Prošle godine, naš omiljeni modni brend The Frankie Shop ostvario je suradnju s Thomasom Léluom, svestranim umjetnikom poznatim po svom stvaralačkom radu u raznim područjima kao što su fotografija, pisanje, scenografija, vizualne umjetnosti i moda. Thomas je postigao izniman uspjeh na društvenim mrežama svojim prodornim perom. Uvijek prožete aktualnošću, njegove misli (poput one kultne “Offline is the new luxury”) osvajaju široku publiku, gurajući umjetnika izvan tradicionalnog područja suvremene umjetnosti.
Thomasove objave, podijeljene s humorom i pronicljivošću, etabliraju ga kao bitnu figuru u digitalnom krajoliku, a prepoznao je to i The Frankie Shop koji ga je pozvao u suradnju još prošle godine. Najprije su stvorili kolekciju kapa i majica u solidarnosti s Ukrajinom, a zatim su izašli njegovi tanjurići i šalice za kavu. I najbolje od svega je da sav prihod od proizvoda ide u dobrotvorne svrhe!
Thomas Lélu x The Frankie Shop
The Frankie Shop je 2023. godine s uzbuđenjem najavio svoje najnovije partnerstvo s umjetnikom Thomasom Léluom. Ova ekskluzivna kolekcija prikazuje ručno izrađenu keramiku iz Francuske, s Léluovim prepoznatljivim nekonvencionalnim humorom i duhovitim porukama ispisanima rukom.
Svestrani francuski umjetnik krenuo je na svoj kreativni put kao grafički dizajner nakon što je diplomirao na l’école des arts décoratifs. Poznat po svojim provokativnim knjigama o konceptualnoj umjetnosti i genijalnim modnim memovima, Thomas Lélu brzo je prikupio predanu internetsku zajednicu.
Besprijekorno spajajući svoju umjetničku viziju s modnom scenom, Lélu je isklesao jedinstveni prostor, uvodeći pametne i duhovite vizualne komentare koji su imali globalni odjek. Thomasov pronicljiv, ali duhovit pogled na digitalnu umjetnost i internetsku kulturu učvrstio je njegov položaj inovativnog pionira u ovom krajoliku koji se razvija.
Galerija
Prepoznat po svojim provokativnim frazama i jedinstveno osmišljenim igrama riječi, Lélu donosi svoje nepogrešive škrabotine u odabrani asortiman šalica za kavu i dekorativnih tanjurića. Ove poruke imaju za cilj uljepšati vašu dnevnu rutinu, no cijela priča ima i snažnu humanitarnu notu. Suradnja koja je predstavljena ususret blagdanskoj sezoni nadišla je donošenje osmijeha. “Sav prihod od ove suradnje do sada, ukupno 30.000 dolara, donirali smo Crvenom križu za njegovu učinkovitost u pomaganju onima pogođenima ratom u Ukrajini”, istaknuli su iz The Frankie Shopa, najavivši ovih dana da su stigle nove zalihe proizvoda i da prodaja ide dalje, kako bi mogli nastaviti pomagati onima u potrebi.
Ako želite svoj komadić Thomasovog dizajna, cijelu kolekciju istražiti možete ovdje.
FOTOGRAFIJE: The Frankie Shop