Povodom devetog rođendana Addiko banke, koji simbolično pada usred naše kampanje „Glasno o novcu“, organizirali smo netipičan kviz o pop kulturi i novcu. Ideja je bila rođendansko slavlje posvetiti edukaciji o financijskom dijalogu. Kao šlag na torti, pripremamo velike nagrade za građane, izjavila je Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Razvoja poslovanja s klijentima u Addiko banci.
Deset ekipa u opuštenoj atmosferi zagrebačkog Daniel’s bara sinoć je na rođendanskom pub kvizu odgovaralo na pitanja poput „Koji je najpoznatiji burzovni indeks Wall Streeta“ ili, popularnije, „U kojoj filmskoj adaptaciji Christian Bale glumi investicijskog bankara“. Među sudionicima našli su se i poznati građani, glumac i radijski voditelj Filip Riđički, dizajner Davor Bruketa, influenceri Dario Marčac, Drago Jukić, Krešimir Vukić, Jan Mihaljević, Jurica Vipel, radijska voditeljica i pjevačica Lucija Ćustić Luce, radijski voditelj i voditelj kviza Daniel Bilić, mnogi novinari i financijski stručnjaci, dok je pobjedu odnio jedan kvizaški tim prijatelja i odnio nagradu od 1.000 eura na Addiko Mastercard Prepaid kartici.
„Iako smo došli zbog kviza i druženja, odlazimo kući svjesniji koliko malo pričamo o novcu s bližnjima i koliko nam to može pomoći u donošenju boljih životnih odluka. Hvala Addiko banci na super druženju i nagradi, i vidimo se na jubilarnom desetom rođendanu iduće godine, poručili su članovi pobjedničke ekipe „Doktorirani znalci“, Luka Sičaja, Mihaela Sičaja, Ivan Hršak, Laura Vrbanić i Josip Bitunjac.


Od idućeg tjedna, rođendanski kviz seli se i online, a troje najsretnijih očekuje velika nagrada: iznos u visini tri prosječne hrvatske plaće. Izravna je to asocijacija na preporučeni fond koji bi svaki pojedinac minimalno trebao imati ušteđeno za takozvane „crne dane“. Osim što će građani imati priliku osvojiti takvu sumu povodom devetog rođendana Addiko banke, krizni fond jedna je od glavnih tema za razgovor u sklopu kampanje „Glasno o novcu“.

Kampanja „Glasno o novcu“ temelji se na rezultatima istraživanja o financijskim navikama i stavovima građana te je osmišljena kao platforma kojom se potiče otvoren i iskren razgovor o novcu – u obitelji, među partnerima i u društvu općenito. Addiko banka se u 2025. godini obvezala da će kontinuiranim djelovanjem u javnom prostoru utjecati na povećanje postotka građana Hrvatske koji redovito razgovaraju o novcu s trenutnih 36 % na 56 % do 2028. godine.

Više informacija o kampanji „Glasno o novcu“, kao i devet konkretnih tema za početak razgovora o novcu, možete pronaći na poveznici: 🔗 Glasno o novcu.
FOTOGRAFIJE: PR