interijera trgovine

Svaka lokacija ima oko dva puta više površine od trenutnih Beauty odjela u sklopu “običnih” H&M trgovina.

Cathrine Wigzell, generalna direktorica H&M Beautyja, dala je do znanja da su otvaranja samostalnih trgovina za H&M-ovu kozmetiku poput službenog lansiranja brenda na tržište. Iako je prostor za njih namijenjen u postojećim trgovinama H&M-a, interni tim dizajnera i arhitekata zajedno je osmislio koncept kako bi ih istaknuo kao priču za sebe. U svom radu inspirirani su bili estetikom koktel barova i spa oaza, pa je s jedne strane prostor koji je koncipiran za druženje i komunikaciju s prijateljima, a druge je intimnija zona u kojoj je sve podređeno miru i opuštanju.

H&M Beauty trgovina

Ponuda brendova H&M Beauty i drugih

Osim što se ovdje mogu isprobati i kupiti H&M Beauty proizvodi, tu su dostupne i poznate skandinavske beauty marke, kao i neke globalne koje su u ovom trenutku ekskluzivne za Norvešku, poput brenda Huda Beauty.

H&M Beauty trgovine sveukupno će biti opskrbljene s više od 80 eksternih brendova ljepote, kao što su Anastasia Beverly Hills, Smashbox, KVD, Origins, Patchology, Bybi, Monday Haircare, Escada i Juicy Couture.

H&M Beauty proizvodi

Uoči otvaranja svojih beauty trgovina, H&M je evaluirao svoj private-label asortiman kozmetike, istovremeno predstavljajući i novi identitet robne marke koja će prožeti nove maloprodajne lokacije. Cilj im je bio izgradnja vjerodostojnosti unutar svijeta ljepote i osiguravanje i zadržavanje povjerenja kupaca u H&M Beauty proizvode. Oni danas uključuju skoro sve što možemo zamisliti u svijetu ljepote, no dominantan naglasak i dalje je na make upu, koji je prirodna ekstenzija looka kojeg čine H&M-ova odjeća i modni dodaci. Fun fact je da je 50% H&M Beauty kupaca mlađe od 35 godina, a 50% novih kupaca dolazi iz generacije Z.

FOTOGRAFIJE: H&M

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5