Njega kose s maksimalnim učinkom: Najbolji brendovi za kućnu njegu

28.11.2022. | AUTOR: After5

Modne i beauty priče | Beauty priče
#njega kose

Njega kose odavno više nije pronalazak prvog šampona i regeneratora koji nam dođu ‘pod ruku’. Ona je postala mnogo više od toga pa, baš kao u svijetu skin carea, svaki tip kose može pronaći svoj idealan proizvod te postoji i rješenje za (gotovo) svaki problem s kosom.

Međutim, u moru proizvoda za njegu kose dostupnih na tržištu, postavlja se pitanje – koji odabrati? Najbolje je krenuti od brendova koji njeguju tradiciju dugačku desetljećima, neki čak i dužu od stoljeća. Proslavljena imena počela su sa salonskim proizvodima, a zatim uvidjeli da kosa jednaku njegu treba i kod kuće. Tako su klijenticama i klijentima omogućili da svaki dan mogu ponuditi učinkovite proizvode za maksimalnu njegu.

Kvalitetna rutina njege kose omogućuje joj da bude nahranjena, zdrava, hidratizirana i čvrsta. Tu je još jedan bitan faktor – takva rutina ne bi trebala biti prekomplicirana, odnosno oduzimati previše vremena jer, svi znamo, pranje kose često ostavljamo za užurbana jutra ili one večeri kad jedva čekamo leći u krevet.

Njega kose kod kuće

Prije nego se bacite na sastavljanje rutine njege kose, potrebno je vidjeti kakva je vlas i postoji li neki problem. Kad se je ‘analizirali’, bacite se na sastavljanje režima u kojem vam može pomoći i frizer. On je taj koji poznaje vašu kosu, ali i, jednako bitno, širok spektar proizvoda na tržištu pa klijenta može usmjeriti u kojem smjeru krenuti i s kojim proizvodima za njegu kose započeti.

Neki od profesionalnih proizvoda za njegu kose dostupni su za kupnju samo u salonu i službenim web shopovima, a nastali su u suradnji sa stilistima i profesionalcima koji su, kroz godine i godine rada, proučavali što pojedinoj kosi treba.

Proizvodi s kojima će njega kose kod kuće biti jednostavna, a učinkovita

Njega kose, Kerastase

Francuski brend, osnovan 1964., za sebe kaže da su ‘izumili’ njegu kose jer je rutina friziranja, prije njihovih proizvoda, bila isključivo – osnovna higijena. Proizvodi donose formule sastavljene od visokokoncentriranih sastojaka, s ciljem da svakoj kosi pruže precizan i personaliziran tretman, kako u salonu, tako i kod kuće. Ključna je, ističu, pravilna primjena pa se, uz savjete profesionalaca, i kod kuće može izvući maksimum od njege kose.

Najprodavaniji proizvod: Cicaflash Blond Absolu

Njega kose, Leonor Greyl

U srcu brenda osnovanog 1968. godine je prirodnost. Francuskinje ga obožavaju, a kroz desetljeća je postao sinonim za ‘francusku njegu kose’, s ciljem da se salonsko iskustvo njege kose nastavi i kod kuće. Brend zagovara prirodne sastojke još od samih početaka, kako sami kažu, prije nego se pojavio mainstream interes za organsko. Proizvodi se temelje na biljnim derivatima i prirodnim aktivnim sastojcima, a takva se formula, u kombinaciji sa strogom kontrolom nabave, pokazala dugovječnom

Najprodavaniji proizvod: L’Huile de Leonor Greyl

Njega kose, L'Oreal Professionnel

Među kultnim brendovima još je jedan francuski beauty div koji svoju tradiciju njeguje više od 100 godina, još od 1909. Svoje proizvode opisuju kao inovativne, testirane i odobrene od strane najvećih imena frizerskog svijeta. Prisutni su u backstageu najvećih modnih revija i u popularnim salonima salonima, ali i u mnogim domovima jer su njihovi proizvodi namijenjeni i kućnoj njezi kose. Pomno osmišljene i inovativne formule nude molekularnu preciznost u njezi, a u kratkom roku omogućuju najbolje rezultate za sve tipove kose.

Najprodavaniji proizvod: Metal Detox Anti Metal Cleansing Cream Shampoo

Priča s brendom Keune kreće prije točno 100 godina, kad je amsterdamski ljekarnik Jan Keune počeo eksperimentirati s osmišljavanjem proizvoda za kosu. Tri godine kasnije, osnovan je Keune Haircosmetics, a od tada proizvode s nizozemskim potpisom koriste profesionalci diljem svijeta. Osim za profesionalce, Keune proizvodi namijenjeni su i korištenju u kućnoj rutini njege kose. Iz brenda kažu da su svjesni kako su proizvodi nešto skuplji, no nude formule za kosu koje preporučuju i stručnjaci.

Najpopularniji proizvod: Keune Care Absolute Volume Shampoo

Premium brend ponosi se svojim holističkim pristupom autentičnoj ljepoti. Njega kose odvija se formulama koje ne sadrže silikone, sulfate, parabene, mineralno ulje i umjetna bojila, a svaki od proizvoda kombinacija je najnovijih istraživanja i pažljivo odabranih sastojaka. Formule donose kombinaciju pročišćenih prirodnih ekstrakata, a u brendu vjeruju da je ono što iz proizvoda izostavljaju u istoj mjeri važno kao i ono što u proizvod uključuju. Ističu kako od 28 od 31 formula održavaju veganske standarde, a cilj im je klijentima ponuditi proizvode s integritetom.

Najpopularniji proizvod: Hydrate Spray Conditioner

Brend je inspiraciju za proizvode pronašao u skincareu, i to zato jer osnivač nije mogao pronaći proizvode potrebne za razna snimanja, koji se ponašaju na željeni način. Pa ih je – stvorio sam. Učinkoviti su, snažni i kosu čine izdržljivom, bez da u njoj stvaraju težinu. Kevin Murphy kaže kako se inspirirao napretkom u svijetu njege kože pa je otišao korak dalje i poželio stvoriti proizvode koji će promijeniti karakteristike kose i trendove voditi u novom smjeru. Australski brend u asortimanu nudi proizvode formulirane od sastojaka najviše kvalitete, bez sulfata i bez parabena. Cilj je jasan: da njega kose bude učinkovita i da kosa bude zdrava, a istovremeno izgleda fantastično!

Najprodavaniji proizvod: Angel Wash, Restorative Shampoo for Fine Coloured Hair

FOTOGRAFIJE: Pexels, Keune, Kevin Murphy, L’Oreal Professionnel, Leonor Greyl, Kérastase

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5