Nakit koji traje godinama, a cjenovno je pristupačan: Brendovi u čiju ponudu vrijedi zaviriti

31.01.2025. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Modne priče
#nakit

Izbor nakita nekada je značio dvije krajnosti: na jednoj je strani bio fini, luksuzni nakit, a s druge komadi s high street scene, koji često ne bi bili dugog vijeka. Međutim, danas postoji sve veći broj brendova koji uspješno spajaju stil, kvalitetu i pristupačnost, nudeći nakit koji izgleda sofisticirano, ali nije rezerviran samo za posebne prilike. Takvi brendovi nakita ciljaju na srednji cjenovni rang, pružajući širok spektar dodataka koji odgovaraju različitim budžetima i ukusima – uz dugovječnost kao ključnu stavku, koja ih izdvaja od prolaznih trendova.

Brendovi čiji nakit traje godinama

MONICA VINADER

Brend je osnovan 2008. godine, s ciljem dizajniranja nakita koji osnažuje i traje. Odgovorna i održiva proizvodnja u srži je onoga što rade pa tako koriste isključivo 100% reciklirano zlato i srebro, kao i u potpunosti recikliranu ambalažu te višekratne vrećice. Zahvaljujući programu transparentnosti, kupac ima mogućnost pratiti svaki korak, od dizajna i nabave materijala do izrade pakiranja, što je potez kojeg su napravili sa željom da svatko donosi informiranu odluku o kupnji. U svojoj ponudi brend ima ponešto za svakoga – od prstenja s laboratorijski izrađenim dijamantima do ležernijih narukvica. Svaki komad odiše istom elegantnom estetikom, a brend i među celebrityjima ima niz poklonika koji Monica Vinader komade biraju u raznim prigodama, od dnevnih do formalnih.

GDJE KUPITI? Službeni web shop brenda, Farfetch, Zalando,

ANISSA KERMICHE

Nakon studija inženjerstva i računalnih znanosti, dizajnerica rođena u Parizu odlučila je slijediti svoju strast prema dizajnu nakita te 2016. osnovala vlastiti brend. Stekla je popularnost sa svojim keramičkim vazama koje slave žensku figuru, poput poznate “Love Handles” vaze. Kermiche je izjavila da njezin rad odražava generaciju uspješnih, moćnih i duhovitih žena koje je okružuju. Jedna od njezinih kolekcija je i “Dame de Diamant” koja sadrži upečatljive komade s lažnim biserima i naušnice s dijamantnim efektom. U svojem radu istražuje granice dizajna, spajajući pritom umjetnost i funkcionalnost te stvarajući komade koji su istovremeno provokativni i elegantni, uz fokus na žensku snagu i ljepotu.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, Net-a-Porter, Farfetch

MISSOMA

Missomine komade možemo opisati kao “viralni” nakit, a kroz godine je postala sinonim za visokokvalitetan i cjenovno pristupačniji nakit koji odražava stil osobe koja ga nosi. Komadi su izrađeni ručno, od recikliranog 18-karatnog pozlaćenog srebra te recikliranog srebra, s naglaskom na održivost. Brend također surađuje s kreativcima poput influencerice Lucy Williams i dizajnera Harrisa Reeda, stvarajući jedinstvene kolekcije. Misomma je namijenjena za svakodnevno nošenje, s mogućnošću slaganja i kombiniranja različitih komada kako bi se postigao personalizirani izgled. Brend stavlja i snažan fokus na održivost i društvenu odgovornost, aktivno radeći na smanjenju štetnog utjecaja na okoliš.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, Farfetch

PDPAOLA

Brend nakita sa sjedištem u Barceloni osnovali su brat i sestra, Paola i Humberto Sasplugas, 2015. godine. Poznat je po suvremenom dizajnu koji spaja eleganciju i modernu estetiku, nudeći širok raspon komada izrađenih od visokokvalitetnih materijala poput laboratorijski uzgojenih dijamanata, 18-karatnog zlata, srebra i prirodnog dragog kamenja. Njihova Fine Jewelry kolekcija donosi ručno izrađene komade koji kombiniraju tradicionalne tehnike i najnoviju tehnologiju. Ova linija nakita izrađena je od 18-karatnog zlata i ukrašena laboratorijski uzgojenim dijamantima, što osigurava vrhunsku kvalitetu i smanjuje utjecaj na okoliš.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, Shareno.hr, Krona

MEJURI

Ovaj moderni brend nakita vjeruje da je nakit jedan od načina kako iskazati ljubav prema sebi. Osnovala ga je Noura Sakkhija, s ciljem da preokrene tradicionalnu industriju nakita, koja je bila usmjerena prema tome da muškarci darivaju žene. Umjesto toga, željela je potaknuti da žene slave same sebe, piše Harper’s Bazaar. Brend svakog tjedna lansira novi dizajn, ali u ograničenim količinama, a svaka dodatna proizvodnja temelji se na potražnji kupaca. Nakit je minimalistički i elegantan te se u izradi koriste materijali poput 14-karatnog zlata, srebra i etički nabavljenih dijamanata. Mejuri ima za cilj nastaviti redefinirati industriju nakita, potičući žene da se izraze kroz suvremene, visokokvalitetne i održive komade.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda

