U moru TikTok beauty trendova, ovaj nije iluzija

28.02.2025. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Beauty priče
#Melem

2020. je godina, u prvom smo lockdownu, a ljudi provode dane stvarajući rutine “novog normalnog” i plešući na TikToku. Upravo u tom periodu ova je društvena mreža “buknula”, a pomalo blesav, iako ludo viralan sadržaj koji je s nje tada dolazio, dao nam je tek mali preview toga u kojoj će mjeri TikTok zavladati našom svakodnevicom.

I dok se ti stari plesovi sada pretražuju pod pojmom “Old TikTok Dances 2020” ili “First Lockdown TikTok Dances”, grijući srca ljubitelja nostalgije, platforma kao takva već je odavno otišla daleko, daleko naprijed i danas više podsjeća na inkubator novih modnih, beauty, gastronomskih i drugih (mikro) trendova, koji dotiču baš svaki aspekt naših života. U svemu tome, možda je najfascinantniji učinak koji je TikTok imao na svjetsku beauty industriju i nije bez razloga kada ugledni mediji poput Business of Fashion donose analize u kojima TikTok nazivaju najvećim motorom rasta u industriji ljepote. Od najutjecajnijih viralnih trendova do startup brendova koji su postali milijunaši, u beauty svijetu, zahvaljujući TikToku, nikad nije bilo dinamičnije no danas. A što je s nama? I možemo li “progutati” sve te trendove? Na koji trend u moru njih vrijedi obratiti pozornost – i koji je trend izdržao test vremena? Jednom od njih upravo svjedočimo i na domaćoj beauty sceni...

Kako je sve počelo s beauty trendovima na TikToku

Vratimo li se u pandemijske dane, mjesece i godine, dolazimo do totalnog procvata skincarea. U periodu u kojem se zapravo i nismo imali potrebe šminkati za posao, do izražaja je došlo sve ono što možemo učiniti za svoju kožu; za njezino zdravlje i za njezinu kvalitetu. Kako su plesovi na TikToku polako odlazili u ropotarnicu prošlosti, njihovo mjesto počele su zauzimati preporuke proizvoda. Sve te preporuke bile su prvenstveno motivirane osobnim iskustvima, sa stvarnim ljudima koji su dijelili stvarne skincare rutine, the good, the bad & the ugly, ne skrivajući svoje probleme s kožom i slaveći kada su uspjeli pronaći rješenje koje im odgovara. Tako smo počeli sve više naginjati autentičnim pričama, a jednostavno snimana i ne pretjerano estetizirana videa u obliku testimoniala djelovala su nam iskrenije od pomno kuriranih i filterima usavršenih fotografija na Instagramu.

Sve ono što bismo inače podijelili s prijateljima na kavama i druženjima, postalo je TikTok sadržaj, a platforma se progresivno širila s čitavim zajednicama članova, koje su ovdje pronašle prostor za informaciju, edukaciju, razmjenu iskustava i podršku. Sami korisnici su evoluirali u autoritete, što je dovelo do zanimljivog pomaka u smjeru toga da su se beauty brendovi počeli oslanjati na svoje kupce kao na ambasadore, umjesto uobičajenih reklamnih lica.

Ljepota je danas jedna od najvećih i najuspješnijih zajednica na TikToku, koja konstantno generira viralne proizvode koji pronalaze put do šire publike.

U Beauty Playbooku koji je TikTok objavio u 2024., otkriven je podatak da je 52% korisnika kupilo beauty proizvod nakon što su došli u doticaj s određenim beauty sadržajem na TikToku, a što se tiče samog TikTok Shopa, iz društvene mreže su otkrili da se jedan beauty proizvod proda svake dvije sekunde u njihovom Shopu, što dovoljno govori o njegovoj snazi i potencijalu za brendove.

