Nikada necemo imati Pariz F-minNikada necemo imati pariz M

Nikada nećemo imati Pariz: Nova KLISAB kolekcija naglasak stavlja na odijela

04.10.2023. | AUTOR: After5

Modne i beauty priče | Modne priče
#hrvatski dizajneri | #KLISAB

Brend KLISAB u Hali Zagreb u prisustvu brojnih poklonika njihove modne estetike i medija predstavio je svoju novu jesensku kolekciju ‘Nikada nećemo imati Pariz’. Kolekciju čini 35 vibrantnih total lookova za žene i muškarce.

Ženski dio kolekcije sačinjen je od 24 total looka koja su prožeta za ovaj brend neočekivanim kič elementima. Čipku, volane, šarene perlice i motiv srca dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić ove jeseni koriste da u kolekciju unesu sentimentalnost, nešto što do sada nikada nisu radili. Te klišeje sprovode tako da kreiraju za KLISAB i dalje prepoznatljivu estetiku kakvu sve šira publika voli, prema toj istoj sentimentalnosti određujući se subverzivno.

Jesenska kolekcija ‘Nikada nećemo imati Pariz’

Kolekcija donosi sve komade koje žena treba u osobnoj garderobi. Naglasak je stavljen na odijela koja su ove sezone u donjem dijelu siluete opuštenog kroja, s hlačama spuštenog struka i širokih nogavica. Čipka je dekonstruirana tako da je rezana na trakice i aplicirana u referenci na pariške prugaste majice, a ističe se košulja sačinjena od kidane čipke kojoj je prethodno oduzeta ljupkost tretiranjem na visokoj temperaturi. 

Jesenska kolekcija donosi i dva nova modela kaputa u prepoznatljivoj KLISAB strogoj silueti, kontrapunktiranoj raskrojenim plohama u formi valova. Novost u ženskoj kolekciji je KLISAB pletenina, ručno rađena od merino vune, svaki model u unikatnoj kombinaciji deset boja. Uz kompletnu garderobu, kolekcija predstavlja nakit izrađen u suradnji s brendom mammii, kao i asesoar kožnih lakiranih KLISAB torbi, remenja i card holdera, dopunjenih s novim modelima Samsung pametnih telefona Galaxy Z Flip5.

11 muških total lookova, među kojima također prevladavaju odijela, u novoj sezoni su nešto uže siluete. Naglasak je stavljen na različite tehnike prilikom izrade sakoa, a među njima su tie dye, patchwork restlova materijala od proizvodnje i upcycling kroz spajanje u jedan model četiri postojećih sakoa. Cijela muška i ženska kolekcija izrađena je od materijala iz fundusa koji su sada korišteni na nov način. Ovaj izbor rezultat je napora brenda da minimizira otpad pri vlastitim proizvodnim procesima, nešto što je prepoznao i podržao i automobilski brand Lexus koji i sam pruža vrhunsko iskustvo vožnje uz osviješten odnos prema utjecaju na okoliš.


Styling kose lookova na reviji potpisuje Ante Pažanin koristeći Keune Haircosmetics proizvode, a izvedbu stylinga potpisuju stilisti iz Keune Akademije. Estée Lauder stoji iza MUA kreacija Saše Jokovića, a zabavu na afterpartyu podržao je Beefeater Gin. Lookovi na pisti upotpunjeni obućom brenda Hoegl. Kolekcija je dostupna od ponedjeljka 2. listopada na www.klisab.com i u KLISAB dućanu u Obrtničkom prolazu 4, Masarykova 18. Partneri projekta su Samsung, Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater Gin i Estée Lauder.

Autorski tim projekta čine:                                     

  • Dizajner kolekcije, kreativno vodstvo – Tomislav Kliškinić
  • Dizajner kolekcije, kreativno vodstvo – Marko Šabarić 
  • Voditelj projekta, kreativno vodstvo – Nikola Beban 
  • Producentica, inspicijentica – Petra Prša
  • Glavni stilist kose – Ante Pažanin
  • Izvedba stiliziranja kose – Keune Akademija
  • Dizajn šminke – Saša Joković za Estée Lauder
  • Stilistica – Ana Nikačević
  • Dizajnerica nakita – Maja Miletić
  • Asistent stilistice – Filip Paljak
  • Asistentice dizajnera – Ida Katja Kalabić i Ivana Vukušić
  • Dizajner zvuka – Miroslav Piškulić
  • Grafička oblikovanja –  Hana Matić
  • Asistentica u grafičkim oblikovanjima  – Jelka Bogdanić    
  • Modeli – Talia model / IM Studio Model Agency / N Model Managment / Faith Model Managment

FOTOGRAFIJE: Aleksandar Selak, Ive Trojanović

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5