Bio je to miris prvog make up proizvoda, tekstura subotnjeg izlaska i sjaj koji je značio da smo “cure s MTV-ja”. Juicy Tubes nije bio samo sjajilo, bio je status. Dok smo u školskim klupama diskutirale što se dogodilo u zadnjoj epizodi “Simple Lifea” i “O.C.-a”, u školskom ruksaku smo istovremeno priželjkivale imati jedan pravi beauty trofej: prozirnu tubicu Lancômeovog sjajila Juicy Tubes koja i danas evocira sve naše uspomene iz 2000-ih.
Dvadeset i pet godina kasnije, Lancôme nas je odlučio vratiti ravno u to doba. I to ne s bilo kakvom kampanjom, već pravim pop culture power potezom: ujedinili su legendarne zvijezde 2000-ih i snimili reklame koje izgledaju kao izgubljeni isječci iz omiljenih serija i realityja tog vremena.
Kampanja je započela s Paris Hilton, ikonom koja je bila utjelovljenje glossy stila i prije nego što je postojala iPhone kamera. U prvoj reklami iz serije “Juicy Kissing Web”, Paris pronalazi izgubljeni Juicy Tube i u trenutku se vraća u “Simple Life” eru. Pink boja i štras? Tu su. Chihuahua? Vjerojatno je iza kamere. Poruka? Jednostavna: “Osjećam se kao da je opet 2002., samo što izgledam još bolje.”
Nakon Paris, krenula je prava lavina poznatih lica: Ed Westwick, čovjek koji će vjerojatno zauvijek za nas biti Chuck Bass, šapće o nijansi Marshmallow Electro s istim intenzitetom kojim je nekad osvajao Blair Waldorf; Chad Michael Murray evocira uspomenu na svoje teen filmove za koje smo mislili da ćemo ih rekreirati u stvarnosti; Hilary Duff se pojavljuje rame uz rame s Lizzie McGuire; Kelly Rowland nas podsjeća na svoj crveni bob i vraća nas ravno u “Dilemma” eru, a Rachel Bilson i Mischa Barton, odnosno Summer i Marissa iz “The O.C.”, podsjećaju nas na one skoro pa nezaboravne tinejdžerske poljupce na panoramskom kotaču, naravno, uz nezaobilazan Juicy Tubes u kadru.
Juicy Tubes nije samo sjajilo. Kao što nam govori ova kampanja, to je uspomena
Juicy Tubes, lansiran 2000. godine, brzo je postao više od običnog sjajila za usne: istinski simbol Y2K estetike i nezaobilazan dodatak svake tinejdžerske torbe. Svojim visokim sjajem, voćnim mirisima i praktičnim pakiranjem, osvojio je srca mnogih, uključujući i poznate osobe poput Paris Hilton i Rachel Bilson. Na vrhuncu popularnosti, u SAD-u se prodavalo 20 tubica u minuti.
Nakon što je povučen 2018., Juicy Tubes je ponovno lansiran 2020. povodom 20. obljetnice, s 20 nijansi – 10 novih i 10 originalnih – i s dodatnim finishima. Ova relansiranja su se poklopila s povratkom sjajila u modu, potaknuta nostalgijom i utjecajem društvenih mreža.
Danas, u 2025., Juicy Tubes slavi 25 godina postojanja s “Juicy Kissing Web”. Lancôme je ovom kampanjom učinio nešto što rijetko koji brend uspijeva. Nije pogodio samo estetiku, već i osjećaj.
FOTOGRAFIJE: Lancôme