Svakih 36 sekundi u svijetu se proda jedno pakiranje hidratantne kreme s La Mer potpisom, kultne Crème de la Mer Moisturizing Cream. Već je taj podatak dovoljno interesantan i tjera nas da zavirimo dublje u povijest luksuznog brenda, koja seže do pedesetih godina prošlog stoljeća. Kada govorimo o La Meru, jedno od ključnih imena je Max Huber. Posve netipično za jedan beauty brend, no po struci je bio fizičar, a ne kemičar što je puno češći slučaj. Tražio je formulaciju kojom će zaliječiti opekline na svojoj koži, dobivene nakon nesreće u laboratoriju, gdje je radio kao jedan od NASA-inih suradnika.
Miracle BrothTM kao zvijezda svake formulacije
Želio je osmisliti formulu koja će pomoći u obnovi kože, imajući na umu moć morskih algi. Svoje je rješenje pronašao u Miracle BrothuTM, fermentiranim morskim algama kojima se dodaju vitamini, minerali i prirodna esencijalna ulja. Trebalo mu je 12 godina i više od 6000 eksperimenata da dođe do jednog od svojih najvećih otkrića – mješavine nastale fermentacijskim procesom koja pomaže u regeneraciji kože. Djeluje poput alkemije pa pojedinačni sastojci prolaze metabolički proces koji ih pretvara u mikronutrijente, kako bi ih koža lakše prepoznala i upila. Proces fermentacije jedan je od ključnih koje La Mer zagovara.
Naime, Huber njezinu snagu vidi u transformaciji morskih algi u snažan eliksir s izvanrednim svojstvima za obnovu kože. Proces fermentracije je dugotrajan, riječ je o razdoblju od 3-4 mjeseca, a u njemu se koriste energije svjetlosti i zvuka kako bi se pojačalo djelovanje morskih algi i drugih sastojaka. Svaki je od tih koraka ključan za nastajanje Miracle BrothaTM. U većoj ili manjoj količini, mješavina fermentiranih algi nalazi se u svakom La Mer proizvodu, a formula je poznata samo nekolicini znanstvenika. Prenosi se s generacije na generaciju i svaka se nova mješavina obogaćuje kapljicama iz prethodne serije, čime se održava poveznica s izvornom mješavinom.
Miracle BrothTM, u kombinaciji s ostalim sastojcima, iznimno je moćan. Pomaže u regeneraciji i hidrataciji kože te predstavlja ono što La Mer proizvode čini jedinstvenima i luksuznima. Fermentacija je više od “običnog” dijela proizvodnog procesa, ona je ključni dio narativa brenda, kojim se naglašava posvećenost znanosti i inovaciji – sve u službi ljepote. Sve je krenulo od Crème de la Mer, čija je formulacija bila prva s kultnom mješavinom. Krema je kroz godine postala poznata i omiljena zbog svoje moći transformacije kože: pomaže u liječenju njezine suhoće, pruža joj cjelodnevnu vlagu, a rezultat redovite upotrebe je prirodna blistavost i zdrav izgled.
Specifičnost brenda je u tome što ima samo jednu kremu, no ona dolazi u pet različitih tekstura. Ovisno o tipu kože, preferenciji kupca i godišnjem dobu, odnosno vremenskim uvjetima, moguće je birati između Originalne formule, Soft Cream, Fresh cream, Soft Lotiona i Mat Lotiona. Bez obzira na izbor, treba znati kako je svaka La Mer krema namijenjena za dan i noć, a korištenjem snage mora regenerira kožu, obnavlja je, smanjuje vidljivost bora i sitnih linija, hidratizira te pruža blistavost.
Što treba znati prije odabira La Mer proizvoda?
La Mer iskustvo personalizirano je i luksuzno, što znači da će najbolji prvi susret s brendom biti ako je u društvu stručnjaka, upućene osobe koja će znati preporučiti pravi proizvod i, ništa manje važno, pojasniti kako se nanosi da bi polučio najbolje rezultate. Od hidratantne kreme svakako sve kreće, no tu je još niz proizvoda koji se preporučuju različitim tipovima kože i njezinim specifičnim potrebama. Cijela linija proizvoda prikladna je za osjetljivu kožu, dizajnirana za rješavanje raznovrsnih potreba. Inače, zahvaljujući konceptu La Mer Mixology, svi se proizvodi mogu međusobno kombinirati. Kako ih koristiti, svaki kupac može doznati kroz konzultacije s La Mer Expertom koji će, ovisno o potrebama kože i lifestyleu klijenta, prilagoditi proizvode kako bi se postigla personalizirana rutina.
S kojim La Mer proizvodima krenuti?
Onima koji se prvi put susreću s La Mer proizvodima, stručnjaci preporučuju tri favorita, tzv. “The Essentials” kojeg čine hidratantna krema, losion za njegu lica i tretman za područje oko očiju. Iako na prvu vrlo klasična i jednostavna, ova rutina zapravo se prilagođava svakom pojedincu i sjajan je start za obnovu i hidrataciju kože. Upoznajmo ih!
