Željka je lansirala svoj brend na početku pandemije. Ovako je nastavila razvijati Minami

06.12.2024. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Modne priče
#hrvatski dizajneri

Ovih je dana Minami predstavio novu kolekciju koja u fokus stavlja kožu i donosi interesantne zimske komade, što nam je bio odličan povod za priču o ovom hrvatskom brendu. Bezvremenski stil na moderan način – tako bih, u najkraćim crtama, opisala Minami, iza kojeg stoji Željka Šafran, konstruktorica s dugogodišnjim iskustvom u tekstilnoj industriji. Ideja je, kaže mi, postojala dugo, no stvari su se posložile tek nakon rođenja djevojčice.

Priča je krenula kao brend dječje odjeće jer su Željka i njezin partner shvatili da na tržištu ima prostora za kvalitetan brend u čijem je fokusu odjeća za djecu. S vremenom su proširili asortiman i na žensku odjeću, a Minami komadi danas su rado nošeni među ženama različitih stilova. Svima je zajedničko da cijene kvalitetnu izradu, dugotrajnost i dobar dizajn; sve što Minami nudi kroz svoje kolekcije.

Hrvatski brend Minami

Paralelno s lansiranjem brenda, krenula je i pandemija. Osnivačica Minamija prisjeća se da je riječ o vrlo izazovnom razdoblju, no vjetar u leđa dobili su velikodušnom podrškom medija. Naravno, u cijelom su procesu dosta i naučili te samouvjerenije krenuli u razvoj brenda.

“Kako je potražnja rasla i kako se širio krug naših klijentica, postalo nam je jasno da postoji potražnja i za kvalitetnom ženskom odjećom pa smo uskoro proširili asortiman. Vjerni klijenti i prijatelji prate nas cijelim putem i zahvaljujući njima, uskoro ćemo proslaviti 5. rođendan Minami brenda”, rekla je za After5 Željka Šafran.

Od samog početka, prisjeća se, odlučili su da po pitanju kvalitete izrade i tkanine neće raditi kompromise:

“Kada je taj uvjet zadovoljen, veliku nadu polažemo u ideju da naše komade mogu nositi i sljedeće generacije, izvući bezvremenski Minami komad iz maminog ormara, koji kroz godine nije izgubio ni na kvaliteti ni na ljepoti. Pritom prednost uvijek dajemo praktičnoj i udobnoj odjeći koja, u odnosu na trendove, naglasak stavlja na funkcionalnost i bezvremenski stil.”

Minami, Željka Šafran, ženska moda, dječja moda, hrvatski dizajneri, hrvatski brend, domaći brend
Željka Šafran

Željka ističe kako je kvaliteta u fokusu, no veliku pažnju posvjećuje i prilagođavanju kolekcija današnjem užurbanom životu jedne žene.

Svojim dizajnom želimo ponuditi komade koji se mogu nositi u raznim prigodama, a da se žena pritom dobro osjeća – nalazila se na poslu, u parku s djetetom ili na večeri… Dakako, pritom na umu uvijek imamo i održivu proizvodnju i razvoj brenda.

Shodno tome, ne stvaraju nepotrebne zalihe, ne gomilaju otpad, koriste deadstock tkanine, a odjeća koja se izrađuje za klijentice je custom made. U današnje vrijeme, govori Željka, takav personalizirani pristup posebno je važan pa vjeruje kako klijentice to prepoznaju i cijene. Zimska kolekcija donosi kombinaciju crnih, plavih i bijelih komada, među kojima najviše odskaču komadi od biljne kože, kakve u Minami kolekciji vidimo prvi put.

“To su duga suknja, hlače i maksi haljina koje evociraju devedesete te jedna jakna čija su leđa presvučena svilenim organdijem”, rekla je dizajnerica Željka Šafran. Radi se o tzv. gin skin, biljnoj koži iza koje stoji hrvatska kompanija Sabant Skins, a koju izrađuju od otpada nastalog u proizvodnji gina.

Tu je i niz prepoznatljivih tailoring komada, poput bijelog odijela i mini haljine s izrezom na leđima. Pozornost krade i vuneni kaput za kojeg iz brenda kažu da može biti – doživotan.

“Plava se vraća na velika vrata pa je tu i jedno plavo odijelo”, kazala je Željka Šafran i dodala da je ova zimska kolekcija bila idealna za prvu suradnju s dizajnericom nakita Selmom Štrkljević Mravak. Splitska dizajnerica iza brenda Little Wonder je tako za novu kolekciju kreirala broševe koji odlično pristaju uz stroge Minami krojeve.

Kolekciju uživo možete pogledati u MINAMI showroomu na adresi Varšavska 7, 3. kat, uz prethodnu najavu na minami.magic.hr@gmail.com. Sve novosti najbolje je pratiti putem Instagrama, a iz brenda poručuju kako su otvoreni za sve upite i komentare jer kroz razgovor s klijenticama dobivaju neprocjenjiv feedback i želju za stvaranjem.

FOTOGRAFIJE: Matej Jurčević

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5