Poznati danski dizajn brend HAY održao je predstavljanje u Zagrebu

19.03.2024. | AUTOR: After5

Život iza 5 | Novosti
#HAY | #Intera

U srijedu, 13., ožujka u salonu namještaja Intera održano je predstavljanje danskog dizajnerskog brenda HAY, nakon kojeg je uslijedilo neformalno druženje, kao svojevrsna proslava prve tri godine Intere na novoj lokaciji, u ulici kralja Držislava u centru Zagreba. 

Ovaj kultni zagrebački izložbeni prostor vrhunskog dizajnerskog namještaja, koji su 1996. pokrenuli Nataša Trbović i Vladimir Mikić, do 2020. godine djelovao je u Ilici 168a. Nakon pandemije i potresa Intera seli u novi dvoetažni prostor na zagrebačkom zelenom valu, u neposrednu blizinu HDLU-a i Oris kuće arhitekture. Tristotinjak kvadrata Intere pomno je i pažljivo ispunjeno komadima namještaja, klasicima dizajna, dizajnerskim detaljima, ali i umjetničkim radovima domaćih umjetnica i umjetnika, kao neizostavnoj nadogradnji ovog jedinstvenog ambijenta. 

Nataša Trbović i Vladimir Mikić
Nataša Trbović

Prvo događanje ovakvog tipa u Interi bila je prilika da se profesionalci iz sfere arhitekture, dizajna i uređenja prostora, kao i svi ostali zaljubljenici u estetiku, eleganciju i izvrstan dizajn, upoznaju s novim proizvodima HAY-a, ali i ponudom i ambijentom Intere, kao mjestom za inspiraciju i dizajnersku interakciju. 

Danski dizajn brand HAY u Interinoj ponudi podrazumijeva stolce, stolove, lampe, namještaj za eksterijere, a ovotjedna promocija brenda bila je fokusirana na najnovije proizvode, predstavljanje inovacija u dizajnu i dizajnerskim suradnjama. Filozofiju i dizajn strategiju HAY-a gostim je predstavila Anna Skou Seiersen – account menadžerica projekata i veleprodaje HAY-a za regije CEE, SEE i CIS, naglasivši kako sve što HAY stvara nastaje iz tri primarna izvora inspiracije: umjetnosti, arhitekture i mode. Nakon premijernog javnog nastupa HAY-a u Hrvatskoj dodala je:

Bilo mi je zadovoljstvo u Interi predstaviti HAY i naše temeljne vrijednosti ključnim arhitektima, dizajnerima i ljubiteljima dizajna u Hrvatskoj. HAY inzistira na stvaranju proizvoda koji su relevantni, originalni i ono što je možda najvažnije, potrebni. Odmah sam tijekom događanja osjetila tu predanost dizajnu koja nas povezuje s našim partnerima iz Intere. Iskreno sam zahvalna mnogim kolegicama i kolegama koji su izdvojili svoje vrijeme da dođu i proslave našu zajedničku strast prema dizajnu.

HAY je osnovan 2002. u Danskoj, kao novi tip dizajnerske tvrtke, čiji je kredo pokretanja bio primarno motiviran stavom i idejom njegovih suosnivača i kreativnih direktora, bračnog para Matte i Rolfa Haya – da je dobar dizajn svačije pravo. Pokretanjem HAY-a posvetili su se suradnji s najboljim dizajnerima svoje generacije iz cijeloga svijeta, kako bi stvorili visokokvalitetne proizvode koji će biti dostupni širokoj publici. Nadahnuti realnošću današnjeg života, gdje su tradicionalne podjele između osobnog i poslovnog prostora fluidnije, njihov se namještaj, rasvjeta i dodaci mogu koristiti u različitim okruženjima i zadovoljiti razne potrebe. Kreativno sjedište HAY-a smješteno je u Kopenhagenu, no njihovi proizvodi mogu se naći u trgovinama te showroomima u gradovima diljem svijeta.

Nakon brojnih suradnji s domaćih arhitektonskim i dizajnerskim studijima, opremanjem prostora različitih namjena i karaktera, od privatnih stambenih interijera do radnih, hotelskih, ali i javnih prostora, Intera u budućnosti planira prostor showrooma češće otvoriti svojoj publici i suradnicima. “Ovim smo eventom probili led i ugodno nas je iznenadio tako veliki odaziv, kako kolega iz struke, tako i naših vjernih kupaca. To nam samo potvrđuje činjenicu da postoji velik interes za ovakvim događanjima. Želja nam je i ubuduće organizirati slična druženja i pobliže predstaviti ključne proizvode koji su obilježili recentni te moderan dizajn 20. stoljeća. Kako sljedeće godine obilježavamo 30. godina Intere, sigurni smo da ćemo se najkasnije tada ponovo vidjeti”, istaknuo je Vladimir Mikić, suosnivač Intere. 

Intera na domaćem tržištu zastupa, uvozi i promovira brendove i dizajn najviših estetskih vrijednost, kombinirajući  internacionalni suvremeni dizajn s klasicima dizajna dvadesetog stoljeća. Kako napominju vlasnici i pokretači, Intera nije samo salon namještaja, već showroom eklektičnog pristupa najboljem od suvremenog i klasik dizajna, mjesto nadahnuća, kako za kupce i klijente, tako i za arhitekte, dizajnere te sve ostale kreativce sklone estetici. Osim skandinavskih i talijanskih brendova, brojnih ikoničkih dizajnerskih produkata, Intera u svom asortimanu nudi i slovenski brend Rex Kralj s potpisom legendarnog Nike Kralja, ali i samoinicirani brend Element.

Interu možete pratiti na Instagramu instagram.com/interazagreb/ i službenoj stranici intera.hr.

FOTOGRAFIJE: PR

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5