Brend koji je osvojio društvene mreže: Zašto su svi ludi za Meshki haljinama?

16.04.2025. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Modne priče
#party haljine | #haljine | #dizajnerski komadi

Velika je šansa da ste ih i sami uočili na društvenim mrežama, a ako niste, danas vam na njih skrećem pažnju: Meshki haljine. Prvi sam ih put uočila prije nekoliko mjeseci, točnije jednostavan, a genijalan crno-bijeli model Presley koji me kupio na prvu te sam momentalno poželjela prigodu na koju bih je mogla nositi. Gornji dio s Bardot izrezom i dugim rukavima naglašava siluetu, a kontrast s nabranom suknjom stvara upečatljiv vizualni efekt. Ovaj model, baš kao i ostale Meshki haljine, elegantno spajaju moderan stil i klasičan šarm, što je jedan od razloga njihove popularnosti.

Australski brend Meshki

InStyle opisuje Meshki kao jedan od brendova koji je dugo bio najbolje čuvana modna tajna, s besprijekornom ponudom koja uključuje luksuzne bridal komade, večernje haljine koje garantiraju komplimente, odjeću za godišnji, ali i udobne basic komade. Novinarka ističe kako je kvaliteta vrhunska, a sve što je isprobala pristaje nevjerojatno dobro jer, kaže, ima nešto čarobno u Meshki tkaninama. Iako su haljine u fokusu, ovo nije priča samo o lijepoj i kvalitetnoj odjeći, nego i o uspjehu Meshki brenda.

Financial Review piše kako je Meshki prvotno zamišljen kao side hustle, kao dodatni posao uz fakultet, no brend kojeg su osnovale Natalie Khoei i Shadi Kord danas se opisuje kao “klasična” priča iz snova o kojoj maštaju poduzetnici: kada su Natalie i Shadi 2013. pokretale Meshki, svaka je uložila tek 200 australskih dolara. Desetak godina kasnije, brend se pripremao ostvariti prihod od 300 milijuna dolara. Njihov je uspjeh popraćen i poslovnim priznanjima pa su proglašene EY poduzetnicama godine, što je prvi put da je jedan modni brend osvojio takvo priznanje.

Brend je krenuo s veleprodajom, no 2016. osnivačice prelaze na vertikalni poslovni model – same dizajniraju i proizvode komade, a danas Meshki nudi odjeću, kupaće kostime, activewear, modne dodatke i bridal kolekciju. Kao i mnoge modne priče, počele su na Instagramu, gdje su dijelile modne fotografije. Ubrzo su počele prodavati modne dodatke, zatim odjeću od drugih dobavljača, a kasnije odlučile same dizajnirati – kampanje su snimale između semestara, a na poruke kupaca odgovarale dok su slušale predavanja.

“Ono što volim kod Meshki priče je to što utjelovljuju australski poduzetnički san. Shadi je imigrantica, Natalie ima roditelje rođene u inozemstvu. Počele su s 400 dolara, a danas isporučuju u 190 zemalja. To je priča o otpornosti i upornosti – prava australska ‘have-a-go’ energija”, izjavila je za Financial Review voditeljica tržišta EY Oceania, Selina Short, te posebno istaknulo njihovo precizno razumijevanje ciljane publike, kombinaciju pristupačnosti i stila te brzinu širenja na međunarodna tržišta. Natalie je komentirala kako su svjesne da danas potrošači traže vrijednost za novac pa su kroz Meshki poželjele zauzeti mjesto između brze mode i luksuza; negdje u sredini:

Dolazimo iz skromnih sredina i još uvijek razmišljamo o mladim potrošačicama, kakve smo i same nekada bile. Želimo stvarati odjeću koju bismo i same nosile, s naglaskom na kvalitetu i dugotrajnost. Vjerujemo u bezvremenost i izdržljivost.

Ključan trenutak u usponu brenda dogodio se 2016., kada je Kylie Jenner objavila selfie u zrcalu, noseći njihovu bijelu satensku haljinu. Taj je trenutak donio ogroman val interesa za brend, a ubrzo su i druge slavne osobe, poput Jennifer Lopez i Hailey Bieber viđene u Meshki komadima – mnogi od njih rasprodani su u svega nekoliko dana. No, porast popularnosti brenda nije pogonjen isključivo slavnim imenima. Influencer marketing, dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama i zanimljiv organski sadržaj postali su glavni izvori prometa za brend. Osnivačice su krenule od razumijevanja što točno njihova publika traži i u kojoj kategoriji odjeće mogu dominirati pa je fokus pao na Meshki haljine, piše Hypotenuse AI.

Meshki haljine

Haljine su daleko najprepoznatljiviji i najtraženiji dio Meshki asortimana. Njihovi su krojevi dizajnirani kako bi naglasili figuru, uz sofisticiran i ženstven dojam. Dužine idu od mini do maxi, često s naglaskom na struk, duboke izreze, otvorena ramena i pripijene, ali profinjene siluete. Meshki haljine najčešće dolaze u neutralnim bojama, poput bijele, bež i crne, s povremenim naglaskom na pastelne ili metalik tonove koji prate sezonu. Jedan od modela koji je privukao pozornost je Presley model iz uvoda, haljina koja kombinira gornji uski pleteni dio s plisiranom suknjom. Ovaj kontrast tekstura i krojeva stvara elegantan, ali istovremeno trendi komad koji je osvojio društvene mreže. Haljina se nosi na razne načine – uz štikle za večernji izlazak ili uz sandale i balerinke za dnevnu varijantu, što joj dodatno povećava vrijednost u ormaru.

@meshki

Prepare your fall wardobe 🍁The PRESLEY dress. #MESHKI #tiktokfashion #maxidress #fall #fallfashion

♬ original sound – Meshki

Meshki haljine krojene su tako da naglase liniju tijela, no bez neugodnog “stezanja”. Materijali poput rebrastog pletiva, rastezljivog satena i mekane viskoze omogućuju da haljina “sjedne” na tijelo na pravi način, bez osjećaja krutosti ili potrebe za dodatnim oblikovanjem. Zato mnoge žene, koje su u ormar dodale Meshki haljine, ističu kako im takvi modeli stvaraju osjećaj da su u dobro krojenom, dizajnerskom komadu, no po pristupačnijoj cijeni. Recimo, trenutno je aktualno sniženje pa se mnoštvo komada može pronaći po cijenama nižim 30-40% posto u odnosu na redovnu te se cijena kreće već od 40-50 eura. Model Presley, kojeg smo spomenuli već nekoliko puta, trenunto je 83 eura.

Ono što Meshki haljine izdvaja iz ponude su sitni, ali pažljivo osmišljeni detalji – skriveni patentni zatvarači, decentni prorezi, ručno postavljeni nabori i čistoća linija. Haljine su obično bez podstave, što stvara osjećaj lakoće prilikom nošenja. Upravo ta jednostavnost omogućuje svestrano stiliziranje i personaliziranje, u skladu s prigodom i stilskim preferencijama.

Brend dostavlja i u Hrvatsku, a cijena dostave je 30-ak eura. Iz Meshkija napominju kako su porezi uključeni u cijenu proizvoda za većinu zemalja, tako da se pri naplati ne dodaju dodatni porezi. Međutim, neke narudžbe mogu podlijegati dodatnim carinskim i uvoznim pristojbama, koje se razlikuju od zemlje do zemlje, ako ukupna vrijednost narudžbe premaši određeni prag. Standardna dostava traje između 7 i 15 dana, a više detalja o dostavi možete pronaći na poveznici.

FOTOGRAFIJE: Instagram, Meshki

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5