Veralab: Talijanski beauty brend koji je na autentičnosti svoje osnivačice izgradio uspjeh

18.08.2025. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče | Beauty priče | Ljudi u biznisu | Život prije 5
#beauty proizvodi | #beauty brendovi

Christina Fogazzi, kozmetičarka iz malog talijanskog mjesta Sarezzo na sjeveru Italije, u samo nekoliko godina pretvorila je internetski startup u beauty brend Veralab vrijedan više od 59 milijuna eura. Njezina je tajna u iskrenosti kada su u pitanju problemi s kožom i starenje. To je, piše Bloomberg, novi pristup u zemlji koja već dugo promiče ideal žene kao vitke, mlade i savršene. Fogazzi je dio sve većeg globalnog pokreta koji ženama želi ponuditi realniju sliku.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Cristina Fogazzi (@estetistacinica)

Kako je Christina Fogazzi pokrenula Veralab

Fogazzi je još ranije počela pisati blog Estetista Cinica, što možemo prevesti kao Cinična kozmetičarka. Talijanke su brzo prigrlile njezinu iskrenu, ležernu poruku i fokus na pozitivnu sliku o tijelu. Iskoristila je uspjeh bloga i 2015. pokrenula Veralab, online brend za njegu kože. Danas prezentira sve proizvode iz ponude Veralab brenda, uživo dijeli beauty savjete obožavateljicama i snima online videa na teme poput hiperpigmentacije i celulita. U intervjuu za Bloomberg rekla je kako su žene umorne od gledanja mladih, glamuroznih modela koji reklamiraju kreme protiv starenja:

“Naše klijentice znaju da ne obećajemo čuda – ja sam prosječne težine i građe i obraćam se stvarnim ženama.”

Inače, iskra koja i danas pokreće Veralab nastala je još 2009. godine, kada je Fogazzi, suočena s profesionalnom stagnacijom, odlučila uložiti u sebe i otvoriti centar za ljepotu Bellavera u Milanu, oslanjajući se na svoje prethodno iskustvo edukatorice za kozmetičke salone. Rad u salonu, svakodnevno i izravno s klijenticama, omogućio joj je da razumije stvarne potrebe žena i uvjeri se u nešto važno: o ljepoti se ne može govoriti bez prikazivanja stvarnosti, a prava koža ima pore, strije i celulit pa je smatrala da to treba normalizirati.

Veralab, Cristina Fogazzi

S tom je idejom pokrenula blog, slijedio je Facebook profil, a zatim i Instagram. U samo tri godine, svojim je ironičnim tonom i izravnom komunikacijom napravila malu revoluciju u beauty svijetu, razbijajući mitove o ljepoti i gradeći odnos povjerenja s publikom koja se brzo pretvorila u odanu zajednicu.

Veralab je u početku surađivao s malim, neovisnim dobavljačima jer su jednog dana shvatili da ne mogu pratiti potražnju:

“Bila sam u poziciji da proizvođače nazovem i zamolim ih da rade i noću kako bi proizveli više hidratantnih krema i čistača. Veliki dobavljač, koji opslužuje više klijenata, natjerao bi me da čekam barem 90 dana i naše bi poslovanje propalo.”

Do prije koju godinu, Veralab je poslovao isključivo online, a danas ima trgovine u Milanu i Rimu (i planove za širenje) te se proizvodi distribuiraju u stotinjak parfumerija. Na samom početku, rekla je Fogazzi u prošlogodišnjem intervjuu za Bloomberg, prodaja putem interneta bila je jedina opcija. No, jednog joj se dana pružila prilika za mali prodajni kutak u robnoj kući Rinascente u Milanu. Prisjetila se:

“Na jutro otvorenja, s timom sam stigla ranije, a ispred nas je već bio red žena koje su čekale. Kada su me ugledale i počele vikati ‘Cinica!’, shvatila sam da su došle zbog nas. Trebale su fizički kontakt, osobu koja će im objasniti proizvode i predložiti personalizirane tretmane. Osim toga, nisu svi na Instagramu.”

