Na partyju ste punom nepoznatih ljudi na kojem ne želite biti. Ostajete li ili odlazite?

17.09.2024. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Beauty priče
#Lancôme

U životu se često nađemo na mjestima na kojima ne želimo biti – poput partyja iz naslova, prepunog nepoznatih lica, na kojem svaki razgovor zvuči prazno, a atmosfera ne odražava naše stvarne želje. Ipak, umjesto da odemo, ostajemo. Zašto? Zbog očekivanja, konformizma ili straha da ćemo biti nepristojni. I dok se prilagođavamo onome što se od nas očekuje, zaboravljamo slušati vlastiti unutarnji glas.

No, možda je pravi trenutak da se zapitamo – trebamo li doista ostajati na mjestima koja nisu za nas?

Ovaj interni dijalog, kojeg ćemo tematski nazvati should I stay, or should I go, iako je primjenjiv na najrazličitije situacije u našoj svakodnevici, sve nam se češće događa u posljednjih nekoliko godina. Pandemija nas je natjerala da se izoliramo, preispitamo svoje odnose i osjetimo koliko je dragocjeno naše vrijeme i energija. Shvatili smo da ne moramo uvijek biti prisutni i da možemo birati gdje želimo ulagati sebe, a gdje ne. Također, kako starimo, dolazi iskustvo i mudrost koja nas uči da je “ne” jednako važno kao i “da”. Naša potreba da se ne konformiramo više nije stvar bunta, nego spoznaje da je jedini put do sreće onaj koji krojimo prema vlastitim vrijednostima, a ne prema društvenim očekivanjima. U ovom novom svijetu, sve više nas uči reći “ne” situacijama koje nisu u skladu s onime što zaista želimo ili osjećamo.

Potreba da pronađemo vlastitu sreću, i to po vlastitim pravilima, savršeno se poklapa sa spoznajom da ta sreća zapravo dolazi iznutra, iz nas samih, a zatim se translatira na van.

Primjer sretne žene, koji nas dugi niz godina istovremeno i fascinira i inspirira, svakako je onaj Julije Roberts. Slavna holivudska glumica, poznata i kao Pretty Woman, svojim osmijehom obasjava svaku prostoriju u kojoj se nađe, a danas je najsretnija verzija sebe jer živi svoju autentičnost i nakon nekoliko desetljeća rada i dalje ima neustrašiv pristup glumačkom poslu.

Poznato je da je na svom profesionalnom putu, kroz prošlost, imala više trenutaka u kojima se nije libila pokazati svoje “ja”, čak i kada ju je to moglo koštati glumačkih angažmana. Jedna od najupečatljivijih priča dolazi s početka njezine karijere na snimanju filma Steel Magnolias. Redatelj Herbert Ross bio je izrazito strog prema mladim glumicama, uključujući Roberts, koja tada nije bila velika zvijezda. Usprkos njegovim pritiscima, pokazala je otpornost i na kraju briljirala u svojoj ulozi, zaradivši nominaciju za Oscara za najbolju sporednu žensku ulogu​.

Nije tajna i da odbija projekte koji nisu u skladu s njezinim vrijednostima. Jedan od primjera je film Shakespeare in Love – Roberts je bila u ranoj fazi produkcije, ali je odustala jer nije osjećala da je to prava uloga za nju. Kada se odlučila posvetiti obitelji, u kojoj je pronalazila najveći oslonac i sreću, nije marila za to hoće li ju Hollywood zaboraviti – uzela je pauzu od romantičnih komedija na čak 20 godina jer scenariji koji su joj se nudili nisu bili one kvalitete iz 90-ih godina.

Ovo su samo neke od priča koje odražavaju njezinu nepokolebljivost i sposobnost da uvijek ostane vjerna sebi, a točno takvu ju prepoznajemo i u kampanji koju predvodi za novi Lancôme parfem La Vie Est Belle L’Elixir.

Nova La Vie Est Belle kampanja

Scenarij kampanje vraća nas točno na početak ove priče: slavna Oskarovka liftom se vozi na jednu zabavu na kojoj, shvaća, zapravo uopće ne želi biti. Njezina sreća počinje upravo s njom i u idućem kadru vidimo ju kako živi život punim plućima na vrhu Arc de Triomphea u Parizu, upijajući prizor Eiffelova tornja, umjesto gomile nepoznatih lica na otmjenoj zabavi.  

View this post on Instagram

A post shared by Julia Roberts (@juliaroberts)

Ova je kampanja na idealan način prenijela srž novog Lancôme parfema La Vie Est Belle L’Elixir, koji je odvažan poput osobe koja ga nosi, a senzualan poput trenutka u kojem odlučimo slijediti vlastiti put. On je simbol promjene, odvažnosti i hrabrosti da se prkosi očekivanjima.

S njim, Lancôme donosi modernu interpretaciju klasične ženske snage – nježne, ali odlučne, mekane, ali nepopustljive.

La Vie Est Belle L’Elixir

Možete ga promatrati kao još jednog nasljednika La Vie Est Belle mirisne obitelji koja je debitirala još 2012. godine, no on je ipak mnogo više od toga. Glavni parfumeri Antoine Maisondieu i Christophe Raynaud (Givaudan) napravili su odmak od klasike i zamislili La Vie Est Belle L’Elixir kao cvjetno-drvenasti gurmanski miris. Upravo gurmansku interpretaciju dobiva cvijet ljubičice koji je klasičan sastojak visoke parfumerije, a kontrast njoj u istoj kompoziciji predstavlja očaravajući apsolut kakao maslaca.

Elegantna mirisna kreacija tako dolazi s dozom stava, kako bi utjelovila inspirativno novo raspoloženje u kojem žene prihvaćaju sreću pod vlastitim uvjetima.

Vrhunski storytelling tu ne staje, već ga Lancôme gradi dalje i sa samom bočicom parfema. Suzanne Dalton, dizajnerica bočice La vie Est Belle L’Elixir, željela je stvoriti ravnotežu između senzualnih ženskih oblina i čistih rubova moderne siluete. Kristalni osmijeh, koji je ugraviran u staklo, simbolizira vezu između bočice i osobe koja je drži. Da bi proizvod dobio zeleno svjetlo, Suzanne je napravila preko 200 verzija, prije nego što su u rukama imali finalno rješenje.

Rujan je mjesec u kojem upoznajemo ovaj novi uzbudljivi miris sreće, koji nas kroz mali, svakodnevni ritual nanošenja parfema podsjeća na to da je život je samo jedan i da slijedimo sebe i svoja pravila kako bismo pronašli svoju sreću.

Gdje i po kojoj cijeni kupiti Lancôme La vie Est Belle L’Elixir?

Parfem je dostupan u domaćim parfumerijama kao i u web shopu brenda Lancôme.

Uz kupnju La vie Est Belle L’Elixir mirisa u Lancôme web shopu, na poklon dobivate mini verziju mirisa (10ml), a uz kod LELIXIR dobivate i Lancôme mirisnu svijeću. Ponuda vrijedi do 30. rujna 2024 ili do isteka zaliha.

Cijene u Lancôme web shopu iznose 99 € za 30 ml parfema, 140 € za 50 ml parfema i 195 € za 100 ml parfema.


Plaćeno partnerstvo s L’Oreal Adria-Balkan

Fotografije: Lancôme

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5