Viralni trendovi

TikTok algoritam i oslanjanje na interakcije korisnika znače da svatko ima mogućnost utjecati, no dok smo s jedne strane dobili priliku brzo i efikasno doći do onoga što nam treba, s druge strane našli smo se na vjetrometini mikro trendova koji brzo dolaze i još brže odlaze. U posljednjih nekoliko sezona svjedočili smo, samo primjera radi, trendu office siren make up, koji je miješao profesionalnost s dozom zavodljivosti i usprkos početnom entuzijazmu brzo pao u zaborav. Velika stvar bila je i mob wife estetika, s intenzivnom šminkom u znaku tamnog smokey eyesa i naglašenih usana, no ostavili smo ju u 2024. Bilo je tu još svačega: tomato girl aesthetic, crying girl make up, glass skin tint, 90s supermodel brows… Sve što je u datom trenutku poslužilo svrsi, no što je već odavno napušteno u korist nekog novog trenda.

No, postoje i trendovi koji se još drže, usprkos svemu. Neki od njih su clean girl aesthetic, skin cycling, kao i glazed look kojeg je popularizirala Hailey Bieber. Razloge treba tražiti u njihovoj održivosti, odnosno prilagodljivosti svakodnevnom životu jednog šireg targeta ljudi. Tu je zatim i pH-reactive make up, trend koji već nekoliko godina vlada na TikToku, a u stvarnosti je s nama i mnogo dulje, još od tinejdžerskih dana kada su make up proizvodi koji reagiraju na pH naše kože postali ultimativni hit.

pH-reactive make up

TikTok korisnici jednostavno obožavaju sve što uključuje promjenu boje i element iznenađenja pri isprobavanju pa se pH-reactive make up s razlogom smjestio u nišu koja stalno iznova uspijeva izazvati interes publike.

Učinak Melem Illusionista

Dior Addict Lip Glow i Winky Lux pH balzami, dva su proizvoda koja mijenjaju boju na usnama i posredstvom TikToka su ostvarila kultni status, a prošla je godina na TikToku bila u znaku Prada Astral Pink Color Changing Lip Balma. Cijelu filozofiju ovakvih proizvoda nastojat ćemo svesti u jednu rečenicu: pH-reactive make up je poseban jer se prilagođava individualnom pH-u kože, stvarajući personaliziranu nijansu koja savršeno odgovara svakom korisniku.

Ono što je najbolje kod ovog trenda je što su zahvaljujući beauty inovacijama u posljednjim godinama, pH-reactive proizvodi postali bolji i kvalitetniji no ikad. To nam dokazuje i novi proizvod na hrvatskom tržištu koji podržava ovaj trend: Melem Illusionist.

Melem Illusionist

Ako ste prve pH-reactive make up proizvode isprobali u vremenima kada još nisu bili dorasli zadatku pa su uglavnom imali jednodimenzionalnu kričavu pink boju, mišljenje će vam bez sumnje promijeniti novi Melem Illusionist. Ovo je jedan od tih proizvoda koji će ne samo zaintrigirati širu publiku, već i svojim dopadljivim, nosivim učinkom doprinijeti opstanku ph-reactive trenda na beauty sceni.

Poput mađioničara, Melem Illustionist stvara magiju u trenutku kontakta s usnama. Dotad, na prvu će vam se činiti da se radi o klasičnom Melem balzamu kojeg naše usne vole već desetljećima. Tek nakon nanošenja razvija se u prilagođenu boju, koja ovisno o vašem pH kože može varirati od nježnog do jačeg ružičastog tona. Koju god boju dobili, odnosno kako god će blazam odreagirati, očekuje vas jednostavna formula za prirodan i lagan izgled, koju baš poput Melemova bestsellera, Lips & Cheeksa, možete nanositi i na usne i na obraze.

Melem Illusionist

Prošlog smo tjedna isprobavali ovaj balzam u različitim situacijama i prigodama i čini nam se kao sjajan dodatak za torbicu svake žene koja na dnevnoj bazi balansira između poslovnih i privatnih obaveza i voli pri ruci imati jednostavan, a efektan proizvod koji će u trenu licu donijeti malo boje i živosti i transformirati njezin look. Šlag na kraju definitivno je njegujuć moment samog Melema, čija hranjiva tekstura kroz cijeli dan njeguje usne i čini ih zdravima i sočnima.

Melem Illusionist dostupan je u svim drogerijama i većim trgovinama te u Melem online trgovini www.nesesser.com. Balzam je dostupan u ograničenom izdanju pa vam preporučujemo da ovog vikenda osigurate zalihe prije nego što nestanu s polica.

Sadržaj je nastao u suradnji s brendom Melem

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5