Veralab, Cristina Fogazzi
Veralab u Milanu
Veralab, Cristina Fogazzi
Veralab u Milanu
Veralab, Cristina Fogazzi
Veralab u Rimu

Iako je prodaja prvo bila ograničena na Italiju, Veralab od ove jeseni kreće s prvim velikim širenjem izvan Italije. Brend, koji je posljednjih godina bilježio eksponencijalni rast, sada je spreman napraviti iskorak prema globalnom tržištu. Novi izvršni direktor Paolo Deponti najavio je kako, nakon 10 godina, prelaze iz statusa talijanskog indie brenda u strukturiranu kompaniju spremnu za međunarodnu scenu, a novi uredi koje su otvorili simbol su tog novog poglavlja.

Dolazim iz vrlo jednostavne obitelji. Uspjela sam se afirmirati u industriji, ali u mojoj zemlji je društvena mobilnost zapela. Voljela bih vidjeti više žena u ulozi neovisnih poduzetnica.

Iskorak prema globalnom tržištu

Veralab će svoju međunarodnu prisutnost započeti na španjolskom tržištu, gdje je potpisao ekskluzivni ugovor s velikim lancem robnih kuća El Corte Inglés. U listopadu kreće lansiranje u 25 trgovina diljem zemlje, počevši s Madridom, a zatim slijedi Barcelona, Sevilla, Bilbao i drugi ključni gradovi kroz shop-in-shop modele, piše WWD. Prošle su godine pokrenuli web shop za Španjolsku, kako bi izgradili svijest o brendu, a nakon 12 mjeseci ulaganja, potražnja je eksplodirala, a fizičke trgovine odgovor su na te zahtjeve kupaca.

Veralab, Cristina Fogazzi

Deponti je naglasio da je fizička maloprodaja važna za Veralab jer je izgradnja zajednice uvijek bila u središtu brenda i uspjeha Cristine Fogazzi. Zato paralelno ubrzavaju širenje i u Italiji: povodom 10. godišnjice otvaraju još 10 samostalnih trgovina. One će se pridružiti postojećim flagship dućanima: prvom u Milanu otvorenom 2019. i drugom u Rimu koji je otvoren 2021. godine.

U posljednjih nekoliko mjeseci, Veralab je otvorio nove prodajne lokacije u gradovima poput Padove, Torina i Bologne; početkom mjeseca otvorena je još jedna trgovina u Rimu, a u rujnu, povodom Milan Beauty Weeka, Veralab će otvoriti pop-up trgovinu u milanskom kvartu Cordusio. Taj će se prostor 1. studenog pretvoriti u novi flagship store, uz dodatne lokacije koje se planiraju otvoriti na glavnim željezničkim kolodvorima Centrale u Milanu i Termini u Rimu, također ove jeseni.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli VERALAB (@veralab)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Cristina Fogazzi (@estetistacinica)

Širenje fizičke prisutnosti kroz omnichannel strategiju

Brend godinama sustavno ulaže u omnichannel strategiju, piše WWD: proširili su distribuciju u prestižnim trgovinama kao što su Rinascente, parfumerijskim lancima Pinalli i Naima, kao i lokalnim ljekarnama. Danas je prisutan na više od 1000 prodajnih mjesta diljem Italije. Novi izvršni direktor Paolo Deponti, koji iza sebe ima bogato iskustvo u razvoju omnichannel modela u tvrtkama poput Sephore, L’Occitanea i MAC Cosmeticsa, posebno je istaknuo uspješan prijenos digitalnog uspjeha u fizički prostor.

Prošle godine Veralab je ostvario 65 milijuna eura online prodaje u Italiji, što nas stavlja odmah iza najvećih multibrand platformi poput Amazona, Notina, Sephore i Douglasa.

Raffaella Dagna, glavna operativna direktorica brenda, naglasila je da su rezultati koje ostvaruju potvrda uspješnog pozicioniranja Veralaba kao brenda koji istovremeno živi online i offline, a pritom ostaje blizak stvarnim potrebama korisnica. Godine 2024. Veralab je ostvario ukupnu prodaju od 75 milijuna eura, što je rast od 1,4% u odnosu na prethodnu godinu. U 2023. rast je bio znatno veći – 12,5% u usporedbi s 64 milijuna eura iz 2022. godine.

