Njega kose odavno više nije pronalazak prvog šampona i regeneratora koji nam dođu ‘pod ruku’. Ona je postala mnogo više od toga pa, baš kao u svijetu skin carea, svaki tip kose može pronaći svoj idealan proizvod te postoji i rješenje za (gotovo) svaki problem s kosom.
Međutim, u moru proizvoda za njegu kose dostupnih na tržištu, postavlja se pitanje – koji odabrati? Najbolje je krenuti od brendova koji njeguju tradiciju dugačku desetljećima, neki čak i dužu od stoljeća. Proslavljena imena počela su sa salonskim proizvodima, a zatim uvidjeli da kosa jednaku njegu treba i kod kuće. Tako su klijenticama i klijentima omogućili da svaki dan mogu ponuditi učinkovite proizvode za maksimalnu njegu.
Kvalitetna rutina njege kose omogućuje joj da bude nahranjena, zdrava, hidratizirana i čvrsta. Tu je još jedan bitan faktor – takva rutina ne bi trebala biti prekomplicirana, odnosno oduzimati previše vremena jer, svi znamo, pranje kose često ostavljamo za užurbana jutra ili one večeri kad jedva čekamo leći u krevet.
Prije nego se bacite na sastavljanje rutine njege kose, potrebno je vidjeti kakva je vlas i postoji li neki problem. Kad se je ‘analizirali’, bacite se na sastavljanje režima u kojem vam može pomoći i frizer. On je taj koji poznaje vašu kosu, ali i, jednako bitno, širok spektar proizvoda na tržištu pa klijenta može usmjeriti u kojem smjeru krenuti i s kojim proizvodima za njegu kose započeti.
Neki od profesionalnih proizvoda za njegu kose dostupni su za kupnju samo u salonu i službenim web shopovima, a nastali su u suradnji sa stilistima i profesionalcima koji su, kroz godine i godine rada, proučavali što pojedinoj kosi treba.
Proizvodi s kojima će njega kose kod kuće biti jednostavna, a učinkovita
Francuski brend, osnovan 1964., za sebe kaže da su ‘izumili’ njegu kose jer je rutina friziranja, prije njihovih proizvoda, bila isključivo – osnovna higijena. Proizvodi donose formule sastavljene od visokokoncentriranih sastojaka, s ciljem da svakoj kosi pruže precizan i personaliziran tretman, kako u salonu, tako i kod kuće. Ključna je, ističu, pravilna primjena pa se, uz savjete profesionalaca, i kod kuće može izvući maksimum od njege kose.
Najprodavaniji proizvod: Cicaflash Blond Absolu
U srcu brenda osnovanog 1968. godine je prirodnost. Francuskinje ga obožavaju, a kroz desetljeća je postao sinonim za ‘francusku njegu kose’, s ciljem da se salonsko iskustvo njege kose nastavi i kod kuće. Brend zagovara prirodne sastojke još od samih početaka, kako sami kažu, prije nego se pojavio mainstream interes za organsko. Proizvodi se temelje na biljnim derivatima i prirodnim aktivnim sastojcima, a takva se formula, u kombinaciji sa strogom kontrolom nabave, pokazala dugovječnom
Najprodavaniji proizvod: L’Huile de Leonor Greyl
Među kultnim brendovima još je jedan francuski beauty div koji svoju tradiciju njeguje više od 100 godina, još od 1909. Svoje proizvode opisuju kao inovativne, testirane i odobrene od strane najvećih imena frizerskog svijeta. Prisutni su u backstageu najvećih modnih revija i u popularnim salonima salonima, ali i u mnogim domovima jer su njihovi proizvodi namijenjeni i kućnoj njezi kose. Pomno osmišljene i inovativne formule nude molekularnu preciznost u njezi, a u kratkom roku omogućuju najbolje rezultate za sve tipove kose.
Najprodavaniji proizvod: Metal Detox Anti Metal Cleansing Cream Shampoo
Priča s brendom Keune kreće prije točno 100 godina, kad je amsterdamski ljekarnik Jan Keune počeo eksperimentirati s osmišljavanjem proizvoda za kosu. Tri godine kasnije, osnovan je Keune Haircosmetics, a od tada proizvode s nizozemskim potpisom koriste profesionalci diljem svijeta. Osim za profesionalce, Keune proizvodi namijenjeni su i korištenju u kućnoj rutini njege kose. Iz brenda kažu da su svjesni kako su proizvodi nešto skuplji, no nude formule za kosu koje preporučuju i stručnjaci.
Najpopularniji proizvod: Keune Care Absolute Volume Shampoo
Premium brend ponosi se svojim holističkim pristupom autentičnoj ljepoti. Njega kose odvija se formulama koje ne sadrže silikone, sulfate, parabene, mineralno ulje i umjetna bojila, a svaki od proizvoda kombinacija je najnovijih istraživanja i pažljivo odabranih sastojaka. Formule donose kombinaciju pročišćenih prirodnih ekstrakata, a u brendu vjeruju da je ono što iz proizvoda izostavljaju u istoj mjeri važno kao i ono što u proizvod uključuju. Ističu kako od 28 od 31 formula održavaju veganske standarde, a cilj im je klijentima ponuditi proizvode s integritetom.
Najpopularniji proizvod: Hydrate Spray Conditioner
Brend je inspiraciju za proizvode pronašao u skincareu, i to zato jer osnivač nije mogao pronaći proizvode potrebne za razna snimanja, koji se ponašaju na željeni način. Pa ih je – stvorio sam. Učinkoviti su, snažni i kosu čine izdržljivom, bez da u njoj stvaraju težinu. Kevin Murphy kaže kako se inspirirao napretkom u svijetu njege kože pa je otišao korak dalje i poželio stvoriti proizvode koji će promijeniti karakteristike kose i trendove voditi u novom smjeru. Australski brend u asortimanu nudi proizvode formulirane od sastojaka najviše kvalitete, bez sulfata i bez parabena. Cilj je jasan: da njega kose bude učinkovita i da kosa bude zdrava, a istovremeno izgleda fantastično!
Najprodavaniji proizvod: Angel Wash, Restorative Shampoo for Fine Coloured Hair
FOTOGRAFIJE: Pexels, Keune, Kevin Murphy, L’Oreal Professionnel, Leonor Greyl, Kérastase