Do kraja godine JYSK najavio otvorenje pet novih trgovina. JYSK je u Hrvatskoj već 15 godina sinonim za uređenje interijera inspiriran skandinavskim hygge konceptom naglašavajući važnost stvaranja funkcionalnih i ugodnih prostorija uz kvalitetne i održivije proizvode. Poseban fokus stavlja se na stvaranje kutaka koji pozivaju na uživanje i daju osjećaj pripadnosti i udobnosti doma.
Kako bi nagradio vjernost i podršku svojih kupaca u Hrvatskoj, JYSK će od 4. rujna do 15. listopada rođendan proslaviti uz popuste do 70 % na više od 2500 artikala.„Ova rođendanska proslava ne bi bila moguća bez svih naših zaposlenika, kupaca i partnera, koji su uz nas već 15 godina. Tijekom tog razdoblja, zajedno smo rasli i ostvarili izniman uspjeh te zahvaljujući spoju skandinavskog dizajna, kvalitete i pristupačnih cijena, postali srce brojnih domova. Naša misija je jednostavna – pomoći našim kupcima u stvaranju funkcionalnih i estetski ugodnih prostora. Posebno nas veseli to što nudimo kvalitetna rješenja te što smo prepoznati po personaliziranom pristupu i stručnosti naših zaposlenika“, istaknula je Vesna Kukić Lončarić, Country direktorica JYSKa za Hrvatsku, Sloveniju, BiH i Srbiju.
Danas JYSK u Hrvatskoj ima razgranatu mrežu od 62 trgovine, webshop i B2B ured te zapošljava 645 djelatnika, a poseban naglasak stavlja na kvalitetnu i široku ponudu proizvoda za spavanje i uređenje doma i vrta. Tim povodom Kukić Lončarić je najavila i nove planove za ekspanziju: „Ekspanzija je sastavni dio naše strategije, zbog čega do kraja godine planiramo nova zapošljavanja, otvorenje 5 novih trgovina te preuređenja svih postojećih trgovina prema novom skandinavskom konceptu kako bi svojim kupcima bili još bliže i osigurali još inspirativnije iskustvo kupovine.“
U sklopu rođendanske kampanje „Srce vašeg doma“, JYSK je, osim značajnih popusta pripremio i razne nagradne i kreativne natječaje u kojima će kupci imati priliku osvojiti brojne vrijedne nagrade.
Više o rođendanskoj ponudi možete pogledati ovdje.
FOTOGRAFIJE: PR