Veralab, Cristina Fogazzi

Pravi preokret za Veralab dogodio se tijekom pandemije. 2020. godine prodaja je gotovo udvostručena u odnosu na 2019., dosegnuvši 55 milijuna eura. Ključni faktori tog uspjeha bili su privlačna komunikacija i pristupačne cijene. Od tada, Veralab se pozicionirao kao jedan od najuspješnijih beauty brendova u Italiji, a sve zahvaljujući autentičnom, spontanom tonu i popularnosti Cristine Fogazzi. 2023. brend se proširio i na make up liniju Overskin, čime je dodatno proširio bazu kupaca i privukao pažnju investitora. Prošle je godine, piše WWD, europski private equity fond Peninsula Capital ušao u vlasničku strukturu trvrtke Reforme Srl, matične firme Veralaba, i to s udjelom od 30%. Iz Peninsula Capitala su poručili:

Snaga Veralaba na talijanskom tržištu, jednom od najkonkurentnijih u beauty industriji na svijetu, inkluzivna poruka brenda i Cristinina energija i poduzetnička vizija čine iznimnu osnovu za razvoj Veralaba u jednog od vodećih europskih brendova.

Fogazzi je u toj suradnji prepoznala “idealnog partnera” zahvaljujući njihovoj prisutnosti na strateškim tržištima za Veralab i velikom iskustvu u segmentu maloprodaje i beauty industrije, piše WWD.

Veralab njega kože

Iz brenda kažu kako su čišćenje, eksfolijacija i hidratacija tri stupa Veralabovog skincarea. To su temelji koji se oslanjaju na znanje i iskustvo Cristine Fogazzi te na blisku suradnju s dobavljačima, isključivo talijanskima, s kojima razvija nove formule i rješenja prilagođena svim tipovima i potrebama kože. Veralab, kažu iz brenda, ne njeguje samo kožu, već i pristup njezi: iskren, informiran i realan. Ključni standardi uključuju temeljitu potragu za kvalitetnim sirovinama, napredne formulacije s učinkovitim i visokoučinkovitim aktivnim sastojcima, a sve prati iskren i direktan ton kojim se Fogazzi i brend obraćaju zajednici.

Veralab, Cristina Fogazzi

Svi su proizvodi dermatološki testirani, a predstavljeni su jasno i jednostavno, uz tvrdnje koje su uvijek potkrijepljene i testovima učinkovitosti. Veralab je posebno poznat po promoviranju dvostrukog čišćenja lica kao neizostavnog koraka njege, pri čemu su Dense Oil i Foamy postali ikonični proizvodi brenda, uz Liquid Light i Slim_me bandages koji su dodatno učvrstili prepoznatljivost i uspjeh linije.

Veralab danas ima cjelovitu beauty ponudu koja obuhvaća sve ključne kategorije njege i ljepote. U segmentu premium skincarea, asortiman uključuje serume, hidratantne i hranjive kreme, tonike, SPF proizvode te specijalizirane tretmane za različite tipove i stanja kože: od hidratacije i ujednačavanja tena do umirivanja i anti-age njege. Uz osnovne korake njege, poput čišćenja i eksfolijacije, dostupne su i napredne formulacije poput koncentriranih kapsula i seruma s aktivnim sastojcima.

Make-up linija Overskin nudi funkcionalne, njegujuće proizvode za lice i usne, uključujući serum-podloge, rumenila, bronzere, tintove, sjajila i baze za lice, s naglaskom na prirodan izgled, lakoću korištenja i visoku podnošljivost. Ponuda za njegu tijela uključuje široku paletu proizvoda za toniranje, drenažu, eksfolijaciju i zaglađivanje, među kojima se posebno ističu bandage oblozi, anticelulitni tretmani, aktivna blata, kupke i ulja za oblikovanje tijela. Cijela linija proizvoda zaokružena je brojnim dermatološki testiranim bestselerima, poput Olio Densa, Luce Liquide, Spumone čistača i Slim_me tretmana, koji su postali zaštitni znak brenda i temelj svakodnevne beauty rutine velikog broja korisnica.

Veralab dostavlja u većinu europskih zemalja, uključujući i Hrvatsku, uz minimalnu cijenu dostave od 11,98 eura. Dostava je besplatna za sve narudžbe unutar Europske unije čiji je iznos 150 eura ili više (s uključenim PDV-om). Cijena dostave ovisi o odredišnoj zemlji, carinskim troškovima te veličini, težini i volumenu paketa, a konačan iznos izračunava se prije dovršetka narudžbe. Isporuka može trajati do 7 radnih dana, ne računajući vikende i praznike, ovisno o dostavnoj zoni.

FOTOGRAFIJE: Instagram, Veralab

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5