PACHAREE

Pacharee se nedavno pojavio na reviji 3.1 Phillip Lim za proljeće 2025., kada je predstavljen prvi ukrasni nakit za torbe s potpisom ovog brenda, a komadi nakita viđeni su i na Carrie Bradshaw u seriji “And Just Like That…”. Ako volite biserni nakit, ovo je brend kojeg biste vjerojatno voljeli upoznati. Tajlandsko-švicarska dizajnerica Pacharee-Sophie Rogers je u svom radu inspirirana prirodnim oblicima te bira “nesavršeno savršene” bisere i drago kamenje za kolekcije, vjerujući da se u njima kriju prekrasne karakteristike koje se mogu istaknuti elegantnim dizajnom. Inspirirana je istraživanjem majčine kutije s draguljima, a posebno se fokusira na barokne i keshi bisere, slaveći njihovu sirovu, prirodnu ljepotu u svakom komadu.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, Net-a-Porter

ROXANNE ASSOULIN

Roxanne Assoulin je dizajnerica nakita s gotovo četiri desetljeća iskustva koja je tijekom karijere surađivala s brendovima poput Marca Jacobsa i Oscara de la Rente. Svoje bogato iskustvo koristi za stvaranje nakita koji ima za cilj izmamiti osmijeh na lice nositelja. Slavne osobe poput Jennifer Lawrence, Eve Chen i Karlie Kloss obožavateljice su njezinih živopisnih narukvica i ogrlica, piše Harper’s Bazaar. Njezini dizajni često uključuju šarene emajlirane perle i kristale, stvarajući komade koji su istovremeno elegantni i zabavni. Brend nudi raznovrsne kolekcije, uključujući personalizirane narukvice s emajlom i zlatnim tonovima. Roxanne Assoulin nastavlja osvajati ljubitelje nakita svojim jedinstvenim pristupom dizajnu, spajajući bogato iskustvo s modernim trendovima kako bi stvorila komade koji su istovremeno bezvremenski i suvremeni.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, Net-a-Porter, Farfetch

ALIGHIERI

Kako i samo ime da naslutiti, Alighieri je brend nakita inspiriran “Božanstvenom komedijom”. Svaki komad odgovara jednoj od 100 pjesama iz tog epa, piše Harper’s Bazaar. Dizajnerica Rosh Mahtani studirala je francuski i talijanski jezik na Oxfordu, a nakon što je diplomirala 2012., odlučila je kreirati nakit inspiriran ovim književnim djelom. Nakit se ručno izrađuje u Ujedinjenom Kraljevstvu, a među najprepoznatljivijim komadima brenda su medaljoni rastaljenog izgleda. Nedavno je brend svoju ponudu proširio i lansiranjem kolekcije za dom, pod imenom Alighieri Casa, čiji je cilj potaknuti svakodnevne rituale i unijeti osjećaj selfcarea i zajedništva u domove kupaca.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, Farfetch, Net-a-Porter

CORNELIA WEBB

Cornelia Webb, osnivačica istoimenog švedskog brenda nakita sa sjedištem u Stockholmu, stvorila je moderan svijet nakita koji spaja skandinavsku estetiku s održivim načinom razmišljanja i proizvodnje. O brendu smo pisali već ranije ovdje, no još jednom želimo skrenuti pozornost na njega. Njegova je glavna inspiracija anatomija ljudskog tijela, koju Cornelia istražuje balansirajući između umjetnosti kiparstva, mode i medicine. Kroz ekološki osviješten koncept u kojem koristi reciklirane metale, etičko rudarenje i najmodernije tehnike obrade dragulja, redefinira pojam luksuznog nakita, oslanjajući se na moderan zanat, stručnost i inovaciju. Njezin dizajn uvijek je anatomski prilagođen – radi s tijelom kao s platnom, izrađujući prave odljevke, crtajući po koži ili savijajući žice oko nje.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, Garderoba Store, Outnet,

PILGRIM

Iz brenda kažu kako Pilgrim nije samo ime, već filozofija – putovanje srcem i dušom te neprestano istraživanje nepoznatog. Svaki komad nakita dizajniran je u Danskoj, s pažnjom prema svakom detalju. U komadima se spaja klasična elegancija s modernim trendovima. Vizija brenda oduvijek je bila pružiti slobodu svakoj osobi da bude točno ono što želi biti jer vjeruju kako ljepota leži u autentičnosti i hrabrosti da nosimo ono što volimo, svakoga dana. Pilgrim nakit izrađuje se od visokokvalitetnih materijala, uključujući metalne legure koje su obično posrebrene ili pozlaćene, ovisno o dizajnu.

GDJE KUPITI? Službena stranica brenda, About You, Zalando

FOTOGRAFIJE: Monica Vinader, Anissa Kermiche, Missoma, PDPaola, Mejuri, Pacharee, Roxanne Assoulin, Alighieri, Cornelia Webb, Pilgrim

NASLOVNA FOTOGRAFIJA: Missoma, Monica Vinader

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5