Refy F Refy M

Proizvodi za obrve koji su nadišli svoj TikTok hype

27.06.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Beauty priče
#make up

Imam jednu prijateljicu od koje uvijek doznam najnovije beauty trendove s TikToka, a neki od njih postanu mi genijalno otkriće. U jednom od razgovora spomenula mi je Refy i njihov proizvod za obrve, za kojeg je odmah dodala da je često rasprodan. To me potaknulo da istražim više o njemu, prilikom čega sam doznala da je riječ i jednom od brendova za kojeg Vogue kaže da je nadišao TikTok hype. Osim proizvoda za obrve, Refy nudi ima i kolekciju za usne te za lice i tijelo.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli REFY (@refybeauty)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli REFY (@refybeauty)

Refy; brend koji slavi prirodnu ljepotu

Dio popularnosti Refy brenda krije se i u činjenici što je Bella Hadid otkrila kako je njihov Brow Sculpt neizostavan dio njezine rutine. U jednom TikTok videu objavila je kako koristi upravo ovaj proizvod, što je mnoge pratitelje potaknulo da ga i sami isprobaju.

Iza brenda stoji Jess Hunt čija je želja bila stvoriti kozmetički brend u skladu sa svojim vrijednostima, vodeći se kvalitetom i autentičnošću. Refy, kako kaže sama, slavi prirodnu ljepotu, a u središtu brenda nalaze se inovacija, jednostavnost i inkluzivnost.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli REFY (@refybeauty)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli REFY (@refybeauty)

Proizvodi su pažljivo osmišljeni kako bi odgovarali svim tipovima i tonovima kože te omogućili svakome da postigne make up koji izgleda poput profesionalnog. Osnivačica brenda kaže kako je Refy estetika vođena njezinom osobnom inspiracijom iz svijeta ljepote, mode i fotografije. Brend je relativno nov, osnovan 2019. godine, a ističe se time što su proizvodi jednostavni za upotrebu. Inkluzivnost se ogleda u marketinškoj strategiji brenda koja uključuje kampanje sa stvarnim ženama različitih dobi, izgleda i etničkog porijekla.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli REFY (@refybeauty)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli REFY (@refybeauty)

Prije nego se bacimo na jednog od Refyjevih bestsellera, valja istaknuti kako je brend usmjeren na održivost pa koristi ambalažu koja se može reciklirati te je dio programa ‘Tree nation’ kroz kojeg se sade stabla u ugroženim područjima. Brend je brzo stekao popularnost među influencerima i beauty entuzijastima, kao i među svima onima koji cijene inkluzivnost i autentičnost.

Refy Brow Sculpt

Dakle, jedan od najprodavanijih proizvoda Refy brenda je Brow Sculpt namijenjen oblikovanju i fiksiranju obrva pomoću jedinstvene formule i aplikatora. Svojom teksturom, Brow Sculpt nalazi se na granici voska i gela te se lako nanosi. Dvostrana četkica omogućuje češljanje i oblikovanje obrva za suptilan svakodnevni look ili njihovo češljanje prema gore i fiksiranje za puniji izgled. Proizvod je otporan na vodu te nema ‘ljuskica’ koje se znaju stvoriti na obrvama nakon nekoliko sati.

Refy Brow Tint + Pomade

Uz Brow Sculpt, tu su još dva hvaljena proizvoda – Brow Tint i Brow Pomade. Omogućavaju dodavanje dubine, nijanse i teksture te popunjavanje mjesta gdje dlačice nisu toliko guste. Brow Tint na bazi je vode, trenutno dodaje prirodnu teksturu obrvama i na mjestu ih drži do 12 sati. U formuli proizvoda nalaze se i peptidi, zahvaljujući kojima su obrve pune i čvršće te ekstrakt cvijeta Camellia Japonica koji pomaže u njegovanju obrva.

  • CIJENA DOSTAVE: Besplatna iznad 60 eura, inače 17,99 eura
  • VRIJEME DOSTAVE: 3-5 radnih dana
  • POVRAT: Unutar 14 dana, proizvod mora biti u izvornom pakiranju, a troškove povrata snosi kupac

FOTOGRAFIJE: Refy, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5