Najpopularniji La Merov proizvod regenerira i hidratizira kožu, a rezultati redovite upotrebe su mekša, glađa i čvršća koža. Krema je odlična i po pitanju smanjivanja vidljivosti bora i sitnih linija, kao i smirivanja crvenila i umanjivanja iritacija.
Hidratantni losion namijenjen je pripremi kože lica za ostale korake skincare rutine. Vraća mu svježinu i energiju, smanjuje vidljivost sitnih linija i bora te ima moć učvrstiti i umiriti kožu.
Serum za područje oko očiju podiže i pomlađuje osjetljivi dio. Formulacija sadrži Stretch Matrix Complex koji podiže i učvršćuje prirodne konture očiju te poboljšava njihov cjelokupan izgled. Tu je i beauty hack za korištenje: stavite La Mer aplikator u hladnjak na 3 do 5 minuta radi osvježavajućeg osjećaja na području oko očiju.
Postoje li “entry-level” proizvodi?
Među prodavanijim La Mer proizvodima u Hrvatskoj su oni namijenjeni njezi usana, Lip Balm i Lip Volumizer, s kojima se mnogi odlučuju i zakoračiti u La Mer svijet. I sama sam među onima koji “padaju” na proizvode za usne pa me luksuzni brend odmah privukao svojim favoritima za usne.
Već sam na tretmanu (o kojem ću vam pričati više u nastavku) imala priliku isprobati La Mer Lip Balm, baršunasti balzam koji u sebi sadrži malu dozu mente. Na usnama je vrlo nježan i mekan, a izvrstan je za obnovu i jačanje prirodne barijere vlage kako ne bi došlo do daljnjeg oštećenja ili sušenja usana. Od certificirane La Mer stručnjakinje dobila sam i savjet kako je proizvod odličan kao maska za usne, zbog čega brzo postaje favorit u kozmetičkoj torbici.
Za a little extra, tu je La Mer Lip Volumizer koji dolazi u nekoliko nijansi: nježnoj i jarkoj ružičastoj, berry nijansi, zatim u kombinaciji ružičaste i smeđih tonova te u nježnoj koraljnoj. Dubinski njeguje i jača usne te ih instantno čini punijima i zdravijima. Već jedan potez kistom na usnama ostavlja prekrasan sjaj koji ima više od isključivo estetske funkcije: ujedno štiti usne od štetnih vanjskih utjecaja te im pruža nevjerojatnu mekoću. Može se koristiti samostalno, prije ili poslije balzama za usne ili kao primer prije nanošenja ruža.
Moj prvi susret s brendom
O La Meru sam čula niz pozitivnih iskustava i recenzija, no sama sam se tek nedavno susrela s proizvodima brenda. Taj se susret dogodio na poseban način, kroz La Mer Treatment Room. Riječ je o jednoj od usluga ovog luksuznog skincare brenda u kojoj educirani La Mer Esthetician izvodi luksuzne tretmane lica. Na većim tržištima poput Francuske, Njemačke i Poljske, ova je usluga dostupna kao dio prodajnog mjesta, a na tržištima koja nemaju ovakav koncept rade se In Suite tretmani – invitation only, baš kao što je bio tretman kojem sam i sama imala priliku prisustvovati.
Luksuzni brendovi na taj način njeguju odnose sa svojim lojalnim kupcima, nudeći im dodatnu vrijednost i personalizirani pristup. U periodu od 20. do 25. svibnja, La Mer Treatment Room gostovao je u zagrebačkom hotelu Esplanade i u beogradskom hotelu Metropol Palace pa sam i sama otkrila čar La Mer proizvoda i pristupa.
U mom slučaju, za tretman je bila zadužena Patrycja Jankowska, educirana La Mer Esthetician iz Poljske koja mi je prvo postavila nekoliko pitanja vezanih za moju kožu i skincare rutinu, a zatim me upoznala s proizvodima koje koristi u tretmanu prikladnom za moju kožu. Trajao je 45 minuta, a kroz njega sam dobila i ono što mi nerijetko nedostaje u svakodnevnoj skincare rutini – potpuno opuštanje. Zbog umora ili žurbe, dogodi se da beauty rutinu samo “odradim”. Tako potrebe kože budu zadovoljene, no nedostaje onaj me time moment, što sam i više nego kvalitetno nadopunila kroz posebno La Mer iskustvo. Luksuzni proizvodi u kombinaciji s personaliziranim tehnikama masaže rezultirali su svježinom i blistavošću te izvanrednom relaksacijom.
Drugi dan me čekalo putovanje pa me, zbog spoznaje koliko avionski zrak može isušiti kožu, ovaj tretman dodatno veselio jer sam je unaprijed pripremila za let. A da je bio “pun pogodak”, potvrđuju i riječi koje mi je uputila moja prijateljica-suputnica, rekavši kako mi koža izgleda baš fresh. Taj komentar potvrđuje i filozofiju kojom se La Mer vodi prilikom pružanja ovakvih tretmana: osmišljeni su kako bi naglasili prednost svakog pojedinačnog proizvoda, s naglaskom na vidljive rezultate već nakon prvog tretmana.
Fotografije: La Mer, Mirna Marić
Plaćeno partnerstvo s tvrtkom Orbico Beauty